Meiden, Heb maandag de extra groeiecho gehad. En je raad het al niet alles was goed. De baby heeft ten opzichte van de rest van zijn lijfje een veel te dikke buik. Ze denken dat ik zwangerschapssuiker heb. Ga morgen bloedprikken, voel me al 2 dagen beroerd door een buikgriep. Dinsdag a.s. moet ik naar de gyn toe voor een echo. Hopelijk gaat het allemaal meevallen. Ik ben zoooooo zenuwachtig. De vk doet verder geen uitspraken erover, daar baal ik wel van. Dus nog ff een paar dagen in de rats.
Napoleon,wordt hier ook knetter van het uwv,heb ze nu zelf een brief geschreven met wanneer uitgerekend en waarneer met verlof,zwangerschapsverklaring toegevoegd etc ..nu maar hopen dat ze het zo goedkeuren, vind het zo idioot dat nu mijn werkgever het ineens weer moet aanvragen terwijl ik al 2 jaar niet meer heb gewerkt daar( ik zit de wachttijd wao uit) ik heb een heel slechte verstandhouding met die man en was blij dat ik van hem af was wat contact betrof en nu dit gezeur,ik heb alleen op papier nog een contract tot maart volgend jaar maar hoef dus niet meer te werken daar. Aowyn nee ik heb bruin haar en sta helemaal links. Pasopikschop,probeer je niet al te druk te maken hoor,bij de dec.beebs was er ook een met een buikje die 2 weken voorloopt,helemaal in de stress,maar blijkt neits aan de hand te zijn,beeb heeft gewon grote buik,hopelijk valt het bij jou ook mee Miepske,oei dat klinkt als een heel brakke nacht,rust maar goed uit vandaag! Hier ook een maagzuur klant,echt heel de dag en nacht door,vreselijk en die stomme rennies werken voor geen meter. Dochter is vandaag ook niet te genieten dus die heb ik net weer op bed gebonjourd,en het is zowaar stil boven,zal dus wel weer iets onder de leden hebben.
Hihi, dat wordt dan vast ook een andere fiets als de kleine straks zover is Hier gaat fietsen op zich ook wel goed hoor alleen met 2 kinderen en een dikke buik wordt het wel zwaar (lees: fiets, kind voorop a 12kg, kind achterop a 18kg, mama ertussen met 25 extra kilo's... Ik heb een mamastuur op mijn fiets, dus heb gelukkig wat dat betreft alle ruimte. Enige nadeel is de instap, die is vrij hoog Gelukkig klimt mijn 3-jarig zelf op de fiets dus die hoef ik niet in het zitje te tillen.
Zo weer terug van controle.. Alles weer helemaal goed.. Kindje is aan t indalen, nu om de 2 weken terug. Over 3 weken de liggingsecho.. Maar dat is dus puur om te kijken of ie goed ligt voor de bevalling.. In totaal 12.1 kilo aangekomen.. Ik vind t gigantisch maar volgens hun is t keurig.. Word n mooi gemiddeld kindje zeggen ze.. Voor degene die dit wel snappen.. Ligt nu 1/2 nx cbibi?
Dat klinkt minder meis... sterkte vandaag. Heb je een bad? Dat helpt mij altijd wel goed om de boel te ontspannen.
Maak je niet te druk Ik had vorige week precies hetzelfde maar mijn suikers waren heel mooi (5.0 nuchter en 5.7 na suikerdrankje) Hier ook een beeb met een buik die 2,5wk voorloopt, het is gewoon een dik kindje Vind trouwens wel dat je dan lang moet wachten zeg! Hier kom je dan op het DOC terecht (dag obstetrisch centrum) en heb je alle uitslagen diezelfde dag...
Hoogte van de bovenkant van je baarmoeder ligt op de helft tussen je navel (n) en je xphoid (x - je borstbeen) cbibi betekent: caput (c - hoofdje) bewegelijk in bekken ingang
Ik heb gelukkig weer eens een redelijk goede nacht gehad. werd wel een keer wakker voor een plas en een maagzuuraanval (tegelijk gelukkig). Maar dochterlief die al een paar dagen wakker werd met zere billen heeft ook de nacht geheel doorgehaald dus dat scheelt ook . alleen jammer dat manlief er om kwart voor 6 uitging, gelukkig kan ik dan gewoon ook wel doorslapen.
mamavanc: Leuk een nieuwe auto! Wat voor een auto hebben jullie nu? pasopikschop: probeer je niet te druk te maken! wij duimen allemaal voor je dat het allemaal goed is! UWV: klote organisatie. Toen ik op mn werk werd ziekgemeld kreeg ik na een tijdje een brief thuis van het UWV dat ik contact met ze op moest nemen, dat konden zij niet want ze hadden mn telefoonnummer niet (logisch) Dus ik heb de volgende dag gebeld, 10 keer doorverbonden, en uiteindelijk kreeg ik te horen dat degene die mn dossier behandelde niet aanwezig was. Ze zou me terugbellen. Heb toen direct aangegeven dat ik overdag gewoon werk dus als ik niet opneem ze mn voicemail in moet spreken. Dat ik overdag nog werkte en de avonden niet meer bleek erg grappig te zijn want ik werd vervolgens uitgelachen. Heb even gemeld dat ik dat nogal onbeschoft vond. Uiteindelijk een week verder heb ik zelf maar weer gebeld want had nog niks gehoord. Mevrouw was er toen wel en gaf aan dat ze me een keer gebeld had....maar mn voicemail dus niet ingesproken.... Maandag heeft ze me zelf gebeld nav een afspraak en toen gaf ze aan dat ik 2 uur per week ziek ben. Nee mevrouw, dat zijn er 4,5.... Hoe moeilijk kan het zijn!
Ja, dat hielp wel ff gelukkig, is sindsdien ook minder, maar het blijft toch iets doorrommelen.. Dagje bedrust dus maar. Pasopikschop: niet teveel googlen, kom je alleen maar horrorverhalen tegen teel de kans dat het niets of iets onschuldigs is vele malen groter is.
@ napoleon; het was nog erger hoor had eerst tot 18 oktober moeten wachten..moet gewoon naar het ziekenhuis. Denk dat ik vanaf dat moment ook bij de gyn blijf onder controle.
@napoleon..thnx.. Waarom zeggen ze dat dan niet haha.. Ons kindje heeft ook dikke buik . Loopt 1.5 week voor.. Hoef suiker niet te testen..
Hè Pasop, dat wil je natuurlijk niet horen... Ik denk met de andere meiden hier dat t vast goedkomt! Ik heb na m'n vk bezoek vorige week ook nog een echo gepland staan. Ze meten bij mij altijd met een meetlintje en ze vond die meting tov de vorige vrij groot. Toen zei ze dat ze met 36-37 wkn toch nog even een groeiecho gaan doen... Die staat gepland op 10 oktober. Ik vind het natuurlijk helemaal prima zo'n extra echo, en hoop dat ze niet ineens als tienponder wordt geschat! Bij de groeiecho een maand geleden was t nl 3500 à 3600 geschat... Afwachten maar, sommige kindjes maken gewoon nog een spurt op t eind... Miepske fijn dat t is afgenomen! Rustig aan... Ik had net een energyboost en die resulteert nu ook in een kogel buik, maar J is op het kdv dus doe nu even lekker een tukje
Miepske knuffs!! Nacht: hier pas 3u naar bed en heb heerlijk geslapen! Pasopikschop ik hoop niet op zw.suikers. Kan gewoon lekker gulzige drinker zijn Mijn dochtertje had een bolle buik en ukkie ook weer, en ie van Napoleon ook
Schoonzusje had vanochtend haar 20 weken echo. Baby was erg druk En was ook een stevig kindje (buik) Zij is zelf heel lang en hij is kleiner als haar haha. Zit dus aan beide kanten van het familie Verheugd me erop dat zij ook mama wordt!
@Miepske: sterkte meis @Hanna80: nog last van maagzuur? of heb je dat alleen 's-nachts? Voor de nachtbrakers sterkte vandaag . @Beetletje: wat betreft UWV heb al gemerkt dat daar niet de meeste slimmeriken werken (hoop dat niet dat hier iemand van UWV werkt, anders sorry). Rekenen is ook een kunst he
Heb net nog een blije doos opgehaald. Zat nu ook een heel potje Centrum Materna in! mooi! scheelt weer 12 euro