Nog een half uurtje en dan begint mn verlof!! Heb net een volle mand met allemaal cadeautjes gekregen! Vanavond alles samen met mn mannetje uitpakken
meiden jullie geduim heeft geholpen smurf ligt met hoofdje naar beneden, nog niet ingedaald. suikers bloeddruk allemaal oke, ben zelf 1 kilo afgevallen maar baby groeid goed en wordt nu geschat op 4,5 pond. net zo zwaar als ik zelf was bij mijn geboorte. hermieke ik heb je al op hyves en facebook. barbamam hopelijk is de ctg goed en blijft baby nog even zitten ps hebben we nog wat van juf gehoord of heb ik dat gemist
Nee, nog niks van juf gehoord... hopelijk is alles goed! Pfff heb steeds kramp in mn doos, denk dat beebje weer onderweg is verder naar beneden
hier ook een zwaar gevoel maar de student verloskunde heeft ook aardig moeten voelen aan de buik om te kijken hoe het kindje lag. gyn doet het dan later met echo apparaat nog ter controle, maar door de speklaag en placenta is het lastig te voelen.
@slechte nachten: balen meiden, hier ook pff vooral door me rugpijn @ricmar: fijn dat de kleine gedraaid is @beetletje: leuk kado's en lekker eindelijk verlof!! @juf: spannend dat we nog niks van haar gehoord hebben. @hermieke: ik heb wel fb maar daar doe ik niet zoveel mee. ik zal ff kijken of ik je op hyves kan vinden. @hier: vandaag wil ik niet te veel gaan doen maar ook eens me rust een beetje pakken. Lotte ligt nu lekker te slapen dus even mama tijd
Gezellig hoor, al die nieuwe vriendinnetjes op FB! Kan ik jullie toch nog een beetje volgen, al zal ik nog wel eens een keer vragen wie wie ook alweer is, haha!
ja we zijn er ook blij mee, mag volgende week vrijdag weer voor controle en hopelijk daalt smurf nu ook in zodat draaien niet meer gaat lukken
Hier pas na 3u in slaap kunnen vallen Maar verder wel goed geslapen, alleen kort. Vreemd genoeg ben ik nu niet moe, zul je zien als ik eten opschep dat ik omval gaaaaaah Heb foto geplaatst in buiktopic. Groeispurt toch duidelijk te zien, word techt geen 8 ponder lijkt mij hahah Vandaag 35 weken en heb ook net proefdruk kaart binnen. Kleuren kloppen bijna preices en nu ik hem in mijn handen hou ben ik wel tevreden over. Alleen binnenrechts is een stukje niet, maar een witte streep. Dus een nieuwe aanvragen en kijken of het verbeterd is, mssn net verkeerd geplaatst of zo. Ricmar las op hyves gedraaid joepie!!!! Hermiek je hebt FB invite barbamam nog aan het wachten dus :/ knuffs hmmm juf85 is wel lang afwezig idd! zij had ook geen buddy zo te zien November 2011 Mama's - Buddylijst
@Ricmar, fijn dat de beeb gedraaid is!! en nu idd maar hopen dat ie daalt! meteen vastzetten Barbamam, succes aan het CTG kreeg net een telefoontje dat een goede vriend van ons gister een ongeluk heeft gehad. Zn broer is de beste vriend van hubbie... heeft flink wat gebroken maar is al vanaf de intensive naar de medicare gegaan... met een beetje geluk mag ie van de week al naar het ziekenhuis hier in de buurt (ligt nu in het Radboud) Wilde pas bellen als ie meer duidelijkheid had, zodat ik niet meteen in de stress zou schieten omdat er gister nogal wat nog onduidelijk was over zijn verwondingen..... hij zal sowieso wel even zoet zijn....
lol Miepske, hebt ook genoeg te doen gehad de laatste paar weken... struin internet es af... wie weet ben je in no-time klaar! succes!
Hey Dames, Fijn dat de baby is gedraaid ricmar! Beetletje: Lekker nu verlof, wat leuk dat je dat gekregen heb op je werk.!! Benieuwd wat er allemaal in zit! Ik ben toch echt nieuwsgierig naar juf! Ik heb ook geen buddy hoor, maar ik weet niet of ik op dat moment denk dat ik iemand meot gaan smsen! Snap je! Hermiek jij hebt nu ook lekker verlof. Geniet ervan! Barbamam:Succes vandaag! Ik hoop dat alles in orde is! Napoleon: Wat leuk behang!! Wat vervelend als de bedrading niet klopt! Kan je man dat zelf of niet? En hoe gaat het met je dochter? Wel fijn dat het dekentje nu beter is! Sjees: vervelend dat je zo'n nacht had. Hopelijk kan je ergens tussen door bij slapen! All@ gisterenavond weer vette harde buiken. Duurde echt lang voordat ze weg waren. Gisteren de baby ook erg weinig gevoeld, maar dat kwam denk ik door de harde buiken. Vandaag is er weer genoeg activiteit in mijn buik!! Stond op de weegschaal vanochtend en ik was een halve kilo afgevallen. Voor jullie misschien niet zo bijzonder maar voor de bevalling viel ik geen gram af door een darmziekte, wat ik ook deed niks ging er af! Ook dat ik naar bed ging een zeurend gevoel onderin mijn buik, beetje aan de zijkant van mijn doos! Vanochtend voedingsbh en voedings-japons binnen gehad via de post. En zit heerlijk!! Ik moet nu alleen zin maken om de muren een beetje te schuren, zodat ze glad zijn. Kunnen we morgen behangen!!!
ow jee, gelukkig is ie nu op mediumcare... dit is ook bizar: Vrachtwagen rijdt zeehond dood op Afsluitdijk | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl