november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik miste mijn buik ook echt, vooral die eerste nacht in het ziekenhuis, kindje lag in de couveuse op een andere afdeling, en daar lag ik dan met die lege holle buik. Heel erg vreemd.
    EN als je darmen dan hun plek weer gaan zoeken lijkt het alsof je schopjes krijgt....

Dus echt nog even genieten hoor!!!!

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hello meiden

heb ruim een week nodig gehad om bij tekomen, was verkouden zwaar hoofd, hoofdpijn, kribelhoest en algehele dip, gestel zat tegen nu gaat weer goed...dus kom even buurten

gister naar vk geweest, niks aangekomen hoewel buik groter is geworden dus afgevallen:(:(

maandag weer groeiecho...spannend maar ga er helemaal van uit dat beeb normaal groeit dit keer.

hoe is het hier? buiten nikkijane d'r twins iedereen beebjes nog binnen gehouden hoop ik...

vandaag en morgen nog werken en dan HOERA eindelijk verlof!!!!!!!!

3. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ja, erg hè? :) en normaal ben ik niet zo'n klager omdat het altijd erger kan en ik uberhaubt blij moet zijn dat ik zwanger ben en beeb zich goed en gezond lijkt te ontwikkelen. Ik mompel tegen iedereen altijd dat het wel redelijk gaat, zelfs tegen mijn man en de vk, tot het uiteindelijk echt niet meer gaat, ik eens paar dagen huilend rond loop, en dan kan ik er weer even tegen. ;)

4. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

De groeiecho was goed, de buik was 1 week verder qua groei dus 35 weken en 2 dagen en het hoofdje was gewoon gemiddeld en nu komt het... De benen zijn qua groei op 38 weken en vier dagen gemeten. haha dus of het word een atletieker of een fotomodel.. en de baby zal ongeveer tussen de 7 en 8 pond wegen. Het is nu 2,5 kg! dus alles was goed..

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niemeer wie het allemaal vroeg maar diegene zullen het zelf nog wel weten.

Motorkleding: Die past mij ook niemeer, ben echt heeel stout geweest. In mijn 3/4 brek en een spaghettitopje met de allstars van mijn moeder...Was ook niet van plan om de motor te pakken dus had verder ook niks bij me.

Limburgse krant: Mijn oma heeft het Limburgs Dagblad, stond het daarin? Ze is al een week op vakantie dus ze zal die krant nog niet weggegooid hebben. Welk artikel zoekt je moeder precies?

Slonzige mannen: hier geen last van, mijn vriend is juits heel netjes, af en toe een beetje té. Ik ben ook geen sloddervos maar hij loopt af en toe nog mijn 'rotzooi' op te ruimen. Als ik bv iets op de trap heb liggen om me enaar boven tenemen zodat ik niet alleen voor datgene naar boven hoeft en hij komt thuis uit zijn werk en ziet het liggen, dan gaat hij dat al geirriteerd naar boven brengen en vraagt wat die rotzooi daar moet :p

6. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pasopikschop: Hopelijk voel je je snel zelf beter ivm buikgriep en probeer je tot dinsdag niet al te druk te maken. Maar is wel even schrikken!

@Cass en Beertje: Fijn dat jullie weer helemaal goedgekeurd zijn.

@Yasgok: Wekom! :)

@Nikkijane: Heel fijn dat de kleine meiden nu bij elkaar liggen! :) Scheelt jullie ook weer en het betekent dat het goed met ze gaat.

@Katemans: Sterkte met je moeder en je oom. Probeer toch rustig te blijven als dat lukt.

Hier ook lekker verkouden, niet echt fijn. Gisteren was de kleine niet erg actief, maar nu gelukkig wel weer. Anders had ik vandaag toch even de vk gebeld denk ik.

Omdat ik hier echt geen idee heb hoe groot de beeb wordt en hoe snel het allemaal gaat groeien zien we het wel met de kleertjes. Met de pretecho schatte ze tussen de 7,5 en 8,5 pond. Heb een paar kleertjes 50 en wat meer 56 en daarna zien we wel weer verder. Is inderdaad zo gekocht lijkt mij!

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier trouwens ook een beetje grieperig, Hangt echt in de lucht geloof ik. Gisternacht behoorlijke last van migraine gehad en vanacht lag ik al om 9 uur te slapen. Heb gelukkig wel goed doorgeslapen, maar 1x eruit geweest om te plassen.

Wat de verhuizing betreft is dit weekend echt de deadline! Kan niet wachten om alle kleertjes te gaan wassen en strijken en de kasten te gaan vullen. Hopelijk past het er allemaal in want ik heb belachelijk veel gekregen.

8. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    hier prima nachtje gehad.. Wel 4 keer eruit om te plassen maar dat is normaal de laatste tijd.. gelukkig slaap ik nog wel goed in na de plaspauze.
    Mijn buik deed alleen zeer, was ook erg gespannen. Ukje is ook druk de laatste paar dagen en zit flink te wringen, heb zelf een blauwe plek rond mijn borstbeen.. is dus gewoon zo beurs dat t aan de buitenkant zelfs te zien is!!

Denk ook echt dat ik de baby in mijn buik ga missen. Vind het (ondanks de blauwe plekken) Zo fijn om kindje te voelen! Heel bijzonder, kan er echt lekker van genieten als ik alleen ben en even lekker op de bank zit ofzo..

Net proefdruk van t kaartje binnen gekregen. Vind m kei leuk! straks vriendje nog is vragen maar denk dat die zo wel goed is.

Nou opmaken en omkleden want moet om half 2 bij mijn personeelsfeestje zijn! Fijne dag dames!

9. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Casss veel plezier bij je personeelsfeestje! Is in iedergeval weer een stralende dag voor een feestje :)

Ben net terug van de Prenatal... was wel veel in de aanbieding... ook kleertjes.. Helaas niets leuks gevonden. Ben nog op zoek naar een vestje/jasje voor de eerste weken/maanden. Maar vind veel jasjes heel stug of juist te dun. Maar zoektocht is ook leuk, en ik heb nog een paar weken dus zal vast wel wat vinden.
    Wel suffe muts bij de kassa.... moest formulier invullen voor iemand voor me die wat wilde nabestellen... snapte er niets van... en ik ondertussen maar wachten...wachten..wachten...wachten... Soms snap ik niet dat ze uitgerekend bij prenatal zulke slechte service leveren: het is bij uitstek de winkel waar hoog zwangeren rondlopen en hier moet je dus altijd heel lang wachten bij de kassa, is er geen lift of roltrap, geen winkelmandjes oid...
    haha goed ff frustratie kwijt... nu lekker van de zon genieten & broodje eten!

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik dus ook! Stond daar laatst ook te wachten, had iets gevraagd en mevrouw zou zo bij me komen. Komt ze terug gaat ze andere mensen staan helpen. Ben ik na 20 minuten naar beneden gelopen dus ik zeg een beetje geirriteerd tegen een andere verkoopster: Mag ik u iets vragen want ik sta boven al 20 minuten te wachten om geholpen te worden! Zegt die vrouw: Ja, tis nu eenmaal druk, vraag maar aan de kassa....

Dan denk ik hoe kunnen ze het maken met al die wandelende hormoonbommen!

11. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Ja belachelijk die wachttijden dan zeg! Maargoed, wij zijn ook stom dat we er gewoon heen blijven gaan ;):D.

Heb nu deze week voor t eerst wat online besteld...ben benieuwd of dat beter gaat (al vond ik de website niet echt heel handig om te bestellen...) Had geen zin om met grote pakken te gaan sjouwen...

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Het stukje van het ongeluk van mijn oom (is in de Vitelia in Oirlo gebeurd) als je zou willen kijken graag :)

Kom net van mn moeder terug, die is nog wel een dag of 4/5 zoet met de AB... aan de ene kant wel een goede manier voor haar om te onthaasten....

De arm van mijn oom hebben ze toch boven de elleboog moeten afzetten, de functies waren niet goed meer.... ze hebben m nu met een huidtransplantatie dicht gemaakt, dus ik ga er vanuit dat nu het genezingsproces kan beginnen.....

verder belde net mijn andere oom dat hij de uitslag had van zn ruggenmergpunctie (ze dachten dat hij een ruggeninfarct had gehad) hij heeft waarschijnlijk MS.... maar ze gaan nog een paar onderzoeken verder doen om meer zekerheid te krijgen.... pfff gelukkig is de week bijna voorbij.....

Vannacht dus zelf slecht geslapen.. maar merk dat dochterlief ook moe is, met een beetje geluk krijg ik dr zo mee met mij in bed om wat bij te tanken.... kleine gelukkig vanmorgen mega druk geweest (zo druk dat een verpleegster in het ziekenhuis medelijden met mij kreeg :D) nou ja die heeft zich gister ook moeten inhouden ;)

ga even kijken of ik nog verder kan reageren....

13. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    klopt ik had al d en zit nu op f... het is iets wat ik maar voor lief neem:D:D manlief vind ze niet erg dus hahah

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha lekker frusties over de pretatal hahaha heb daar tot nu toe eigenlijk alleen maar goede service gehad (tot het uitkoken van een nieuwe speen voor Julian die we vergeten waren mee te nemen ;)) vind hier juist de serves van t Kruidvat slecht hahaha maar denk dat er andere daar weer commentaar op hebben :p

@Napoleon, hoe is het met jou?? slaat de AB goed aan??

@Tetta, nog effe en dan kan je naar hartenlust kleertjes wassen ;)

las dat er verschillende groeiecho's weer goed waren, super!

@miepske, dikke knuf! lekker blijven klagen, kan opluchten :)

hebben van t weekend Flip de beer op logie.. hahaha mag die vlooienbal zo eerst in het wasmachine.....

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Als je online besteld dan wordt het toch altijd thuis bezorgd? Of heb ik het mis?

@Fjaril: Zo zielig :(.

16. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Prenatal: zie de laatste tijd ook niet veel leuks. Loop er toch nog regelmatig binnen in de hoop iets te treffen. Tegenwoordig bestel ik vaak via internet kleertjes etc. Vind dat ze op andere sites veel leukere dingen hebben dan wat je in de winkels hebt.

Slecht slapen: Helaas vannacht ook bar slecht geslapen. Werd rond half 2 wakker en ben wakker gebleven tot denk ik een uurtje of 4. Om 6:30 eruit want wilde om 8 uur bij de bijenkorf zijn om de leuke nijntje lamp te halen die vandaag in de sale is. Meestal waag ik het niet maar nu dacht ik 50 euro kan ik niet laten liggen :p

17. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL

18. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ah bezorgservice: hahaha zie dat andere ook al dit hebben gevraagd...

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Katemans: het ziet ook allemaal niet mee he :(. Eerst de ene oom en nu de ander :(

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zijn die ooms ook broers van elkaar?

Prenatal: ja soms gaat het daar zoooo langzaam... laatst ben ik gewoon op de grond gaan zitten... toen kwam er iemand een stoel brengen :D En er waren laatst ook mensen die hadden zo'n bon van nutricia, nou daar ging echt vanalles mee mis :S sta je daar te wachten, ik was de eerstvolgende en de rij achter mij stond al bijna helemaal tot achterin... toen pas bedachten ze dat een 2e kassa wel handig zou zijn...

Ze hebben hier een babywinkel omgedoopt trouwens, was eerst babypander, liep voor geen meter, kwam steeds minder in de schappen zegmaar... ineens geen positiekleding meer enz enz. Is een beetje zo'n design winkel (waar je in groningen dus maar weinig mee kan ;)) maar nu heeft de winkel een andere naam, maar ziet er nog hetzelfde uit... ben benieuwd...

Deel Deze Pagina