Of de kleine uk is aan het indalen of ik ben te druk geweest met het schoonmaken van de koelkast....pfff
Vannacht maar besloten dat ik de boel om ging gooien in de 5e slaapkamer... Ben nu al 2 uur bezig, maar kan nog niet echt verbetering zien, lijkt wel ontploft!! Boodschappen vanmorgen om 8.00 gelijk al gedaan, dus dat hoeft niet meer gelukkig! Ben nu eigenlijk al wel aardig kapot (zeker na zo'n slechte nacht, was gewoon klaarwakker). Net tussen de buien door gelijk even de ramen buiten op bg gezeemd.. waar haal ik de energie vandaan
Volgens mij hebben alleen rouwzegels nog voorrang bij de post, maar kan me vergissen. Weet nog niet welke zegels het gaan worden, maar waarschijnlijk gewoon geboortezegels. Truuske, doe gewoon wat jij het mooiste vind!!
Catwoman,probeer positief te blijven denken,en je zal zijn dat alles straks echt wel los loopt,met woning,kleine etc! Vitamientjes,oh heel niet aan gedacht ..napoleon bedankt voor de uitleg,ik wacht dus eerst wel of bv dit keer wel of niet gaat lukken. Ikke,vorig jaar had ik een hele mand vol gemaakt met geboortebedankjes,maar omdat ik 3 dagen na de bevalling weer in het ziekenhuis belande ivm placentarest en daarna een infectie kwam er pas na 3 weken ofzo visite,ik was toen nog steeds zo zwak dat ik alle bedankjes ben vergeten mee te geven aan de mensen die kwamen,heb dus nog alles staan maar kan er neits meer mee want zaten snoepjes in,dit jaar doe ik het dus maar niet. Beertje succes met behangen Truuske,vorige keer heb ik kerstzegels gebruikt,mijn meisje was een kerstkindje dus vond t wel grappig en scheelde weer in de centen! Dit keer eigenlijk geen idee nog welke we doen Miepske,heb hetzelfde probleem,de schoonmaakpaniek overvalt me ineens,tot nu toe weinig last van gehad,(heb nog niet eens een bedje voor de baby)maar vandaag whaaaaaaaaaa Heb mijn medicijnkast uitgezocht,de administratie gedaan en alle mappen geordend,de rommelplank helemaal leeg gehaald en opgeruimd,ga straks mijn kinderwagen schoonmaken en de hoes vd maxi-cosi ,oud papier al verzameld moet alleen weg,en heb nog veel meer dingen in petto. Oh zie dat er meerderen aan de nesteldrang zijn begonnen. Nou ik ga weer verder opruimen en poetsen,fijn weekend!!
@nesteldrang: hier ook weer toegeslagen. alles moet nog ff snel af @geboortezegels: alleen rouwzegels hebben voorrang. wij gebruiken dan ook gewone standaard postzegels.
Juf gefeliciteerd met jullie zoon! Laat je lekker verwennen en geniet van jullie mannetje. Napoleon, gecondoleerd. Hier ook veel poetst en opruimdrang soms tot frustratie van vriendlief. Kan ik het helpen dat ik na 3 jaar nu opeens de keukenplint getoetst wil hebben? Balen jullie ook zo van die regen? Moest vandaag echt weer even denken hoe ik dochter haar energie kon kwijtraken. Want een hele dag binnen worden we beiden gek van Iedereen suc6 met lekker nestelen.... en laatste voorbereidingen. Voor we het weten is de volgende aan t bevallen
Altijd de geboortezegels ik zie het niet zo als een blauw iets dus jongetje maar gewoon een ooievaar in de lucht. je kan trouwens ook je eigen zegels ontwerpen
hihi nou ik ben ook flink bezig hoor, hahaha! Werk nu van boven naar beneden om alles klaar te hebben, dinsdag 37w dus dan wil ik het klaar hebben... De kamers van de oudsten moeten echt nog gedaan worden... Die zijn gebruikt als resp werkkamer en opslag voor het bouwen etc van de babykamer... Bij meike is de commode weg nu en ze heeft een mooie kast gekregen, maar nu is de opstelling niet zo mooi dus dat moet nog anders. De badkamer moet ontschimmeld (plafond) en in de woonkamer moeten nog plinten...
Meiden, ik ga naar het ziekenhuis voor een CTG. Voel sinds gister minder leven en heb daarbij een nare hoofdpijn. gelukkig geen eiwitten in urine en bleoddruk netjes, vk is net geweest. Maar toch maar even een hartfilmpje maken. Houdt jullie op de hoogte.!
Ziekenhuistas is gepakt, de babykamer zga klaar (mijn dingen dan...). Zometeen coachen dus dan is mijn dag ook wel weer klaar. Morgen de slaapkamers op orde maken!
Juf, van harte met jullie mannetje!! Lara, succes in het ziekenhuis!! Hier drukke dag, hebben tijdelijk 2 kindjes extra.... probeer later nog even te reageren.... maar pfff Napoleon, petje af
lara, succes, hoop dat er niets aan de hand is! katemans, zie dat je ze rustig houd..valt hier niet mee om ze de gehele dag binnen te vermaken, heb ze net onder de douche gehad, hoef ik dat vanavond niet meer te doen Ondertussen de keukenvloer grotendeels onder handen genomen. Begint nu toch ergens op te lijken Dadelijk de schuur nog een beetje opruimen zodat de nieuwe fiets erin kan die mijn man net opgehaald heeft en dan houd ik het gezien met de werkzaamheden voor vandaag. Morgen weer een dag en heb al teveel gepland.
Lara veel succes! Ik heb wel veel bewondering voor alle actieve poetsers! Heb ik echt geen puf voor met een puberende peuter in huis. Heb wel alle enveloppen geschreven en de naam lijkt nu ook dichterbij te komen haha. Maak me wel beetje zorgen dat ik ons smurfje nog maar zo weinig voel. Volgens mij ligtie best al laag, ik heb ook niet meer zoveel last van mijn bekken gek genoeg. Hebben jullie dat gevoel ook, dat het nu heel anders voelt in je buik?
oh meiden ik heb een domme actie gehad, ging net de flessen en spenen etc van mijn dochter uitkoken,maar was het natuurlijk alweer vergeten,dus ben mijn dochter gaan douchen,doe de badkamer deur open en er kwam me toch een stank omhoog,ben naar beneden gerend,stonden hele rookwolken,allle water was weggekookt en alles was aan de pan vast gesmolten,niets meer heel,wordt echt gek vd zwangerschapshormonen,heb de afgelopen maand ook al 3 keer met een lege accu gestaan omdat ik de lichten vd auto was vergeten uit te zetten,wordt soms zo moe van mezelf..... De rest vd middag heb ik niet veel gedaan,had weer een hele harde buiken sessie,en t is nog neit weg,hele buik doet zeer en het enige wat helpt is liggen,zodra ik ga zitten of lopen heb ik weer een pijnlijke voetbal. morgen is mijn babyshower,ben benieuwd wat die meiden allemaal hebben georganiseerd,ik hoorde dat er vanavond iemand komt om t huis te versieren.... lara,sterkte in het zkh!