@ beertje, das niet zo fijn nieuws. Weet je wel de reden waarom? Ik lees op het moment wel mee, maar meer zit er even niet zoveel in..
@beertje balen joh wat gaven ze als verklaring? @napoleon ja dat is nogal een verschil haha. die van ons haalt 2700 gram waarschijnlijk niet eens. dus maak me daar van de ene kant best wel zorgen om maar ja tis niet anders ben zelf ook niet groot en man ook niet. heb net postzegels gekocht voor op de enveloppen dus dat is ook al helemaal geregeld ik zeg het kan maar gedaan zijn. .
de reden is: dat mijn werkplek opgevuld is door andere mensen. Het bedrijf qua systeem zo veranderd is dat ik opnieuw moet worden ingewerkt. Dat ik vaak ziek ben, maar ik ben sinds mei in de ziektewet gezet door mijn baas. Hij kwam met die oplossing...
Kortom, hij is bang dat je wat vaker afwezig bent ivm eens klein en kwetsbaar kind thuis, je minder flexibel bent en binnen eens jaar weer zwanger
Dat is wel lullig Beertje, maar helaas gaat het wel zo tegenwoordig. Ze zijn al zo moeilijk met contracten, ik heb geluk gehad dat ik een vast contract heb, anders hadden ze mij er ook wel uitgeknikkerd. Ze zijn niet zo happig op moeders met kleine kindjes..... Maar probeer er nog zoveel mogelijk uit te halen he, al je vakantiedagen e.d.
Hè, wat vervelend Beertje! In wat voor sector werkte je? Hopelijk kun je gauw wat anders vinden, al lijkt me dat je hoofd daar niet naar staat nu! Hier weer een rotnacht gehad Nu een late dienst, ben echt aan het aftellen tot mijn verlof! Nog 5 dagen werken... Bluh!
hermiek,je bent er bijna meid,nog even volhouden! beertje,ah getver meid,wat een vervelend bericht,helaas zijn werkgevers tegenwoordig niet meer zo coulant,ik hoefde na mijn zwangerschapsverlof ineens ook neit meer terug te koemn,hij had geen werk meer voor me en geen geld zei ie,werd gewoon compleet genegeerd toen ik toch na mijn verlof weer aan t werk ging dus na 1 dag ben ik weggebleven echt belachelijk! Ga je op zoek naar iets anders of wacht je even tot de kleine er straks is?succes in ieder geval,dit soort dingen geven altijd zo veel stress
gister had ik erg het gevoel dat de kleine nog steeds in stuit lag en vanmorgen dacht ik juist weer overdwars, vrijdag maar eens zien hoe het ligt, als het in stuit of overdwars ligt kan het dan wel indalen uberhaupt?? beertje balen van je contract napoleon shop ze... all zwaaiii
Hai!!! De dames mogen morgen naar het zh hier in Drachten, mits er morgen plaats is in het zh en bij het vervoer. Maar de meisjes doen het super!!! Vanavond gaat m ila ook van de lowflow af, en heeft dan dus ook alleen een sonde. Ook mogen we gaan beginnen met flesjes geven! Mijn mama gaat slecht. Erg veel pijn, en het ergste is dat ze nog niet op de piek zit, dus het ergste moet nog komen. Het enige wat ze doen is pijnverlichting dmv morfine, en wachten tot het beter word. Ze moet er gewoon doorheen. We hebben een nieuwe auto nu gekocht. Ws halen we die volgende week op... Even afwachten wanneer we het geld uitgekeerd krijgen... Ff ego, zal zien of ik vanavond bij kan lezen! Drukdruk! Maar ik blijf positief (met soms een klein instort momentje)
nikkijane wat een goed nieuws over je meisjes... geniet er lekker van al snap ik dat het moeilijk is ivm de stress rond je moeder. dikke knuffel voor je
@beertje.....voor zo'n baas wiljetochookniet werken. eikel. ik zou wel verhaal halen ook al zou ik weten dat ik mijn baan niet behoud. met voorbedachte rade...lijkt het veel op!! mijn bed gaat ook nietopklossen.kraamhulp vindt oke dat ik boxsping heb. bij de1e lag ik ook niet inbed. @ricmar als dwars ligt kan niet indalen vanmiddag echo gehad....moet opnieuw echo...groeit boven gemiddeld...dus nog een.zit niet weer te wachten op10ponder @nikkijane...wow stuk dichterbij huis begrijp ik komen jullie meisjes. wat heeft je moeder? @hermiek. kun je niet eerder stoppen dan ga eten maken mannen komen zo terug van voetbal
@ricmar, als ze in stuit liggen kunnen ze wel indalen, als ze overdwars liggen niet en dan moet je ook met een ks bevallen want overdwars kunnen ze niet geboren worden. Als dat idd zo is gaan ze waarschijnlijk met 36wk een draaipoging doen. Dus eigenlijk als de beeb idd in stuit ligt moet je niet hopen dat ie nu gaat indalen, dat maakt het draaien nl moeilijker.
ze kunnen bij mij niet draaien is al gezegd omdat de placenta voor ligt en dan doen ze het liever niet, dus stuit en dwars ligging wordt hier ks. dus afwachten hoe het vrijdag ligt.