november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    stroopwafel wat vreselijk, en een kaartje of bloemetje kan allebei (zou bij bloemen voor herfsttinten gaan..)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bah... je ergste nachtmerrie... Ik zou een bloem in een potje geven trouwens...

over nachtmerries gesproken, van de week droomde ik dat ik weer veel bloed verloor en toen doodging... gatsie!

3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    hoi meiden...ik heb het een paar dagen bij bijlezen gehouden, en wilde af en toe weer inspringen maar dan was er alweer zooooooooooveel bijgekletst!

Als eerste stroopwafel: lief dat je naar Juul vroeg, hij is nog steeds errg verkouden, en hoest heel veel, maar gelukkig geen aanval meer gehad...
    Wat heerlijk dat jullie het kaartje vandaag helemaal af hebben gekregen... Ben benieuwd!!

Nikki: wat heerlijk dat de meiden samen zijn en lekker wat dichterbij nu!!
    Ontzettend veel sterkte voor je moeder...

Jeetje, iemand de 37 weken al bereikt?! Wie dan?? Ik ben er vandaag 36 en uitgerekend op 1 november... Maar er waren er inderdaad een paar al eind oktober uitgerekend he??

Ook zo bizar dat iemand die nu 'pas' 33 weken is met 37 weken kan gaan bevallen, en dat ik misschien wel tot 42 weken moet blijven doorbanjeren, hahaha... Dan bevalt die dus alsnog eerder.... Je weet het gewoon niet!! Aaaargh...!(behalve Truuske dan las ik.... ;)

Aan de ene kant denk ik dat onze dame ook wel al eerder zal komen.... net als dr broer, die kwam met 38.4. Dus dat zou betekenen dat ik nu nog 2 weken en vier dagen maar heb....
    Maar aan de andere kant is deze zwangerschap zoo anders dat het me ook weer niks zou verbazen als ze gewoon rustig over de datum heen gaat!!

4. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Ricmar: thnx voor de tip :)! Het is inderdaad vreselijk. Ik moet er ook niet te lang bij stil staan.

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Wat verschrikkelijk voor ze Stroopwafel...
    Jij woont toevallig niet in Schiebroek?? Want vrienden van ons hebben hun zwsch af moeten breken ivm een zwaar gehandicapt kindje, dat zagen ze bij de 20 wkn echo...

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Stroopwafel he bah toch wel vervelend nieuws :(

Napoleon jij dus ook al, hier dat het een miskraam wordt steeds in de laatste week :/ bleghhhhhh

Ik ben ook erg benieuwd wnr ukkie zich aandient. Liefst heb ik het op de datum zelf, 11-11-11 :p
    Zij zus was een dag eerder, door inleiding, maar zonder inleiding waarschijnlijk ook de dag ervoor of zelfs op de dag gezien hoe het ging

Morgen controle, ben benieuwd of hij ingedaald is.. hij is weer aan het wroeten in mijn doos AUWIE!!!! pff lol

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hee wat fijn!! Nu gerustgesteld??

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Aowyn: bah hou op zeg....! Ik heb soms ook van die hersenspinsels maar ik 'verban' ze gelijk en probeer positief te denken.... Vind dat soms best moeilijk, ken gewoon iets teveel nare rotverhalen, waar ik jullie hier zeker niet mee ga opzadelen... Mijn man zegt altijd maar: hoe meer rotverhalen in je omgeving, hoe groter de kansberekening dat het bij ons goed gaat.. Zo moet je het maar gewoon zien!!

Ps heb op je buikje gestemd!

9. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hier op dit moment de hik in mn doos, hahaha! Zo voelt het althans echt... Zo laag en achterin...

Ik heb me opgegeven om morgen op t kinderdagverblijf bij zoonlief voor te lezen bij het 'voorleesontbijt'...
    Ben benieuwd....!

10. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Voor de meiden die hun tas al hebben ingepakt....
    Wat gaat er nou allemaal in??
    Helemaal blanco in mijn hoofd, steeds als ik denk nu ga ik hem inpakken kom ik niet verder dan mijn telefoonoplader en een pak sultana... Nou vraag ik je..:(:(

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd, naast mijn eigen ervaringen ken ik ook genoeg rot verhalen :(
    en djw :)

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik haal dit net van internet.... Maar lijkt me niet compleet toch?

Ziekenhuis

Dit zit er in je ziekenhuistas:

een makkelijk t-shirt voor de bevalling
    toiletspullen (na de bevalling moet je douchen)
    schoon ondergoed (voedingsbeha)
    pyjama/ochtendjas
    schone kleren om in naar huis te gaan (let op: een joggingpak is het handigst)
    telefoonlijstje om vrienden en familie te bellen
    fototoestel/videocamera
    Voor de baby:
    rompertje
    kleertjes
    een mutsje
    een jasje
    een dekentje
    maxi cosi voor vervoer naar huis

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    November 2011 Mama's - Vluchttas :D

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

misschien ook wel handig klein geld voor de rolstoel!!!:D

15. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

MvTomasz, Gyn zei wel dat ik er goed over na moest denken of er echt geen derde kindje komt. Maar dat wisten wij na Joey al zeker! Idd en het geeft mij meer rust!

Fjaril, wij hebben de naam al maar het geboortekaartje nog niet besteld! Wilde ik vandaag gaan doen bij de drukker.

Beertje, ik heb gister alles gewassen en te drogen gehangen. Zojuist heb ik alle kleertjes gestreken, maar weet alleen niet meer of ik dat bij de hydrofieldoeken ook moest doen!!

Stroopwafel, ja ik vind het zeker gek! Maar wel fijn dat ik nu Joey kan laten aftellen, die is nog ongeduldiger als Mike en ik!

16. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Nikki, jeetje meis!! Idd wat Ricmar zegt een gesprek aanvragen hoor!

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    goedemorgen!

@stroopwafel vreselijk voor je buren!

@Hanna, hoop dat de verkoudheid snel over is van je mannetje!! kunnen ze zooo lang mee rondsukkelen....

@Dromen tja zullen toch blijven... en doomdromen hou je toch de bevalling is en blijft spannend of het nou de eerste of de 5e is....

nou ga snel een jongentje naar school brengen en kijken of ik nog aan de moxa kan komen voor het einde van de week, alleen twijfel ik daar gigantisch over aangezien het de vorige keer gigantisch fout ging met de bevalling (niet dat het toen daar aan gelegen heeft hoor) heb t liefst dat de kleine gewoon uit zichzelf terug draait (heb op dit moment zelfs t gevoel dat ze dwars ligt :S

18. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Koken; Er vanuit gaande dat ik weer zo snel uit het ZH ben en manlief zelf beter kan koken als ik, zet ik niets klaar in de vriezer.
    Verder hebben we zulke leuke buurtjes dat die ook al hebben aangeboden extra te koken. En Mike kennende zal er vast een avondje MacDonalds tussen zitten haha!

Aowyn, gelukkig is het uitgepraat! Leuke naamsticker!

Katemans, hopelijk draait het draakje nog!

Ricmar, als jullie kleine dwars/stuit ligt, laten jullie dan ook draaien?

19. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Oh Stroopwafel, wat erg!
    Ik zou beide doen en idd in herfsttinten

20. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

oh en die dromen! Verschrikkelijk!!
    Zo is mike al 35 keer vreemdgegaan, Joey onder een auto gekomen etc

Vluchttas ga ik deze week aan beginnen!

Deel Deze Pagina