Napoleon, gecondoleerd met je oma.. Juf en man, Gefeliciteerd met jullie zoon Koen. Hier een rustig weekend gehad. Voor onze zoon hebben we een mooie auto op accu gehaald. Hij is er helemaal blij mee!! Zo leuk om hem te zien genieten. Verder veel last van maagzuur, maar zolang het dragelijk blijft wil ik het proberen zonder medicijnen.Af en toe een beetje melk en dan gaat het wel weer. Hopelijk jullie ook een beetje rustig weekend gehad, alleen zonde van de regen!! @Catwoman, heb je toegevoegd op hyves
Hallo Meiden, Ik zal mezelf even opnieuw moeten voorstellen vrees ik... Werk nog steeds full time, dus na het werk gesloopt en weinig achter de pc gezeten de afgelopen weken ! Hoop dat alles goed gaat met jullie ! Hier van de week nog controle gehad, alles goed, wordt een groot kindje, nu al 5 pond en qua lengte zou ik al 2 weken verder moeten zijn,, hihi Oh even een vraagje , Is er iemand die ook het gevoel heeft al wat vruchtwater te verliezen ( kleine drupjes uiteraard...)????
Lara: bij mij dachten ze ook dat ik misschien koorts had omdat het eerste half uur vrij stabiel 180 was. Blijkbaar is dat hoog ofzo. Vervelend dat je er zo lang aan moest en dan uiteindelijk weten ze het toch niet wat er nou is. Ik hoop dat het nu morgen gewoon goed is bij mij dat ik niet weer terug hoef. Moet jij nog terugkomen? Over lakentjes: je hebt ook moltonnetjes nodig naast onderlakens. Die worden ook nat bij ongelukjes met plas of spuug. Anders kijk je het eerst aan of je er genoeg aan hebt maar voor ons was al snel alles vies omdat we ook de wagen hadden opgemaakt dus dat kost al twee setjes.
@Lara: Blij dat de ctg uiteindelijk toch goed was. Geen vervolgafspraak meer nu? @Beertje en Napoleon: Druk aan de klus en de poets dus! Hier ook maagzuur en idd ook erger door thee, chocolade en zelfs mild gekruid eten. Ik gebruik de Antagel voor ik ga slapen, dan kan ik iig snel in slaap vallen. Moet ook op tijd even iets eten gedurende de dag, dan heb ik ook minder last. Veel slapen herken ik ook, normaal kon ik dat nooit. Als ik wakker ben ben ik wakker en kan ik niet verder slapen. Moet dan plassen en krijg honger, maar zaterdag gewoon tot half 12 in bed gelegen! Afgelopen nacht helaas weer een rotnacht gehad, hopelijk gaat het deze nacht weer beter
Barbamam,geen flessen gehad maar wel een leuke babyshower,bij de vorige keer heb ik ook geen babyshower gehad maar nu was een andere vriendin een paar maanden terug bevallen en hun zijn heel amerikaans dus uiteraard een babyshower,was de eerste keer dat ik t meemaakte,en vond t erg leuk,nu hadden de rest van onze vriendinnen dus voor mij ook 1 gedaan. Hanna,oh echt balen he dat maagzuur,hier is t ook onophoudelijk aanwezig,eet rennies of t snoepjes zijn en mijn maag doet ook echt zeer. Aowyn,bij mij is water juist de trigger voor maagzuur,vooral snachts,fijn dat je de kaartjes binnen hebt Lara,gelukkig ben je weer thuis en was alles verder goed Heb een erg leuke babyshower gehad vanmiddag,veel vriendinnen en heel veel spelletjes gedaan, dus uiteraard enorm veel gelachen! Ben ook enorm verwend,heb een bon voor didi en rituals gehad en een bon voor gratis voetmassage,voor de baby veel luiers en doekjes gehad,en andere leuke spulletjes. Mijn buik barst ook uit elkaar van alle lekkere hapjes die er stonden ohhh was echt niet normaal wat ze allemaal hadden meegenomen. En de buren dachten allemaal al dat ik was bevallen omdat ze een ooievaar op t raam hadden geplakt en het huis hadden versiert met slingers,erg grappig!
ja... dacht dat ik nog een strip had maar het doosje was leeg... ahhhh zielig voor mij Wij gaan ons bed pas in de kraamweek op klossen zetten... moet toch naar het zh voor de bevalling. dus dat kan dan wel als ik terugkom (dan heb ik de dagcontroles immers ook gehad ). Morgen ff het bedzijltje eronder doen nog.
ff snel ben echt moe en niet lekker. Gister op feestje zegt iemand in een keer jij was toch ook zwanger dus ik zeg jaaa o ben je al bevallen! Ehuuuu nee dus ga staan oja nu zie ik het! Nou is dat niet raar dan. verder heeft mijn stiefzusje der aangemeld voor ontwennings kliniek ze is verslaafd aan de coke, moet zeggen dat ik echt trots op der ben dat ze deze stap zet daar is toch moet en kracht voor nodig!
nou ben maar beneden op de bank gaan zitten,heb toch een harde buiken zeg je u tegen,werd gek in bed,moest even afleiding,ga zo een kruikje maken. Ik had al de hele avond enorme steken down-under,dus zullen wel indalingsweeen zijn ofzo,heb het gevoel dat de baby zich een weg naar buiten graaft van onder,kent iemand dat?? MvC nou das ook leuk zeg,zag je buik niet,maar ik moet zeggen als ik op een bepaalde manier zit en iets aanheb wat neit heel strak zit,zie je bij mij ook niets,heb een bescheiden buikje. klossen@ hier staat t bed nog steeds verhoogd al vanaf de geborte van dochter bijna 2 jaar terug,vind t ideaal! Heb altijd al bekkenklachten gehad en zo kom ik gewoon beter in en uit bed,zou niet meer anders willen.
Vervelend Sjees! Ik hoop dat je daarna nog wel in slaap hebt kunnen vallen! Hier redelijke nacht gemaakt wel! Lang leve de gaviscon ! Straks naar de vk voor groeiecho, vind het nu wel spannend hoor! Ze is echt zó gegroeid de laatste weken... Rustig afwachten, het is eind vd ochtend... Lara jeetje wat een dag gister voor jou zeg... Fijn dat ze uiteindelijk toch tevreden waren... Ik snap dat je nu wel even klaar bent met de onrust steeds! Knuffel! Bbmam jij vandaag weer terug voor ctg? Suc6...! Oh ja beetletje jij had alles vd babykamer nu af gemaakt toch?? Foto!! Zeeuws en ikke: welkom terug
Hai dames! Het word voor een aantal van jullie wel spannend nu He?! Hier hebben we gister voor het eerst de meiden een romper aan gedaan. Ze liggen nog steeds in de couveuse, dus meer kleding mocht niet, maar dit ziet er al zo schattig uit! op m'n Hyves en Facebook staan wel foto's ervan! Mag vanmiddag ook EINDELIJK naar m'n moeder in het ziekenhuis. Gewoon even een knuffel geven! Ze voelt zich dus duidelijk een stukje beter! En we moeten nu ook echt met de babykamer verder (alhoewel ze eerst in de wieg bij ons liggen). Er missen nogal wat dingetjes. Heb zin om te winkelen, maar mannetje wil dat graag samen doen. Hij is echter alleen maandags vrij, en heeft z'n dag vandaag alweer helemaal vol gepland. Nu hopen dat het dan volgende week kan. Want over een week of 2 zouden de meiden al naar huis mogen als alles goed blijft gaan!
nikki,jeeee dat zijn allemaal goede berichten! hanna,succes en plezier bij de groeiecho! ik ga even mijn dochter naar mijn moeder brengen en daarna weer lekker terug in bed,man is ook thuis,die ligt met koorts en buikpijn in bed,ben dus neit alleen vandaag
Goedemorgen dames, Ik was al om 05:15 wakker pfff. De was al gedaan en nog wat in de voorstrijk gezet. Dus dat kan ik vanmiddag schilderen. Ik ga zo schilderen en schuren en vanmiddag nog maar even slapen! Vreselijk he dames dat nieuws over dat vermiste meisje!
Hanna succes met de echo Beertje ja vreselijk he snap niet dat mensen kinderen niet metrust kunnen laten! Sjees heerlijk lekker liggen hoor doe ik vanmiddag ook als chayenne bij de oppas is! Nikkijanne gaat de goeie kant op en wat zijn ze lief met de rompertjes aan heerlijk! Nou vannacht heerlijk geslapen na gister nog drukkend benauwd en krampen. maar nu toch weer wat gerommel in de buik dus als chayenne om 12 uur na de gastouder is ga ik opbed!
Goedemorgen meiden, Wooww jullie kletsen mijn oren ervan af Ik lees elke keer trouw mee, maar heb niet echt de puf om overal op te reageren.. het gaat hier zo ontzettend hard! Wel erg leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat. En de eerste november baby is al geboren!! Juf van harte gefeliciteerd met je zoon!!! Super leuk.. ik kan ook echt niet wachten! Hier gaat alles goed.. Afgelopen vrijdag hebben we dan eindelijk een babykamertje gekocht (ook al hebben we geen babykamer) hahah we wonen in een éénkamerappartement, dus richten een klein hoekje van onze woonkamer als 'babykamer' in. Tjah helaas lukte verhuizen niet meer. Ik lees wel dat er heel veel meiden aan de CTG moeten vanwege weinig beweging? Ons knulletje beweegt echt súper weinig.. maak mij daar ook zo ontzettend vaak druk over, maar hij heeft nooit echt veel bewogen, toch waren alle controles en echo's goed. Ik denk dat ik hem zo'n 4 a 5 keer per dag voel.. Erg weinig toch? Nou iedereen veel succes met de nesteldrang en dat de beebjes maar gauw, vanaf 37 weken, mogen komen!!
babywens,ligt je placenta misschien voor? Als alles tot nu toe goed is moet je dus van deze beweging uit gaan,mocht je met de afgelopen weken echter verschil merken dus nog minder beweging dan moet je wel even aan de bel trekken,maar wellicht heb je gewoon niet echt een druke beeb,mijn eerste was ook een hel rustige,voelde ik ook neit veel,maar deze,pffffff soms zou ik wel even een uit knopje willen hebben hoor. MvC jij ook lekker rusten vanmiddag Beertje dank je,ik heb eigenlijk nog geen nieuws of iets gelezen zal zo eens kijken of misschien maar liever neit want ga me dan direct altijd zo druk maken.
@Sjees jaa mijn placenta ligt inderdaad aan de voorkant. En de bewegingen zijn de laatste tijd wel wat minder geworden, maar dat schijnt dan ook weer normaal te zijn als je in het laatste trimester komt toch? maar 4 a 5 keer op een dag vind ik wel heel weinig. Soms voel ik één trapje en de andere keer beweegt hij een minuutje ofzo. Maar gelukkig dat jij ook een rustig baby'tje had en dat het dus wel 'normaal' is.
@Sjees: Haha kan me voorstellen dat de buren dat dachten! Leuk zeg! @MvC: Volgens mij moeten we sterk zijn in het negeren van domme opmerkingen... en idd goed van je stiefzusje! @Nikkijane: Dat moet idd heel goed voelen, zo in hun rompertjes. En fijn dat je even naar je moeder kan. Iedereen met controles vandaag, succes!