Het is vooral het klaarkomen waardoor je even wat harde buiken krijgt. Maar dat kan echt geen kwaad. Is heel normaal en je baarmoeder moet toch oefenen voor de bevalling
Ik ben nu aan het teruglezen al de blz's . Las ff snel dat velen vannacht slecht geslapen hebben . Ik heb juist vannacht heerlijk geslapen, ik zal het wel nodig hebben gehad. Ik zie net dat een van mijn verloskundige bij de overburen naar binnen is gegaan. En dat zijn ouders zijn gekomen met een bosje bloemen. Hopelijk is er niets ernstigs met haar en de kleine...
ja, ik moet nu ook vaak 2x. Bij mijn eerste en 4e had ik ook echt zo'n leegloop van mijn darmen enkele uren voor de bevalling begon. Bij de derde legde ik een mooie drol tijdens het persen
Dat lijkt me toch niet stroopwafel? Neem aan dat de vk dan niet thuis komt en de ouders niet op visite
Hoe ver is je overbuur vrouw??? hier ook op de wc bezoekjes na goeie nachten ik lijk me steeds beter te gaan voelen zei vandaag zelfs op de psz nou hij mag van mij nog wel 10 weken blijven zitten haha geniet zo op het moment! maar denk dat 8 weken lang zat max nog. maar goed genieten maar ervan nu het goed gaat wie weet ben ik er over een week wel weer ff klaar mee haha. knuf voor iedereen die het wel zwaar/moeilijk heeft!
Overbuurvrouw: ze is nu iets meer dan 20 weken. Uitrekendatum is midden januari. Maar zag net vk weggaan en zag haar ook bij de voordeur. Het lijkt mij inderdaad ook niet dat vk zomaar bij je thuis komt! Schrok wel dacht ohh nee..
spannend! Hoop maar niet dat er iets met het kindje is! is het bij jullie ook zo'n mooi weer?? zo maar es even met dochterlief naar buiten!
Het is heerlijk weer hier. Lig lekker in de tuin met de laptop op mijn schoot. Weersvoorspelling is goed voor de komende 10 dagen hoorde ik gisteren op het nieuws
oh 20 week nog maar... Ik zei vorige week ook nog dat het allemaal best makkelijk ging, prompt ben ik 34 weken en kan ik ineens moeilijk lopen (indalen) en lijkt ook mijn conditie met de noorderzon vertrokken.
Het gaat idd snel en merk het ook dat ik sinds kort last heb van allerlei kwaaltjes .. hahah ik lijk net een oude oma met mijn conditie hahah
hahaha erg he dacht gister ook nog effe te gaan fietsen.... op vakantie ging dat nog prima hahahah Maar goed, ga met dochterlief maar es even naar buiten, ze wil graag gaan fietsen... is wel in een lekker wandeltempo tot later meiden, geniet van het weer!
barbamam,ja heb t gezien en mijn oma bewaard de lokale krant voor me. Op simavi zelf staat een foto die je kunt vergroten,ik ben trouwens de gene die helemaal links staat en een rare bek trekt hihihi,wie ben jij? Estafette voor Wereldmoeders
Ik ging zostraks Meike uit de psz halen en daarna gingen we naar de Hornbach (femke in de buggy) Dat is lopend maar een klein stukje maar ik kwam bijna niet vooruit joh echt genant... en morgen ga ik behangen ... (nou ja, dan hoef je niet vooruit hè )
Ik liep vandaag naar de super markt (heel dichtbij huis). Opeens werd ik helemaal draaierig, en werd alles vaag. Ben tegen een vriezer aan gaan leunen en zei tegen iemand dat ik niet lekker was. Dus toen hebben ze iemand geroepen. Hebben ze me op een stoel gezet en ranja gebracht. Ik was echt bang dat ik flauw ging vallen. Ik had gewoon gegeten en had ook niet gebukt in de winkel. Werd gewoon opeens heel naar. Je trekt alleen wel veel bekijks als je daar midden in winkel met zwangere buik op een stoel zit. Toen het weer ging heb ik afgerekend en heeft een medewerker mijn boodschappen getild en is meegelopen naar huis. thuis toch maar even de vk gebeld. Je krijgt dan de verpleegkundige aan de lijn. Mijn bloeddruk en ijzer en zo was altijd goed. Ze dacht dat het misschien door het warme weer kwam. Ik moest maar wat bouillon nemen en op bed op zij gaan liggen (niet op de rug, omdat dan je vaten wat in de verdrukking kunnen komen.). Ik heb een hele tijd op bed gelegen, nu weer beneden. Ik blijf vandaag maar niks doen denk ik. voel me nog wat moe of zo. Ik schrok er wel van, ik ben wel eerder flauw gevallen (niet tijdens zwangerschap hoor) en ik voelde het gewoon aankomen, dus maar goed dat het druk was in de winkel en er gelijk hulp kwam.
Ai naar hè. Klink misschien stom maar ik heb daar dus vaak last van tijdens de zwangerschap en ik in de winkel ben... Ik kan niet zo goed tegen het TL licht (sommig tl-licht flikkert op een bepaalde frequentie, ook niet als ik niet zwanger ben trouwens). Ben dus al een paar keer echt onderuit gegaan... heel vervelend... heb dus eigenlijk ook altijd wat drinken en iets zouts in mijn tas zitten.(en anders trek ik het open in de winkel...)
Ja, bekende klacht, vooral in een winkelcentrum kan de benauwdheid en het slappe gevoel me ineens overvallen. Dextro en frisse lucht werken dan het beste voor mij
vind het meestal ook vies benauwd in de winkels.... hahaha vooral winkels waar geen etenswaren zijn, zoals kruidvat, etos ed.. hoop altijd dat ik er snel weer uit kan..... kan ik echt beroerd van worden.... Juf houdt je nog maar een beetje rustig! maar heel herkenbaar gevoel!