oh... krijg net een mailtje van pz, dat ze het met de manager gaat bespreken. Volgende week komt ze er op terug......
Hier de box wel steeds met een week of 37 neergezet. Femke zit er nog wel eens in maar nu moet ie naar het grofvuil. Moet dus nog weer 1 via mp scoren. Had een mooie gezien maar de verkoper reageert niet :S
@Catwoman: succes morgen in het ziekenhuis @Meriam: fijn dat alles goed was gegaan bij de VK. Heb je al de groei echo gehad? @Cass: fijn dat controle is goed gegaan. Op naar de volgende Hier ook het mutsje binnengekregen. Hebben een grijs/witte besteld, omdat wij al veel roze mutsjes hebben...vind het een leuk mutsje en manlief ook hiihhi
Dat vind ik wel raar dat ze er volgende week op terug komt. Dus nu moet je maar gewoon nog ff een aantal dagen zo doorgaan? Bij mij werd het gelukkig per direct aangepast, je geeft niet voor niks aan dat het niet meer gaat. Voor hetzelfde geldt forceer je iets en zit je straks fulltime thuis.
Beetletje, ja had inderdaad ook liever gelijk antwoord gehad.. Maar mijn manager is nu nog op vakantie Dan maar een pasje minder hard doen als ik morgen weer op het werk ben.. Ik had wel aangegeven dat ik niet gelijk door eerder op de dag te willen stoppen 6 weken van te voren met verlof te moeten. Ik wil gewoon tot 4 weken doorwerken, en als ze moeilijk doen dan ga ik gewoon echt dat uur pakken op de dag, dan maar even niemand die de telefoon aanneemt en orders verwerkt..
oooo de box staat gewoon haha kon het niet laten kleden en maxicosikleding in de was en binnen 5 min. chayenne in de box haha
@Lara: Goed om inderdaad even een stapje terug te doen dan alvast. Hopen dat je manager er dan snel op terugkomt! Ik wilde eerst ook gewoon 4 weken van tevoren met verlof maar ik had 2 werkdagen van 8 tot 8 en dat trok ik echt niet. Dus was er in eerste instantie van een van die 2 dagen de avond afgehaald, maar omdat ik daardoor al 6 weken van tevoren met verlof moest heb ik gezegd dat die andere avond er dan ook wel af mocht. Eerlijk gezegd vind ik het nu wel lekker dat ik 6 weken van tevoren met verlof ga. Plak ik er gewoon 2 weken vakantie achteraan
lara, wij zijn nu op vakantie maaR de bijkeuken is nu klaar gelukkig. Dus als we terug zijn die inrichten en dan gaat napoleonman de babykamer bouwen
Beetletje, dat is wel lekker als je er vakantie achter aan kunt plakken. Maar kunnen ze je eigenlijk wel verplichten om dan 6 weken van te voren te stoppen? Als zwangere hoef je toch helemaal geen dagen van 12 uur te draaien? Ik wil nu graag tot 4 weken vtv door werken omdat ik pas opvang heb geregeld vanaf begin maart. Als ik met 6 weken stop heb ik een gat erin zitten... Ik heb helaas niet zo heel veel vakantiedagen meer dit jaar over.
Kwam net nog een leuke link tegen van een Lief! babymutsje. Moet wel geboortekaartje opsturen. (maar mag ook een kopie ) Heb m net besteld voor mijn zusje
Doordat bij mij die avonden eraf zijn zit ik 4,5 uur in de ziektewet, dan moet je verplicht 6 weken van tevoren met verlof. Anders had ik die uren op een andere dag moeten volmaken, dat wordt dan ook niks want heb al best lange dagen. Balen dat je het niet vol kunt maken met vakantieuren. Nu dus hopen dat je werkgever met een passende oplossing kan komen!
hey meiden even ego. net terug van de echo heb eigenlijk nog niet echt een uitslag. het was dezelfde vrouw als bij de 20 weken echo die zei dat alles er prachtig uit zag en achteraf van de vk kregen we te horen dat de kleintje zou worden. volgens die vrouw moeten we ons geen zorgen maken maar alle metingen zaten rond de 26 weken zwangerschap dus maakte me toch ongerust. en heb net bij thuiskomst de vk gebeld. die heeft geprobeerd om me gerust te stellen en die ging wel bellen voor de uitslagen en daarna zou ze me terug bellen. de vk vind trouwens ook dat ik me gemak moet houden en niet zo ongerust moet zijn maar ja makkelijker gezegd als gedaan. het gewicht werd geschat op 1028 gram en die waarde is volgens mij wel goed voor 28 weken zwangerschap.
Bij mijn groeiecho vorige week donderdag woog mijn zoon ong. 920gr. En volgens de vk was het gemiddeld gewicht van een 26wk zwangerschap 850 gr (en op 3 andere sites las ik 720gr ) Gezien de 2 weken verschil (26-28) en dan mijn 920 met 26 weken en jouw 1028gr met 8 weken denk ik dat het goed zit Ik ben wel benieuwd wat hji morgen geschat wordt. Maar ik ga zowieso vanuit dat ik weer een kind van 4410gr krijgt. Weegt hij toch minder dan zijn zus dan mooi meegenomen Maar ik schat de kans groot dat hij toch 4500 of meer zal zijn :S