Maagzuur heb ik ook weer echt last van. Als ik 's nachts naar de wc ga komt het elke keer opzetten. Echt heel irritant.
Ik heb mijn slokdarm geïrriteerd door het maagzuur, waardoor ik 's nachts pijn op de borst krijg ervan... Vk zei dat ik de gaviscon ook echt 3x per dag moest gaan gebruiken, is dus ook precies 1 nacht goed gegaan... Vannacht pijn op de borst en pijn in mijn rug ervan, maar na anderhalf uur toch nog in slaap gevallen. Ach ja, ik ga mijn tas inpakken, even een 2 dagen er tussen uit naar Essen ( DL ), wel vreemd, de laatste keer met z'n 2en!
meiden met maagzuur dikke knuffel! heb er gelukkig geen ervaring mee maar denk dat het nog erger is dat die bekken van mij..... @Lara succes in het ziekenhuis morgen! @miepske, stuur je zo een doosje op hier rust weder gekeerd, gister de twee kindjes van vrienden gehad (van dat ongeluk donderdag) hebben een dochtertje van 5 maanden, dus konden we es kijken of de wagen nog helemaal goed was... hahaha bandjes zijn weer opgepompt en alles weer geolied... weet nu dat er in de schommelstoel nieuwe batterijen in mogen en het badje is weer lekker schoon.... daarbij is dochterlief nu helemaal klaar om grote zus te worden, heeft genoten tot en met! hubbie had zich ontfermd over de mannen..... kon zo lekker met de dames tutten (en dat vonden ze allebei geweldig.... vriendin belde net of ik effe meeging naar een kinderkleding beurs... ben benieuwd, hoop maar dat er niet teveel aan mn vingers blijft plakken
@barbamam: Ik ga deze week beddegoed shoppen. Wilde een fuchsia en een paars dekentje halen omdat dat ook de kleuren zijn die in de kamer zitten. Daarbij dacht ik dan bij ieder 2 bijpassende lakentjes dus 4 in totaal en dan ook 4 hoeslakentjes. Heb ik verder nog iets nodig? @katemans: hier in de buurt is vandaag ook een kinder en babykledingbeurs maar ik ga toch maar niet, heb laatst al die hele kraam gekregen van een meisje op een andere markt dus voorlopig even genoeg. Moet alleen nog wat truitjes en broekjes bijhalen in maat 50 want heb vooral vestjes en daar kom je niet ver mee met dat alleen. Ik had trouwens nog gekeken voor dat artikel, dat had jij toch gevraagd? Het stond er niet in, maar het kan liggen aan de regio, ik woon helemaal in het zuiden en die kranten verschillen van elkaar qua regionieuws.
Hier nu bijna hele dag door maagzuur, getriggerd door van alles grrrrr maaaaaaar ik zit nog op de rennies en niet de antagel, dat is wel fijn dat het zo opgelost wordt maar de zuur blijft erg prikken :/ ondanks veel water drinken Sjees djw voor de kaartjes!!!!
Goede middag Er word weer lekker gekletst. Hier 3x molton, onderlaken, laken en 2x katoenen dekentje maar dat is dus niet genoeg begrijp ik uit de gesprekken?? Hier gelukkig geen tot nauwelijks last van maag zuur. Af en toe een beetje maar dat valt te verwaarlozen, ben ik wel blij om.
Wij hebben 3 wiegdekentjes maar dat is omdat we de baby ook in een andere wagenbak laten slapen bij ons op de kamer eerst. En dan voor de kinderwagen. daarvoor heb ik 3 lakentjes en hoeslakentjes Verder heb ik 2 ledikantdekentjes en 3 lakentjes en hoeslakentjes. Dan kan er altijd 1 op het bed, 1 in de kast en 1 in de was. Vannacht ook de hele nacht wakker geweest door maagzuur... werd dus wakker van maagzuur in mijn neus en ben snipverkouden dus ook wat benauwd. Ben nu druk bezig om de kamers van de oudsten op orde te krijgen... maar manlief heeft op zoonliefs kamer laminaat gezaagd voor de babykamer, dus je kan je wel voorstellen wat een stofbende dat is...
Ik had al 1 wieg deken en daarom maar 1 bij gekocht maar nu ben ik die eerste kwijt :/ verder heb ik van mijn man's babytijd wel wat dekentjes, dus komt wel goed maar wil wel die eerste vinden!
Van water drinken wordt mn maagzuur juist erger. Voel het ook meteen opkomen als ik 's nachts water drink. Overdag heb ik dat dan weer niet gelukkig.
Maagzuur tip: Hier ook enorm veel last. Ik drink nu ongeveer een kwartier voordat ik ga slapen een beker honing thee met daarin een scheutje melk, helpt heel goed!
Hey meiden, Ik ben weer thuis. In totaal 4 uur aan de CTG gehangen vandaag omdat het er niet goed uitzag. Eerst was de hartslag van beeb 180 bpm, ongeveer een half uur lang, en daarna zakte het naar 130. Ze hadden een vermoeden van een of andere infectie bij mij, mijn hartslag ws ook te hoog en bloeddruk was gestegen. Maar uiteindelijk na lang aangesloten te hebben gelegen zag alles er uit zoals ze wilden zien en mocht ik om 14 uur naar huis. Ben wel helemaal gesloopt nu maar voel de beeb vaker en de harde buiken zijn afgenomen gelukkig!! Voor nu ga ik lekker gestrekt op de bank, sorry voor de ego maar wilde jullie even laten weten ...
Lara, fijn dat je naar huis mocht! Wel spannend hoor zo. Maagzuur: ik had ook heel erg veel last maar antagel helpt echt zooo goed hier! Baal er van dat ik het niet al veel eerder gehaald heb. Als je het nog niet geprobeerd hebt, echt doen, is zo fijn!!
toch bedankt voor het nakijken de nicht van mn vader had toevallig ook de Limburger, dus mn moeder heeft het artikel... Ben wel nog naar de kledingbeurs geweest, voor dochterlief een paar broekjes en shirtjes gevonden, zoonliefs maat was moeilijker, maar kan ik inkomen als ik zie wat er nog goed is hier als meneer er te groot voor is geworden... shirtjes gaan enigszins nog wel, maar die broeken kon 1 shirtje niet laten hangen voor de beeb hahaha @lara blijf je nu nog onder strengere controle??
Lara pff toch wel heftig meid. Gaan ze je onder controle houden dan? pff kan alleen maar slapen lijkt het wel.. vanochtend pas half 12 uit bed ongeveer en lag 14u alweer op de bank 2 uurtjes te dutten
@ katemans, nee , ik ga wel a.s. woensdag voor een extra controle naar de vk, ipv pas volgende week. Maar moet mezelf goed in de gaten houden of ik geen koorts krijg en of de beeb wel genoeg blijft bewegen. Maar van mij mag hij over 2 weekjes wel komen hoor, ff genoeg schrikmomentjes gehad nu.
@aowyn lekker aan toegeven, nu kan je het.... morgen zal hubbie ook wel weer aan het werk zijn.. en zul je zien dat dochterlief niet mee werkt.. @Lara, geloof je meteen.... aan de ene kant is zwanger zijn oh zo bijzonder, maar vooral als je steeds zo'n stress momenten hebt zal je je kleintje graag gezond in de armen willen hebben!
hier ook een min dagje, val ook steeds in slaap af en toe ferme steken in de buik die dan echt wel een tijdje aan houden, oefenweeen? lara hopelijk blijft je kleintje nog 2 weken zitten en dan is 38 week een mooie termijn om te bevallen (mag van mij ook wel )
Bij mij wordt het juist erger van thee, heb er vandaag de hele dag last van... en ik kom net tot de ontdekking dat mijn rennies op zijn
Zo, nesteldrang wordt nu bezuurd met een zere kont... hahaha! Maar de hele 2e verdieping is klaar! Alleen de lampjes nog goed van de babykamer. Maar ik heb de slaapkamers van de oudsten nu helemaal op orde, en ook de wasruimte. En als ik eenmaal bezig ben dan moet het ook helemaal goed We hebben op de 2e verdieping een extra aanrecht, maar die was het afgelopen half jaar vooral in dienst als plek om spullen te dumpen die weg konden... Maar dat is ook helemaal schoongemaakt... Heb zelfs de droger van binnen gezogen... hoe debiel haha! Morgen is de tussenverdieping aan de beurt, gelukkig is dat allemaal wel bijgehouden maar moet onze kamer nog even zo maken dat de baby er kan staan in de wagenbak en Meikes kamertje moet even het bed en de kast omgedraaid. Alleen de douche is nog even klusje omdat het schimmel van het plafond moet, dus die moet ik insprayen.
Hey dames! Hoe lekker! Onze kamer is behangen, geverfd en de vloer ligt gedeelte in onze kamer. De hal die is af. De hal beneden + de muren langs de trap geverfd. Ventiltor in de badkamer gemaakt. Nieuw Plafon gemaakt in de vaste kledingkast van de babykamer! Pfff echt heerlijk... Druk bezig dus, af en toe rust. Ik voel mij bijzonder goed :d