Miepske, nog een beetje kunnen slapen? Truuske, geeft toch niet. Verder alles wel goed met jullie? Aowyn, dikke knuf meid. Hier een redelijk rustig nachtje gehad, om half 5 was ze weer wakker geworden in haar eigen bedje, en weer warm. Dus maar lekker in ons bed gelegt en na een grote fles is ze weer wat gaan slapen. Nu heeft ze nog wel verhoging dus ik houdt haar thuis van het kdv vandaag. Had wel een hele planning in gedachte voor vandaag, maar die moet maar even wachten dan....
Nikkijane, wat fijn dat de meiden naar Drachten mogen!!! Heel veel sterkte voor je moeder en voor jullie ook natuurlijk! Barbaman & Katemans, succes vandaag met de liggingsecho! Salcia, veel plezier met de 3D Echo! Hier is mn laatste werkweek begonnen
Een klein beetje... met veeeel onderbrekingen. Zijn er nog zwangeren hier die nog wel enthousiast en fluitend rondlopen/huppelen of staan we allemaal een beetje op instorten?
goedemorgen,vannacht heb ik eindelijk weer een beetje kunnen slapen,t lijkt alleen wel of ik nu moeier ben dan al die nachten dat ik haast gen oog dicht deed,t lijkt me echt heerlijk om weer eens een keertje sóchtends uit te kunnen slapen maar ja met een kleine dreumes gat dat m neit worden hihi. Ik heb helaas nog steeds erg last vd obstipatie alle tips gebruikt maar tot nu toe nog geen verbetering ik ga het morgen even met de vk bespreken want die buikpijn en alles wat blijft zitten lijkt me toch ook niet goed. Nikki,super goed nieuws dat je meiden ws naar drachten kunnen t zijn wel 2 sterke meiden hoor! alle zieken en mensen met zieke familieleden erg veel sterkte en beterschap gewenst! En mensendie niet lekker in hun vel zitten ook een heel dikke knuffel!!! verder neit echt de puf te reageren sorry
Vanacht hier een rot nacht gehad, kon echt maar op 1 zij slapen, op de rug werd ik benauwd en op mijn rechter zij had ik last van het zuur. alle banden deden pijn en draaien in bed was een ramp tig keer er af om te plassen en vanmorgen vroeg lag smurf korte snelle bewegingen te maken (vraag me soms echt af wat er binnen in gebeurd) vanmiddag maar een dutje doen denk ik. ben toch lekker vrij, moet alleen nog even kort mijn gezicht laten zien op een verjaardag.
muv gister en vannacht was het nog goed te doen. ik vertrouw er maar op dat ik aankomende nacht weer goed slaap
Ja, ik heb er zelf voor gekozen om met 36 weken te stoppen Heb er wel een weekje najaarsvakantie voor geplakt, dus vandaar dat ik met 35 weken stop! Het is nog te doen, met verkorte diensten, gelukkig! Hier eindelijk een goede nacht gehad, dus vandaag huppel ik wel weer rond, genietend van het zwanger zijn! Wat is het snel gegaan hè, dames? Ik vind van wel in ieder geval.. Over 2 maand hebben de meesten van ons gewoon allemaal de kleine al lekker in hun armen! Vanavond weer cursus en morgen weer naar de VK. Fijne dag allemaal!!
Op zich gaat het met mij nog wel heel goed. Merk alleen wel dat het nu echt zwaar wordt en dat mn buik mega in de weg zit en veel last van obstipatie. Ben ook echt heel blij om te kunnen zeggen dat vrijdagmiddag om 12 uur mijn verlof begint!
Ik kan je de hand schudden! Zowel wat betreft het goed voelen, de buik, de obstipatie en het verlof! Alleen heb ik dat vrijdag om 14.30u Aftellen!!!
@lara hoe heeft je meisje het gedaan vannacht, nog steeds koorts nu?? @Miepske had de laatste paar dagen bijna geen last van mn bekken, dus was er bijna, vandaag weer lekker terug op de wereld gezet... maar goed, zijn meiden die het erger hebben, hobbel nog wel even door @aowyn, Truuske, knuf! doe lekker rustig aan, einde is in zicht!! las dat er 2 lekker verlof hebben vrijdag! super! hier weinig nieuws, was begonnen met wat achterstallig schoonmaakwerk, maar denk dat ik maar moet staken... trekt alweer naar de onderrug, gelukkig onder de ramen buiten en binnen achter al schoon..... maar in etapes gaan werken...
Zo, de eerste spullen die ik zou halen zijn binnen, zo naar de stad toe (dit kon hier in de wijk) . Op zich gaat het hier wel, pas alleen niet meer in mijn broeken, das irritant... doordat de baby heel laag zit nu drukken de banden van mijn broeken teveel in mijn buik... en mn jurkjes leggings zitten ff in de was dus loop nu charmant met een joggingbroek... Ben alleen vandaag wel benauwd, maar komt ook door het weer heb ik zo het idee... Ach hier gaat de ene dag beterder dan de andere Zo, juf heeft de 37w grens bereikt! Die mag al bevallen! Ik moet nog een weekje... dus ben nu druk bezig alles op orde te krijgen. Beebje is wel rustig trouwens... normaal heeft ze er snachts ook een feestje van maar niets gemerkt (wel voor ik naar bed ging). Dus straks nog maar ff aanzien... Ik ga nu eerst maar naar de stad, heb nog een aardig lijstje... pyama, onderbroeken (van die tenten voor de eerste dagen), kleertjes 62, badstopje, lakentje, fototoestel voor mijn oudste, klossen halen, waskussenhoezen. en via mp nog omslagdoeken. Verder moet ik nog maxi-cosi adapters bestellen via internet. Dat nu maar ff doen...
@Alle goede controles: Fijn dat alles weer goed was @Napoleon: Echt super dat je meiden het zo goed hebben gedaan met de provocatietest! Veel succes met shoppen vandaag! @Meriam:Nu weer wat gerustgesteld dan na de groeiecho? @Beertje: Dat is balen, wel een beetje hoopvol dat dat gaat lukken? @Ricmar: Overdwars kunnen ze niet indalen, in stuit wel en juist makkelijker omdat de billen kleiner zijn dan het hoofd.Er bestaat ook moxatherapie, dat schijnt in 75% van de gevallen ook een stuitlig te verhelpen, als je er voor open staat en vaak ook nog wel vergoed door de verzekering. @Nikkijane: Fijn dat de meiden nog weer dichter naar huis komen! En heel veel sterkte met je moeder. @Almika: Is de groei ver bovengemiddeld dan? En wanneer nu een nieuwe echo? @Fjaril: Kan me voorstellen dat het heerlijk was aan het strand Ik hoop hier dat ik door de omslag van het weer eindelijk weer zicht krijg op mijn enkels, heb nu zoveel vocht in mijn benen en voeten niet normaal. Hier ook maar weer verder met de laatste dingen wassen en verder doen waar ik zin in heb Vanaf vrijdag mag het komen, ben benieuwd of het nog 5 weken op zich laat wachten of toch eerder komt.
Oh, ik woon ook echt in jurken en leggings... terwijl ik dat vroeger echt nooit droeg. Vorige keer was ik nog fanatiek aan het sporten tot 8 dagen voor de bevalling Zat ik een week voor de bevalling nog te paard.
wat een verschil je dan kan hebben in zwangerschappen..... ga nog even wat moed verzamelen om de woonkamer te stofzuigen.... zo alweer de kids ophalen.....
Hier een vrolijk fluitende zwangere haha maar heb mijn instort moment tussen de 22 en 32 weken gehad!
oja echogangers succes en geniet van het spieken. hier boodschappen binnen wil wat was en strijkwerk doen en voor der rest niet zo veel vandaag ben al vanaf vrijdag aan het rennen hihi. oja ff grey's van gister kijken.
hoi meiden, wat spannend he!! de eerste heeft de 37 weken bereikt en nu zullen er met de dag meer meiden gaan volgen die mogen bevallen. @hermiek: lekker meid bijna verlof! @beetletje: fijn ook bijna verlof! @vrolijk fluitend: haha nou niet meer maar opzich voel ik me wel een stuk beter nu ik verlof heb en niet zoveel meer moet, ( hoewel ik echt niet kan stil zitten gewoon maar goed) @truuske: gewoon ff spieken af en toe meid @alle goede controles: fijn om te horen dat het bij de meeste weer helemaal goed is. @napoleon: zo zo weer goed bezig dus! maar nog wel druk. daar zou ik echt van gaan stressen. @hier: gisteren twee babywasjes weggewerkt. die hangen nu te drogen. straks even geurbuidels van zwitsal halen. ( die vind ik zo lekker ruiken) en dan als alles droog is de kast gaan indelen. en de geboortepakjes bij elkaar zoeken. en dan ga ik denk donderdag me ziekenhuistas inpakken.
Ziekenhuistas: Voor mn vakantie had ik allemaal van die kleine flesjes bij de Xenos gekocht en gevuld met shampoo etc. Die liggen nu al klaar voor mn tas In mn hoofd is mn tas eigenlijk al ingepakt dus ga hem volgende week ook gewoon klaar zetten denk ik. Kan toch niet rustig gaan zitten als ik dat soort dingen nog niet gedaan heb.
leuke verjaardag gehad gisteren maar blij dat het weer achter de rug is al die drukte pff het huis weer helemaal aan kant gemaakt... afwas gedaan.. was er door gedraaid dus helemaal schoon en leeg haha volgens mij heeft madam na dat ze de 2e ctg kreeg een hele verbouwing gemaakt in haar "tijdelijke" onderkomen mijn hemel heb wel 70x een voet zien langs komen en tig schoppen ik wist gewoon niet hoe ik moest zitten in de stuit kun je wel vaginaal bevallen... het is er alleen 1 via het boekje zoals ze dat noemen... gaat het niet wordt het alsnog een ks.. ik heb het geprobeerd hij lag met zijn billen omlaag was alleen niet genoeg ingedaald om de cm te krijgen.. over de gehele dag had ik 3 cm en de gyn had het idee dat het met medicatie niet meer dan 4 zou worden nouja dan kun je wel blijven liggen maar dat werkt dan toch niet... dus kreeg ik een ks.. dus een stuitligging hoeft niet meteen een ks te zijn... nikki wat geweldig van je meiden echte vechtertjes.. lekker dicht bij oma dan kunnen ze oma weer helpen aansterken wel sneu van je moeder heel veel beterschap vreemd toch dat ze niks kunnen doen.. hier alles in huis voor de baby.. moet alleen nog 1 tas wassen... ik ben opzich ook nog wel een actieve zwangere (overdag) haha savonds krijg ik meestal de klap van te veel te hebben gedaan.. ik loop nog elke dag naar de winkel dat is 10mins heen en terug en dan in de winkel natuurlijk.. gewoon om beetje in beweeging te blijven... voor de rest fiets ik overal naar toe.. met mijn zoon heb ik 2dagen voor de bevalling half zwolle nog afgefietst...