november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Barbamam: Fijn dat de beeb nu goed ligt!

@Truuske: Lijkt me wel raar om precies te weten wanneer jullie meisje komt. Leuk een babyshower :)

@Nikkijane: Niet fijn dat het voelt alsof je moeder aan haar lot overgelaten wordt. Wellicht dat jij of je man eens kan praten met een arts?

@Meriam: Fijn dat je nu weer terug mag naar de vk en dat het gewoon goed was! Wel een paniekzaaierij zo zeg...

@Katemans: Dat is ook niet aardig van jullie kleine meid ;) Hopelijk draait ze nog een keer om!

@Stroopwafel: Wat vreselijk voor jullie overburen.

@Sanneke: Welkom! Wanneer ben je uitgerekend?

@Aloha: Inderdaad lief dat je af en toe nog even kijkt. Hoop dat het voor jullie ook snel weer raak is!

Hier over het algemeen nog wel actief, maar ook van die dagen dat niets wil en dat mijn voeten zo vol vocht zitten dat ik zelfs mijn slippers niet aan kan. Hopelijk helpt dit koele weer weer wat. Hier ook de laatste dingen nu gewassen, straks maar even weer wat strijken. Ben normaal ook niet van het strijken, doe het nu één keer en daarna zien we het wel.

2. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Hele rare opmerking dan!
    En het zou wel fijn geweest zijn als ze even gebeld hadden inderdaad!

Aloha, leuk dat je weer even langskomt!!!

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    He meiden

Ik val vanaf hier in hoor, alles terug lezen is geen doen. Als ik nog dringende dingen moet weten hou ik mij aanbevolen ;)

Vandaag is dus mijn verlof begonnen en heb mij gelijk getrakteerd op een schoonheids behandeling dus huidje en voetjes zijn helemaal klaar voor de herfst. Verder ga ik vanaf nu proberen om het allemaal weer een beetje bij te houden, ben dan wel gezakt maar ga niet nog een week niks van mij laten horen dus haaaaaaaaaaaaaaaaaai meiden

4. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    @ MotherToBe Dank je wel! Ik ben 13 november uitgerekend, en nu maar afwachten of we dat gaan redden;)

5. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Aloha, we duimen voor je!!!

Hier in mijn woonplaats doen ze bij een beautysalon een zwangerschapsmassage van 30 minuten voor €20,-..
    Heeft iemand ervaring met een dergelijke massage??

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Pamsie, lief filmpje!!

@Aloha, dikke knuf!!

@ikke, wat een goed idee ;) es kijken of ik iemand zo gek krijg om mee te gaan....

pfff probeer al de hele ochtend iemand voor moxa te bereiken.....zal het een stille hint zijn??? heb nu t gevoel dat madam overdwars ligt....

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zo, net op controle geweest. Alles was goed. Mijn buik is in 2 weken 5cm gegroeid! Poink! Maar goed, we hebben mijn angst besproken en ze gaat me nu eerst voor een consult doorverwijzen naar de gyn, daar gaat ze zo een afspraak mee maken voor mij en belt dan straks terug. Zij denkt dat het dan idd een inleiding gaat worden.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh ja, een beebje was nog niet zover ingedaald als gedacht trouwens! Al hoewel ik wel het idee had dat ze weer wat uit het bekken was gekomen. Ze heeft het trouwens superfijn in mijn buik, hihi, heb nog veel vruchtwater dus ze kan nog wel ff vooruit (nu hopen dat het neit begint met het breken van de vliezen;))

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Katemans, mijn vk vond moxatherapie onzin en zonde van je geld ;) maar goed ik zei, tsja je kan alles proberen toch?

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    spannend hoor! Ben benieuwd wat er uit komt!

Ben ook echt aan het twijfelen geslagen, vooral omdat ik die man niet kan bereiken... en omdat de bevalling van Fayah door mn hoofd spookt

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    trouwens, ik heb juf85 al een paar dagen niet gezien... jullie wel?

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    nee, heb je een punt in... ze was toch 37 weken?? spannend!!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    30 september was ze voor het laatst online, niks voor haar!

wie is haar buddy?

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    staat er niet bij :S

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @napoleon: fijn dat je controle goed was. en ik denk idd dat het gewoon lekker is als het een inleiding wordt. ff afwachten nog wat de gyn zegt dus.

@ssanneke: welkom, en wat een heftige periode heb jij al achter de rug zeg!!

@mothertobe: balen meid dat je zoveel vocht vast houdt, rustig aan doen en veel met je benen omhoog gaan zitten.

@ikke: klinkt als een goed begin van je verlof, lekker hoor!!

@hermiek: sorry geen ervaring mee!

@katemans: lekker is dat dat je niemand kan bereiken.

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Meiden, ff de puf niet om op iedereen te reageren... Dochter heeft me aangestoken en voel me ook beroerd worden....

Ssanneke Welkom!!

Vanmorgen de controle weer gehad, alles was helemaal goed. Geen eiwitten, bloeddruk netjes, wel begin ik nu vocht vast te houden.
    BM was nu 35 cm, 1 cm gegroeid in 2 weken. Gewicht nu ongeveer + 5 kilo.
    Volgende week dinsdag weer een groeiecho, stiekum krijg ik toch wel weer een beetje de kriebels na de vorige keer.....
    Vanavond laatste keer zwangerschapsgym, en dan als de babys er zijn weer een keer samenkomen met kindjes. Er zijn er ook al 3 bevallen van ons clubje....
    Gisteren ook veel harde buiken gehad in rust, en zelfs hele vervelende. Laten we maar hopen dat het allemaal een beetje voorwerk is en niets voor niets ;)

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @lara, nu al?? heb nog 2 cursusdagen te gaan!

@pamsie hoe voel je je nu??

18. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooooo volgens mij heb ik alles nu in huis inclusief een nieuwe stofzuiger de wielen van de oude braken af haha.
    oooo ben gewoon zo druk moet alles afhebben voor mijn gevoelheerlijk nestel drang!!!!!

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja hier ook druk bezig! Nu liggen er overal spullen voor de baby! hahaha!

Baal een beetje, heb ik met veel pijn en moeite eindelijk de lamp op de babykamer in elkaar en aan de muur... doet ie het niet, arggggg!

Heb toch de indeling van het kamertje veranderd, want zoals we het eerst hadden met de commode onder het raam paste er geen stoel meer bij, en ik vind dat toch een must voor de nachtelijke en vroege ochtendvoedingen (zodat manlief kan doorsnurken wanneer ie weer gaat werken).

Ben nog niet weer door de vk gebeld... hopelijk doet ze dat nog en dan ben ik benieuwd wanneer ik naar de gyn kan.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hmmm, kan onze ledikantdekentjes niet vinden... wel die voor de wieg/wandelwagen, niet voor het ledikantje... had een limegroene, die zou wel eens bij mijn vader kunnen liggen, maar had ook een witte maar waar die dan is gebleven ????

Deel Deze Pagina