november mama's 2011 Deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by moontjemoon, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    @lara, ja daarom maak ik me ook niet zo heel erg druk dat het vw is, maar die buikpijn erbij maakt het irritant ;)

2. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katemans: Wat erg van je oom! Hoop dat hij idd goed geneest en er mee om kan leren gaan, mentaal en fysiek.

Nikkijane: Gelukkig doen de meiden het goed, hoe oud zijn ze nu? Dat op en neer reizen lijkt me idd erg vermoeiend maar je weet gelukkig waar je het voor doet he!

Ik ben gisteren stout geweest. Ik ben op de motor naar het nieuwe appartement gereden. Weet dat het niet het slimste is wat ik in mijn situatie kan doen maar ik had geen auto voor het grijpen en ik wilde zoveel doen daar :$ Heb wel rustig gereden hoor. Had de motor te koop staan maar na gisteren heb ik me toch bedacht:p Motor wel bij mijn schoonvader laten staan, daar stond mijn auto en ben ik heen gereden toen ik terug kwam van het appartement. Kreeg meteen de volle laag over me heen van mijn vriend en mocht er niet mee naar huis rijden:p

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    In het umcg is idd geen high care afdeling, in het martini wel, dus vandaar dat ze daar heen gaan als ze het beter doen.
    Als ze het heel goed doen mogen ze met de tijd wel naar het ziekenhuis hier, mits er plek is voor 2 kindjes.

M mag nog steeds niet naar het martini. Ff afwachten hoe het vandaag gaat en als ze stabiel blijft hebben ze morgen weer contact met het martini of er plaats is.

Ons kleine mannetje pikt alles erg goed op, maar het is nog wel een ver van z'n bed show natuurlijk.

Ik probeer m'n rust te pakken, we gaan meeste dagen ook maar 1x naar het ziekenhuis, anders is het gewoon teveel.

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

Jan 9, 2011
    1,234
    0
    0
    Rotterdam
    Oef Katemans... Dat klinkt heftig zeg... Alleen al de pijn die hem dat gedaan moet hebben... En dan nu de gevolgen, zeer ingrijpend. Sterkte ermee!

Nikki fijn om weer eens wat vj te lezen! Oh wat naar dat ze nu 'gescheiden' liggen... ! Waarschijnlijk weten ze daar zelf helemaal niks van, maar gewoon t idee :(
    En voor jullie natuurlijk ook geen doen zo... Neem het jullie zelf ajb niet kwalijk als je een dag wel naar de ene en niet naar de ander gaat....! De meiden en jullie knul hebben er niks aan als jullie straks helemaal Total loss zijn als de meiden thuiskomen, dus kies af en toe voor jezelf, hoe moeilijk me dat ook lijkt in zo'n situatie...
    Zou je man nu geen zorgverlof mogen opnemen of een of andere constructie dat hij halve dagen kan werken misschien?
    Sterkte ermee en ik hoop dat Mila's buikje snel 'bijtrekt' zodat ze weer samen kunnen zijn!

5. Beetletje

Beetletje Bekend lid

Feb 28, 2011
    624
    0
    0
    Heb er ook last van. Heb ook ergens gelezen dat inlegkruisjes juist nu worden afgeraden klopt dit? Of is het complete onzin?

6. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

Jan 9, 2011
    1,234
    0
    0
    Rotterdam
    Napoleon: beterschap... En eh... Een boterhamzakje?? Plak je dat dan aan je schaamlippen oid? :)

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Foei Tetta, maar kan me het wel voorstellen hoor, het was er weer voor hahaha

Hier vandaag de eerste echte verlofdag, dus vanmorgen ons meisje weggebracht naar het KDV, toen lekker naar de kapper, daarna wezen shoppen en volgeladen weer thuis gekomen.
    Heb maaar gelijk een wintergarderobe voor onze dochter gekocht, straks ben ik niet zo mobiel meer. Alleen nog laarsjes en een jas.
    Gisteren heb ik voor het eerst de haren van ons meisje geknipt, ze heeft een krullenbol dus was niet eerder nodig.
    Toch wel een mijlpaal weer, wel leuk dat ik het zelf kan doen, ze zei heel trots "mama haartjes mooooooooi" *smelt*

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    nou er is niks meer uitgekomen gelukkig, dus ga er maar vanuit dat of afscheiding of zweet was ;)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    hihi nee dat boterhamzakje leg je gewoon in je onderbroek, als er dan vocht opkomt kan je zien of het helder is (vw) of melkachtig (afscheiding). dat is met een inlegkruisje nl niet echt te zien.

ik gebruik ze (inlegkruisjes) niet, doe gewoon vaker een onderbroek aan.

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,361
    0
    36
    Nikijane.... Hopelijk is m ila snel bij haar zusje op de highcare. Je hoort altijd dat tweelingen beter gaan als ze samen zijn. Lijkt me moeilijk om je aandacht te verdelen zo.

Napoleon... Hoer ook regelmatig en natte broek door afscheiding of zweet. Maar je vraagt je dan toch af of... Gelukkig nu niets meer verloren. Nog geen uitslag? Had je mijn berichtje over cv's nog gezien?

11. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,361
    0
    36
    Waarom geen inlegkruisjes werd gevraagd. Dat kan gaan broeien en dan heb je meer kans op schimmelinfectie

12. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,361
    0
    36
    Ik lig Op bed en hooP dat die dreumes steaks nog wil gaan slapen. Wat heeft ie jongen babbels zeg. Hij was toch echt wel aan slaap toe. Ik ook want heb maar 3 1/2 uur geslapen.

13. Hermiek

Hermiek Bekend lid

Mar 16, 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik heb gisteren ook 2 wasjes gedraaid!!
    Alle rompers 50/56 sowieso en alle kledingsetjes in die maat.. En alle hydrofiele luiers, sokjes en mutsjes.
    Zo leuk!! :D
    Duurt even voordat je een wasmachine vol hebt, maar is zo schattig om allemaal op te hangen ;)

Na de voorweeën van afgelopen weekend heeft vriendlief graag dat alles gewassen is, hij wilde het hele huis ook al gaan poetsen, haha.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    jup, idd blaasontsteking... en ze gaan het zowel in de praktijk op kweek zetten als naar het streeklab...

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Zal zo ff teruglezen marieke ;)

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    De diagnose... tsja, dat is als de rest wordt uitgesloten, dus alle andere onderzoeken wezen niks uit én omdat ik nooit hersteld ben van pfeiffer was dat dus de conclusie. Mijn bloed en alles is als een zonnetje.
    Maar je kan chronisch vermoeid zijn, en het syndroom hebben. Een echte behandeling is er ook niet voor evt (cognitieve) therapie om er mee om te gaan en een dieet volgen (orthomoluculair). Als je nu geen werk hebt kan je gewoon naar de keuringsarts van het uwv, die bekijken dan je situatie en wat je belastbaarheid is.
    Wat voor mij het beste werkt is balansen. Dus een goede dagindeling maken en zoveel mogelijk regelmaat. Sporten is vermoeiend maar voor mij wel echt een opkikker. Ik haal daar ook veel energie uit zegmaar, ook al kost het lichamelijk energie.
    Maar artsen stellen m.i. wel vaker een diagnose zonder echt goed te kijken... zo zei een arts mij dat ik fybromyalgie zou hebben. Maar mijn lichamelijke pijn komt gewoon voort uit slechte banden en overbelasting (hypermobiel). Ik heb jaren gewoon teveel van mijn lichaam gevraagd door op hoog niveau te volleyballen met 3x trainen en soms 2 wedstrijden in de week.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    grr de prenatalsite doet stom... ;)

ik bestel nog even wat laatste dingen (20% korting)
    zoals hydrofieltjes en lakentjes enz. maar hij doet al moeilijk met inloggen... daarnaast zijn alle noppieskleertjes enz helemaal niet te bestellen, echt dom...
    en ik dacht, dan haal ik het gewoon op, moet die doos ook nog halen... en dat kan ook niet... zucht :p

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Barbamam,hihihi dank je wel! Ben zelf ook gek op die tuniek,heb ik in turkije gekocht wilde dat ik ze in alle kleuren had meegenomen,het zit zo lekker!!!

Napoleon,hoe voel je je nu?

Nikkijane,jemig meis,wat een zware periode voor jullie en allebei je meisjes in een ander ziekenhuis,wat lijkt me dat verschrikkelijk! Ik heb zo’n bewondering dat je ook nog even hier komt schrijven terwijl jij jezelf al in 3-en moet splitsen,ik hoop echt dat je meisjes in ieder geval snel in hetzelfde zkh liggen en natuurlijk nog liever dat alles goed gaat met ze en ze eindelijk straks lekker mee naar huis mogen,houd je taai meis,en een heel dikke knuffel!

Katemans,oh echt verschrikkelijk dat ie ziojn hand en stuk vd arm kwijt is,vreselijk zeg

Hermiek,ah wat schattig van je man!

19. juf85

juf85 Niet meer actief

babydump heeft 25% korting op een aantal dingen. Ik heb daar net nog wat kleertjes besteld. Helaas net niet voor 14uur, anders was het waarschijnlijk morgen al in huis.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    stik, heb ik net vorige week daar dekentjes enz gekocht...

Share This Page