november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    he shit... moet ff janken... Hella Haasse is overleden. En niet omdat zij is overleden maar omdat mijn moeder helemaal gek was op het boek Oeroeg. Pfff soms heb je van die momentjes...
    Normaal hingen mijn moeder en ik meteen met elkaar aan de telefoon als er dan zulk nieuws was en nu kan ik haar niet meer bellen :( Het is vandaag alweer 2 maanden geleden dat ze overleed...

2. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knuffel Napoleon!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Napoleon dikke knuffel,

4. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    dikke knuffel napoleon

ja ik ben rustig op de bank gaan zitten en beetje porre en toen gaf ze aan dat ze er zat:d kreeg 5 schoppen in me buik een por in me ribben en een schop in me kruis en ik was bij me navel aan het porre dus dat zit wel goed haha

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    thnx meiden ;)
    Was trouwens een beetje dom bezig vanmorgen... ik dacht eerst ik kan vandaag nog wel ff wat babyspul halen. Maar de winkels gaan pas om 10u open. Dus ik met de bus van kwart over 10 naar de stad... had ik daar maar 40 minuten om spul te halen want moest meike weer uit de psz halen... handig hè! Dus ik snel wat spul gehaald (v&d) en weer naar de bus... ondertussen nog ff iemand geholpen met een paar billendoekjes (haar ketting lag eraf, kon ze haar handen schoonmaken) komt die bus gewoon veel te laat... ik stond om 11:05 en hij kwam pas om 33... en er waren ook mensen die er al om 10:55 stonden, dus al die tijd geen bus, terwijl ze rond dat tijdstip 4x per uur gaan

6. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Napoleon, dikke knuffel!! Sterkte meid!! Zo'n moment is zeker niet makkelijk
    nikkijane, dat is ook wat dat ze het nu weer heeft!! Succes met alles!
    Pamsie: vervelend dat je zulke nachten hebt. Ik hoop dat je snel kan bijslapen!
    Meriam: Jeetje ik snap wel waarom je zulke frustraties hebt.. Pfff, ik hoop dat het snel rustig is voor je, van die onderzekerheid word je ook niet vrolijk!!

All@ vandaag de blije doos maar eens opgehaald en het matrasje voor de wieg. In die blije doos zit ook veel spullen... Had ik echt niet verwacht.. Bij de prenatal hebben ze mazzeldag dus nog even de laatste dingen gekocht. En nu heb ik echt alles:p Hahah wat een rust!! Ik moet nog wel alles wassen, maar het kamertje is nog niet helemaal af...

Wat een warm weer he!! Poeh poeh!!! Maar wel lekker...

7. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    knuff meis.... zijn van die momenten die vooral het eerste jaar veel zullen terug komen..... zometeen als je je meisje in je armen mag houden is die ene persoon waarmee je dat moment zóó graag zou willen delen er ook niet..... pfff krijg er zelf bijna een brok in mn keel van..... :(

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Napoleon: Hele dikke knuffel!!!

10. Beertje13

#3650 Beertje13, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2011
    hier trouwens een erg rustige baby, heel weinig gevoeld vandaag.. Terwijl de baby altijd vet druk is.. Ook weer heel erg ongi gevoel :( Doet echt zeer.... Pfff

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    als je het niet vertrouwd gewoon even bellen... al is het om gerust gesteld te worden! knuf!

12. Beertje13

Ik lig ff op bed, miss trekt het bij.. Maar niemand van jullie heb dat ook?

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    je mag iig een paracetamol nemen als je er flink last van krijgt....

en idd wie weet trekt t weg, zo niet gewoon even bellen

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    soms beertje, als je buik hard is dan voel je ook minder bewegen. Idd rustig gaan liggen, evt met een kruikje of hittepit.

15. Beertje13

Hey dames, lief, jullie tips! Ik snap er niks van dat ik zo snel harde buiken krijg. Ik doe stukke minder op een dag, maar een stukje fietsen of lopen geeft al last.. De baby is nu weer lekker druk! Heb wel steken en nog ongi gevoel. Ik ga zo paracetamol innemen!

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Even een ego bericht want weet niet wat ik moet doen.
    Moest rond 6 uur naar de wc, heb er echt zo'n uur gezeten. Ontlasting leek wel steen zo hard en ik trok het ook niet meer vd pijn, zweten, etc. Na dat uur dus maar op bed gaan liggen, had echt pijn. Nu gaat het wel weer maar mn probleem is nog niet opgelost natuurlijk. Iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen?

17. Beertje13

De huisarts heeft volgens mij wel iets tegen constipatie, of de drogist! moet je dan ook niet meer vezels eten en meer drinken? Ik zou even googlen...

Wel vervelend, sterkte!

18. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    sorry meiden ik heb echt te lang niks laten horen!
    ik heb het zo ontzettend druk met dingen regelen dat ik nergens aan toekom. ik ga het weekend ook naar Apeldoorn,even weg van alles en lekker rustig weekend hebben met mijn schatje.ook voor hem heb ik weinig tijd gehad laatste week.

woensdag controle gehad en omdat ik overgewicht heb en met een gewoon echo-apparaat het niet echt te zien was allemaal, hebben ze me verhuist naar een kamer waar 20 weken echo word gegeven. dat was echt een groot verschil en hebben alles goed op kunnen meten van de kleine. ook hebben ze gezien dat het idd een meisje is,dus dat scheelt me weer geld voor een pretecho.
    ze weegt nu ongeveer 2041 gram, buikje was ietsje dikker en beentje ietsje kleiner maar verder is haar groei gemiddeld volgens de curvers dus ik ben blij ermee.

ik lees dat sommige al aardig wat klachten hebben, nou dat is hier ook wel het geval maar toch mag ik nog steeds niet klagen.
    ik heb wel harde buiken bij veel inspanning maar verder geen maagzuur gelukkig.lopen kan ik wel steeds minder en pak voor alles de fiets.
    verder ben ik ook druk om een tas klaar te maken en me stukje bij beetje voor te gaan bereiden op de bevalling.

ik wens iedereen een fijn weekend toe en ik hoop dat ik er snel weer wat vaker kan zijn:)

19. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ik let al heel erg op wat ik eet dus te weinig vezels ed kan bijna niet. Ik kijk het wel even aan en anders bel ik maandag de ha wel even. Dit soort dingen komen ook altijd precies in het weekend....

20. Beertje13

Maar je drinkt wel genoeg? Als je het echt niet trekt bel gewoon de huisartsenpost!

Deel Deze Pagina