Inderdaad veel drinken, Kiwis op nuchtere maag met een glas lauw water, Bij de super kijken bij de reformafdeling of ze Nutricia Stimulance hebben en hier iedere dag een pakje van leegdrinken . Dit laatste was het advies van de VK hier en het werkt echt. Ook wil roosvicee laxo ook wel eens helpen.... In ieder geval veel sterkte ermee, het is echt zo irritant als je verstopt zit..
@nikkijane achjeetje sterket met jouw moeer en hopelijk ook een spoedige herstel!! @meriam kan mij heel geod voorstellen dat je gek wordt van dit onduidelijkheid. Sommige mensen hebben een kleine buik en is ukkiepuk ook klein maar niks mis mee. Snap het wel dat ze het in de gaten willen houden maar dan ook wel duidelijk bij zijn!!! knuffs! Idd goed dat je hun wat gezegd hebben, je lijdt stress, ook niet goed voor de groei en voor jou! @miepske ik zie ook gewone prijzen? prenatal site is idd een traag ding >< @tetta ja idd heb ik dan ook of een verstopte klier. Bij mij meestal naast de lippen waar de onderbroek loopt, vooral met warm weer kan ik er eentje van krijgen. Ik laat ze nu mooi met rust haha @pamsie knuffs! @katemans idd!! ben benieuwd wie nu in Okt gaat bevallen, ff valsspelen die beebs Gezien dat er in de andere mama topics best veel dit zomer vroeg zijn bevallen! @napoleon hihih mieke lekker ondeugend @Beetletje activia yoghurt kopen! hielp heel erg bij mij! Ikheb het niet meer nodig gelukkig. Heb soms dagen dat het duurt. Maar op het moment nu last van zachte pfff hormonen haha @catwoman een meisje leuk leuk!
zo weer ff flink geshopt.. hadden vorige week 2e hands tripp trapp gekocht op internet, vandaag een 2e hands mobiel.. de tinylove.. deze kost nieuw rond de 60 euro en nu hebben we hem voor 20.. zo'n ding lijdt toch niks boven een box en hij ziet er nog erg goed uit en doet het ook goed. Net bij prenatal stoelverkleiner voor de tripp trapp gekocht en een eerste kleding setje en een boxkleed.. alles idd met 20% korting.. scheelt ook weer iets.. Al vind ik het nog duur maarja, hoort erbij!
@beetletje: veel drinken en idd je hebt ook roosvice laxo. En als je het niet vertrouw ha bellen @napoleon: haha die meike, dikke knuff meid @catwoman: leuk een meid @okt: spannend he meiden ben zo benieuwd wanneer de volgende baby komt @nikkijane: sterkte met je moeder @prenatal: leuk dat zoveel meiden nog geslaagd zijn voor leuke spullentjes
@napoleon dikkeknuf!!!! Hier is belasting geld gestort dus kan gaan shoppen nou zet eers groot deel op spaarrekening en dan shoppen hihi heerlijk. verder niet veel bijzonders vandaag wel veel gedaan nog en heb nu alle babyspullen gewassen nu nog wat strijken en hetgeen wat ik nog haal wassen!
trouwens morgen is het 1 okt en de meeste stemmen voor de meeting was voor de weekend erna, 8/9 okt.. als we willen meeten moetn we het gauw rond maken!!
voor dat weekend moet ik afhaken ivm werk maar ga het voor mij niet verzetten hoor!! Spreek maar gewoon af ik hoor wel hoe het was
Voor de meeting heb ik op hyves een lijstje gestart mischien handig om voor maandag optegeven als je mee wilt ivm. reserveren! dus ff kopieren en je erbij zetten. Heb ook 3 sugesties voor een high tea erbij gezet in arnhem allen op loopafstan station!
meiden...al veels te lang niks laten horen...eerst druk met klussen, daarna veel te doen in weekend en nu al 2 dagen buikgriep ofzo...maagpijn, overgegeven, krampen...en moe moe moe.... Ga vanaf morgen weer proberen mee te kletsen, bijlezen is lastig denk ik, heel veel pagina's...hoop niet dat er al meiden te vroeg zijn bevallen...
meiden het is oktober de maand waarin veel van ons mogen bevallen ben benieuwd wie en wanneer de eerste aan de beurt is! ooo volgende maand zullen vele van ons mama en papa worden hihi geweldig toch!het aftellen is nu echt begonnen!!!!! verder goeie maar korte nacht gehad sliep laat maar wel door tot ik opstond!
Goeiemorgen! Poef, ben nog moe!! Maar wel lekker geslapen vannacht! Onze meisjes zijn vandaag alweer 3 weekjes jong!vanmiddag gaan we weer naar ze toe. Lekker knuffelen! Maandag gaan we ws spulletjes kopen voor de dametjes... Kleertjes in maatje 44/48/50, ook nog lakentjes en dekentjes enzo... We moeten dat soort dingen allemaal nog halen! Nu zijn de dames nog niet thuis, maar dan is alles maar klaar straks!
oktober alweer! nikki,veel succes met ale kleertjes en spulletjes halen voor je meiden! En knuffel ze! hier alles goed op erge bekkenpijn na,maar goed nog even volhouden..... iedereen een fijn weekend gewenst!
oktober alweer dat wil zeggen dat ik maandag weer een jaartje ouder wordt jeej en dat kleine meid snel geboren zal worden jeej. nikki suc6 met shoppen weer beroerd geslapen maar kon vanochtend nog paar uurtjes aan elkaar breien met slapen dus voel me al wel beter als gisteren... buik doet af en toe nog wel pijn maar kleine meid beweegd goed
Het gaat weer goed met me gelukkig! Bedankt voor de reacties! Moet maandag naar de vk en dan bespreek ik het even en anders langs de ha. Morgen reageer ik verder. Nu druk druk druk want vandaag vieren we de verjaardag van mn mannetje! Fijne dag allemaal!
Moguh! Kon gisteren wat moeilijk in slaap komen, had nogal last van mn onderkantje... bah... Straks gaan we de verjaardag van mijn oudste vieren bij zijn vader. Donderdag is ie echt jarig (12 alweer) dan krijgt ie zijn echte cadeautje . Maar goed, we heeft er ooit een oktoberverjaardag in de tuin kunnen vieren?
nou ik ben van 3 okt.. en normaal moet je wel een trui aan hebben. maar in de (bijna) 24jaar dat ik op aarde rond huppel wordt dit de 2e keer dat ik dat met warm zonlicht in de tuin kan doen dus we gaan de goeie kant op haha 12 alweer wat gaat dat hard he.. alvast een fijne verjaardga voor je grote jongen:d
napoleon,gefeliciteerd en een fijne verjaardag van zoonlief toegewenst! heb net 1,5 uur gestreken alles weg,maar de volgende 2 wassen zijn al weer in aantocht haahha. Heb man met kind naar de speeltuin geschopt want werd helemaal gek van het gejengel al de hele ochtend,ik heb geen oog dichtgedaan vannacht van die stomme bekkenpijn dus voel me echt geradbraakt,maar hopelijk stoppen de buren zo met schuren en kan ik even slapen.