meriem22 idd niet zo leuk nieuws, maar fijn dat ze het goed in de gaten gaan houden! Waarschijnlijk is het niets ergs maar wel fijn dat ze oplettend zijn, knuffs!
hier een hormonaal dag had die barste toen manlief thuis kwam :S gelukkig nu weer goed maar kende mezelf niet.. ben normaal nooit zo!
bij 20 weken echo waren beentjes bij ons ook iets kleiner dan de 20 weken, maar buikje juist meer normaal...ik ga ervan uit dat de vk ons ook zou doorsturen mocht zij het niet vertrouwen toch?
salcia,tuurlijk dan zouden ze je echt wel doorsturen.... heb net lekker in bad geweekt en nu een kopje warme melk met honing en naar bedje toe. manlief is nog aan t klussen in de schuur,ik geloof dat hij zelf een bedhekje aan t maken is voor onze dochter want die wilde het liefst vanavond al in haar grote nieuwe bed slapen maar vond t toch ook wel weer wat eng....
De knoop is doorgehakt en we hebben de woningbouw gebeld dat we het appartement graag willen hebben! Vandaag bij de prenatal geweest met de kortingstickers Heb een luiertas gekocht, een wikkeldeken en een heel schattig rokje. De site van de prenatal is echt harstikke langzaam en hangt steeds vast dus foto's plaatsen schiet niet echt op. Toen ik thuis kwam was mijn schoonmoeder op kraamvisite geweest. Ze had een hele tas met rompertjes etc meegekregen. Zeker 40 rompertjes in verschillende maten met lange en korte mouw, pyjama/joggingbroekjes en wat truitjes. Allemaal in het wit en zag er nog heel goed uit. Was ik wel erg blij mee want rompertjes kun je nooit te veel hebben denk ik maar zo. Al is het voor reserve bij de oma's enm opa's te leggen.
Leuk tetta! Fijn dat je dan nu weer een huisje hebt En wij hebben met katten ook op een bovenwoning gewoond, op de gallerij konden ze er prima uit en dan liepen ze naar achteren dus die redden zich wel. Weet niet hoe het er bij jullie dan uit ziet maar dat komt vast goed . hmm moet als we thuis zijn van vakantie me ook maar eens met de geboortekaartjes gaan bezig houden... Hebben jullie allemaal al kaartjes uitgezocht?
oooh ja korting stickers.. ff opzoeken in de stad waar ik morgen pretecho heb is ook prenatal, dus wou gelijk doos ophalen ook
Napoleon ik ga mijn eigen maken En ik dacht voor geboorte een leuke raam sticker met zijn naam Want gezien wat de buren allemaal gedaan hadden voor een andere buurvrouw kan ik beter niks in de tuin doen zelf ja wel versiering maar geen ooiervaar lol Vind ik wel leuk want bij mijn dochtertje woonde we helemaal butienaf dus dan heeft het geen zin, niemand die het ziet behalve de treinen die langsreden :/
Hey tetta! Gefeliciteerd dan met de woning! Hoe voelen harde buiken? Af en toe heb ik een raar trekkerig gevoel onder in mijn buik.. Doet niet zeer maar kan t niet plaatsen..
harde buik bij mij is net of er een keihard opgeblazen voetbal in zit...vooral als ik te druk ben geweest, met beetje rust is het zo weer weg.
haha volgens mij ben je dan geen twijfelkont hoor maar denk je gewoon na voordat je zo een beslissing neemt. maar van harte gefeliciteerd.
Heel normaal, ik heb het ook. S'avonds moeten de benen omhoog anders staan de afdrukken van mijn sokken of Birkenstocks in mn voeten!
Nee wij gaan ze bestellen. Wanneer weet ik nog niet, bij Joey hebben we rond 32 weken pas gesteld. Zal nu ook wel weer zijn, gezien de verhuizing
goedemorgen meiden, bedankt voor de lieve reacties. @napoleon volgens mij klopt het idd dat 1028 niet klein is kwa gewicht maar de benen liggen achter kwa groei. maar zoals ik vaker heb gelezen zitten ze er vaak naast en ga ik er gewoon vanuit dat er niets aan de hand is en mocht er wel iets zijn dan ben ik nu gewoon heel blij dat ze er zo dicht bovenop zitten. die gedachte alleen is al heel geruststellend. maar blijf erbij ik ben zelf 1,62 en woog voor de zwangerschap 52 kg en mannetje is 1,74 en weegt 75 kg dus wat verwachten ze dan ze heel groot kind kan het genetisch al niet zijn.. daarbij we zijn 4 jaar bezig geweest om zwanger te worden waarvan we in 2009 2 x een isci poging hebben gedaan en beide mislukt dus dat we zwanger zijn is op zich al een wonder vandaar dat ik ook zo heb lopen hameren bij de vk dat ik gewoon goed onder controle wil worden gehouden.
@napoleon we gaan ze bij een plaatselijke drukker bestellen weten wel welke we willen maar moeten we nog wel regelen. ik weet even niet meer wie het vroeg maar naam zijn we al over uit dus dat is lekker makkelijk hihi.