november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Heb nog geen mutsje gezien, ach misschien vanmiddag!
    Had een roze besteld!

Tetta, ik denk wel dat ik ervoor zou gaan. Je zit nu bij je Souders in toch? Denk dat wat privacy na de bevalling wel lekker zou zijn.

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ben gister vergeten te reageren op Pippo!
    Jou ken ik nog van de Kruimels en Spruitjes toch?

3. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    okeee dat regelen we dan wel mocht het toch een jongetje zijn haha
    zou het soms wel denken zoveel beweging als ik voel...echt een voetballertje :D

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou hier ook een voetballer denk ik, alleen wel een vrouwelijke, haha... of een ballerina die continu rondjes draait, haha Zie mijn hele buik golven van links naar rechts.

Thanks voor tip, ook mutsje besteld net!

Tetta, ja zou er ook voor gaan denk ik, voor je privacy vooral.

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook al zo slecht geslapen, was echt super misselijk, niet lekker!

Mutsje is hier ook nog niet binnen, ik had de witte besteld.

6. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    @tetta: als het huur is zou ik het zeker doen! Kun je inderdaad van daaruit rustig verder zoeken.

Gratis mutsje heb ik ook aangevraagd, de grijs met wit gestreepte. Inderdaad nog bedankt voor de tip!

Fijn dat de controle goed was Casss!!

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Cass, gefeli weer met goede controle, wat is N+2 ook alweer? 2 cm boven je navel? Was bij mij ook vorige week, maar ik voel zelf de rand van bm lager lijkt wel, maar lijkt me sterk dat hij zakt

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja dat is hier ook vaak zo, ach handig zo'n rekbare baarmoeder ;)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb voor mijn kinderen nooit juniordekbedjes gekocht. We kopen gewoon een dun 1 persoons dekbedovertrek en alles wat je te lang vind stop je gewoon onder het voeteneinde ;).

Femke ligt nog in een ledikantje zonder dekbed, maar zij is 16 maanden dus ook niet nodig, slaapt ook nog in een slaapzak.

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn schoonmoeder ja. Ik wil sowieso voor de bevalling mijn eigen stekkie en denk dat ik maar niet te kritisch moet zijn, we hebben geen maanden meer de tijd he :p

11. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    vandaag bloed geprikt ben benieuwd wat de uitslag word en of ik vor die glucose ding moet haha weet niet meer hoe het heet.
    wij gaan vanavond lekker wokken met het zaalvoetbal van ronny dus ga niet veel eten vandaag.

Wel weer last van nesteldrang dus chayenne der speelgoed gepoetst n opgeruimd alle litle people na boven en straks box na onder laten tillen en in elkaar zetten hihi.
    voordelen van nesteldrang.
    Straks ook ff chayenne der niewe kamer leeg halen zodat er geverft kan worden ff afspraak maken met de schilder vriend van ons zou het eigenlijk zelf doen maar mag niet meer en wil der uiterlijk eind sept. er in hebben.

12. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @katemans ieeee verf goed verstoppen dus straks hier.

@baarmoederstand hij was 3 weken terug op de navel en 20 cm met 23 wkn dus 7cm in 3 weken is wel heel veel. 7 weken terug was hij n-2 en 16 cm met 19 wkn.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik weet het niet meer, ze zei 22 cm vanaf schaambot

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    gelukkig ligt er laminaat en tegels (badkamer) boven, ze waren door de eczeem van dochterlief bang dat ze astma zou ontwikkelen, zodat we meteen gekozen hebben voor laminaat.... gelukkig tot nu toe nog geen astma bij madam.....

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Hier het mutsje ook nog niet binnen... ben benieuwd, maar meestal duren zo'n dingen weken voordat ze binnen zijn... zou mij dus niks verbazen als dat nu ook zo is....

over de box, ben m nog druk aan het schilderen....hadden m bij zoonlief ook pas na de bevalling op gezet.... ws dat we dat nu ook doen.....effe bedenken, hebben nog tijd genoeg daarvoor....

Tetta... als het een mooi appartement is... tja, zoals je zegt tijd dringt nog niet heel erg, maar veel tijd hebben jullie ook weer niet... appartement niet op de begaande grond ga ik vanuit, omdat de katten niet naar buiten kunnen?? hoeveel katten hebben jullie?? zijn het echte buitenkatten??

16. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden hier weer terug van de VK alles was in hoorde baarmoeder nu 4/1 nx - buik 23 cm en bloeddruk 120 - 65 . ijzer 6,9 en suiker 4,9. volgens mij heel netjes. nu nog de groeiecho vanmiddag hopelijk is die ook goed.
    @tetta waarom maakt je voor jezelf geen lijstje met alle voors en tegens. wat ik begrijp uit je woorden is dat je het eigenlijk niet echt ziet zitten maar kan het mis hebben. je hebt nog wel even de tijd natuurlijk maar ja verhuizen word natuurlijk ook steeds zwaarder.
    @mutsje heb hier nog geen mutsje besteld. wil er graag een laten maken met de naam van de kleine maar zal toch binnenkort eens bestellen.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meriam, fijn dat alles goed was bij vk. Waarom krijg jij een groeiecho trouwens?

18. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @salcia omdat bij de 20 weken echo bleek dat het een klein kindje is. niet onder het gemiddelde maar wel klein dus vandaar dat ze het extra in de gaten willen houden maar ze zeggen ook dat het waarschijnlijk een klein kindje is omdat de ouders ook niet groot zijn.

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o bij mij was het ook klein, maar niets over groeiecho ofzo en vk zei dat het binnen de grenzen was. Maar wel fijn dat ze het in de gaten houden. Ik was zelf ook kleine baby en mijn man ook...zijn nu niet klein meer overigens.

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Sorry meiden, ik verwaarloos jullie echt...
    Ik lees wel bij op mob maar kom er gewoon niet toe met die kleine dreumus hier in huis.

Tetta, ik zou er denk ik wel voor gaan als ik jou zou zijn.
    Een eigen plekje lijkt mij toch wel heel lekker hoor, helemaal als je straks mama bent en niet de hele tijd `gebemoei`van schoenmoeder wilt.(weet niet of ze zo is hoor...)

Truuske, wat een schattig bedje zeg.

Hanna, mooi bescheiden buikje! En een super boxkleed.
    Doe het je niet na.

Salcia, wij hadden gezegt buddy te zijn he, maar ik heb ook een tel met internet.
    Zullen we wel gewoon nummers uitwisselen voor als het internet het niet doet en we niet zelf kunnen posten?

Napoleon, lukt het klussen in huis een beetje?

Katemans, wat een nachtmerrie, overal verf brrrr moet er niet aaan denken hihi

Meriam, succes bij de groeiecho zo.

Verder.....

Hier vanmorgen weer op controle geweest.
    Buik nu 29 cm, bd 120/60 .
    2 kilo aangekomen nu, en maandag weer een hele dagcurve prikken, nu om de 4 weken tot het einde van de zwangerschap.
    Ik krijg nu ook om de 4 weken een groeiecho ivm met niet goed kunnen voelen in de buik.
    Wat ze wel kan voelen is dat kindje helemaal overdwars bovenin de buik ligt, was vorige controle ook al zo......
    Maandag dus weer een echo, en mijn moeder gaat mee. Sávonds hebben we dan een pretecho 3d, dus 2 x kans om achter het geslacht te komen. Hopelijk zeggen ze nu wel allebei hetzelfde hahaha
    Net de postbode voor de deur en het kraampakket is afgeleverd.
    Er zit een tummytub in, leuk!!!
    En dan natuurlijk alle surfplanken en andere enge dingen hahaha.

Verder gisteren op het werk een gesprek aangevraagt met personeelszaken.
    Ik merk dat ik vanaf een uur of 15 a 15 :30 niet meer op mijn stoel kan zitten, en we hebben recht op een uur extra pauze.
    Nou is die pauze moeilijk tijdens het werk te pakken dus ik zou graag dat uur aan het einde van de dag op gaan pakken als het mag.
    Vorige zwangerschap dat ook aangevraagt, toen moest ik gelijk in de zw voor een paar uur per dag, terwijl we gewoon recht hebben op dat uur.
    Dus ik ben benieuwd....

Deel Deze Pagina