november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ik las gisteren iets over problemen met de prenatalsite.... De prijs van eens dekentje voor in de wieg/wandelwagen stond net op ruim 11000 euro :p mag horen dat je er voor dat geld een nanny bij krijgt haha.

2. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Heel veel sterkte met je moeder!! En wat super dat jullie meiden bij elkaar zijn:D

3. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden sorry even ego. ik ben er even helemaal klaar mee. we krijgen al weken te horen dat ons kindje te klein is dat de buik te klein is maar nog wel binnen de marges en dat de benen 1,5 week afwijken. we blijven groeiecho's krijgen omdat ze het in de gaten willen houden. wat blijkt nu vanmorgen bij de groeiecho dat de benen 1,5 voorlopen op het gemiddelde dus op 37 weken en de buik op 32 weken dus meer dan 3 weken achter. we zijn momenteel zo kwaad geworden op de vk want we hebben gezegd dat we zo het weekend niet ingaan met deze klote onzekerheid maar dan word er weer gezegd van er is niets schokkends aan de hand we moeten het alleen goed in de gaten houden. nou mijn man en ik zijn gewoon zo over de emmer momenteel want je moet rusten en je gemak houden maar iedere keer word er weer wel gezegd dat ons kind te klein is. pffff sorry voor dit ego bericht maar moest het even kwijt.

4. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
  5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  6. juf85

juf85 Niet meer actief

de prenatal site vind ik altijd irritant.
    Vaak doet de webwinkel het niet, of hij is heel traag, of de uitklapmenu's doen het maar half. Ik heb dan veel liever de babydump.
    Ik had trouwens een badstop besteld bij de babydump en nog wat kleertjes. De badstop zat in een doos waar minstens 200 badstopjes in passen! en deze doos zat weer in een bubbelenvelop waar ook de kleren in zaten. Als ze het gewoon in een envelop hadden gedaan, zonder doos, was het gewoon brievenbuspost geweest. Maar blijkbaar betaal je altijd 4,50 verzendkosten, dus hebben ze het pakje maar extra groot gemaakt denk ik.

7. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    @Meriam, ik begrijp je frustratie, zou er toch vanuit gaan dat het niet ernstig is anders zouden ze zelf ook niet zo luchtig doen lijkt mij... Probeer je vooral niet te druk te maken!

@nikkijan, nou je krijgt wel wat te verduren hoor! zorg je wel voor een ontlaadklep ergens?? ontspanning, tijd voor jezelf!?
    In ieder geval veel sterkte en energie vanuit mij gewenst!

@ricmar, leuk he al die dromen haha.. Gelukkig is onze naam zo makkelijk, die kun je echt niet fout schrijven.. Dus hier geen vrees daarvoor.. (alhoewel sommige mensen zijn echt knap in rare dingen verzinnen, maar dat zou bij deze naam wel erg knap zijn!)

Prenatal: hier in eindhoven in de stad zijn ze super vriendelijk! geen problemen mee.. Ik bestel eigenlijk nooit dingen online.. Geen ervaring mee..

zo vandaag met 3 vriendinnen lekker samen lunchen in de tuin en kletsen.. Heerlijke meiden middag!!

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Die bultjes waar jullie het over hebben, zijn dat niet gewoon ingegroeide haartjes? Heb ik ook wel eens en dat kan inderdaad best een groot bultje worden en gaat ook flink bloeden als je het dan eenmaal uitduwt. Dat blauwe is dan gewoon een soort van bloeduitstorting.

Nikkijane ik wil je meiden ook zien! Hoe kan ik je toevoegen?

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Oke, m'n moeder heeft galstenen... Is ze vorig jaar ook aan geopereerd, en toen is de galblaas al verwijderd. Dus zeer uitzonderlijk dat ze het nu weer heeft. Maar ze word vandaag nog geopereerd...
    Ben blij dat dit alles is, met een paar dagen is ze weer thuis, en kan ze weer aansterken...

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    nou dat valt idd mee!
    Maar vaag dat ze dan nog stenen heeft... of zouden die er al hebben gezeten voor ze de blaas hadden verwijderd?

Hihi die prenatalshop is idd soms niet goed ;) Van de week stond er iets op dat heel erg was afgeprijsd (weet zo even niet meer wat) van 69, voor 39 voor 29 euro. Dus ik dacht, die koop ik. Maar toen ik erop klikte was ie 59...

11. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Meriam: Ik kan snappen dat jullie helemaal gefrustreerd raken op dit moment.

@Nikkijane: Fijn dat jullie nu weten wat het is, maar idd een beetje raar.

Hier een hele actieve beeb :) Wel een beetje auwie van onderen.

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Nou heb dat bij allebei de kids gedaan, en ook voor vaders bij het aangeven van de kleine..... zou het door alle spanningen verkeerd spellen, ben je mooi klaar mee :p

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

sorry niet veel online de laatste tijd. ik heb echt hele slechte nachten. me ribben doen zeer en slaap heel slecht.
    last van me rug en babyboy schopt echt heel pijnlijk.
    me energiepijl is echt 0,0000000 geloof ik.

ga vanavond weer proberen mee te kletsen. sorry voor me ego bericht.

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    @nikki dat is dan wel een beetje een opluchting dat het maar galstenen zijn en ze met een paar dagen weer thuis is kan er ook nog wel bij ja

ik heb die bultjes ook wel eens doet nog zeer ook

ik heb behoorlijk slecht geslapen, ben ook zeer gehumeurd
    kleine man is ook zo lekker tegen de draad in.
    heb ook al paar dagen last van een vervelend gevoel in de buik soms ook pijnlijk. heb kleine meid vandaag ook nog nie echt gevoeld..

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Pamsie sterkte vandaag! Hopelijk kan je een beetje bijslapen
    @MvT: jij ook natuurlijk sterkte. Heb je de kleine al gevoeld?
    @Nikki: gelukkig dat valt weer mee. Als je dat er ook eens bij moet hebben :(. Wel heel raar dat ze nog steeds last heeft van galstenen.

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Nikkijane sterkte met je moeder!! Heb je vanmorgen ook toegevoegd

net terug van mn eigen moeder, is het ziekenhuis alweer zat hahaha ging vanmiddag vragen of ze niet met medicijnen naar huis mag... hahaha hoezo geen rust in de kont...

hahaha laatste dag van september... volgens mij hebben we ons netjes aan de afspraak gehouden ;)

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is dat toch met al die moeders en ooms in het ziekenhuis? Die stress kunnen jullie er echt niet ook nog eens bijhebben zo tegen het einde.
    Hier vorige week ook op de verjaardag van mij neef, mijn oom afgevoerd met de ambulance, sloeg ineens tegen de vlakte. Ze denken nu een epileptische aanval maar dat had hij nog nooit eerder gehad :S

Heb de draad maar weer eens opgepakt wat de geboortebedankjes betreft. Daar had ik al heel lang niks meer aan gedaan dus mag nu wel eens op gaan schieten.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo, mijn dochter is een boef... leg je dr op bed, ga ik in de babykamer bezig. Ik denk op een gegeven moment, hè manlief is al thuis! Not dus... was meike lekker beneden aan het spelen...

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ga nu lakentjes naaien :D

20. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nicht van mijn vriend was hier net ze had uitslagen over onderzoeken loopt al ruim 1 jaar in zh heeft te dunnen botten weet eigenlijk niet wat het inhoud maar heeft medicijnen ervoor hoop voor der dat het helpt!

Verder had chayenne buikpijn klaagde al een uur tot er flink wat dunnenontlasting eruit kwam ahaaa toen nog harder huilen wand nu deed behalve der buik ook der kontje pijn dus die ligt boven op ons bed tv te kijken hoop dat ze opknapt.

Deel Deze Pagina