november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee dat is niet persé een reden voor een keizersnede hoor. Alleen als je bijv een te nauw bekken hebt, de kleine er niet goed voor ligt enz. Dat kan nooit de enige reden zijn...

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Als je er een piemel instopt gebeurt er toch ook niks? ;)
    het kan maar dan moet ze wel heel erg woelen, echt je vliezen losmaken zegmaar.

Hier doen ze het niet. Maar ik denk dat het morgen wel gebeurt bij de gyn... heb trouwens nooit voor de 39w ontsluiting gehad, maar als ik nu zelf voel dan voel ik wel opening (ga natuurlijk niet ver naar binnen) maar nog wel gewoon een tuut en die is ook niet super soepel.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja ben daar wel mee bezig, dat is ook de reden dat ik naar de gyn ben doorverwezen. Ik zei dat ik me toch wel echt zorgen maakte over het bloedverlies en met mij ok mijn man. En dat ik het echt niet zie zitten om weer zo lang uit de running te zijn en een pnd te krijgen. Het is natuurlijk niet gezegd dat het nu niet gebeurd maar als het enigzins te voorkomen is, dan graag! Maar goed, of de gyn daarin wil meewerken hoor ik dus morgen

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja zo zaten wij ook hoor, mijn man moet zelfs met het ov terug naar huis...
    nu maar hopen op een inleiding :p dan weten we tenmiste wanneer het gaat gebeuren. Al duurt een inleiding vaak langer ;)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, de eerste keer dat ik van Meike haar luier verschoonde nadat femke was geboren dacht ik echt, JEMIG! wat heeft dat kind enorme billen! En even later, jee wat een groot hoofd! ;) dus je beebje lijkt echt wel klein

6. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    hoi dames,

even weer een tijdje niet meer meegelezen. wat een posts wat veel:)

vk inwendig onderzoeken? volgens mij doen ze dat hier niet. maar kwaad kan t niet. je vliezen breken niet zomaar.

@hier even klagen hoor, slaap beroerd, vinger toppen tintelen enorm. bekken doen veel pijn. maar chiropractie helpt wel gelukkig.
    kleintje wordt hier met lengte en gewicht zo rond gemiddelde geschat iets eronder. is niet zo druk zie soms wel mn buik de meest vreemde vormen aannemen.
    afgelopen zaterdag partnerles bij yoga was erg leuk, en ontspannen. leuk om zo samen bezig te zijn. ook heeft mn vriend diverse massage technieken geleerd ook niet verkeerd :p

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

welterusten allemaal!!!!!!

8. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    zo ff een weekendje druk zijn en dan meteen 33pagina's bijlezen

zo nu klaar haha hoe hou je ene mens zoet

vant weekend bij me schoonzusje behang wezen trekken ze wouden dat dit weekend klaar hebben op de benede etage dus druk aan de slag..
    en dan heeft een zwangere vrouw veel ergenisen zeg.. pff heb me echt moeten inhouden om me nichtje niet achter het behang te plakken owjeej.. ze was druk met tv kijken en 5cm behang pfff
    en de rest hield om de zoveel tijd pauze van een half uur pff en ik maar door gaan mijn man heeft geloof ik de hele dag wel tegen me gezegd dat ik moest gaan zitten maar me handen jeukte behoorlijk en kon der niet tegen.. eind resultaat na 2dagen trekken( gvd 3lagen behang:S) zijn de muren kaal en heeft het keukengedeelte weer behang maar niet klaar dus.
    ik heb me zoon in de auto gezet me man bij zijn oren gepakt en we zijn naar huis gegaan ik was gesloopt en hun deden of ze hard gewerkt hadden (%$##&%) ik was link +hormonen hahahah
    ze belde vanmiddag ze waren druk.. ik denk met koffie drinken;)

verder voel ik me wel goed.. voor het weekend ok erge hormonale ruzies met men man gehad over dat ik TE veel doe en hij TE weinig..
    hij vergat soms dat ik 34w zwanger ben, niet van links naar rechts kan rennen en vliegen... huis bij houden zoon zoet houden voorraad kast vol houden en de rest van de bezigheden voor andere...
    dus ik heb alles stop gezet het is nu mijn tijd en ik ga tot rust komen voor de bevalling anders heb ik niet eens de kracht om te persen..
    ik doe niks meer voor niemand( ja voor zoon en manlief) ik ben nu belangrijk en ik moet tot rust komen..
    manlief is over gegaan van de ochtend/middag diensten naar de avond/nacht diensten zodat ik overdag dus ook niks kan doen( ik kan er moeilijk stil zitten heb totaal geen geduld in me gat)

zoonlief helpt ook mee hahah, zo schattig... hij gooit me de wasmachine vol haalt hem leeg zodat ik niet hoef te bukken brengt alles wat op de tafel staat naar de keuken helpt met stofzuigen echt z'n lieverd en hij is net 2 .. maar hij heeft zoveel plezier in helpen..

juf daar ben je weer gefeliciteerd met je zoon leuke naam ook:D:D gaat alles goed??

napoleon gecondoleerd sterkte met het verlies..

ik heb ook al aantal keer ctg's gehad door weinig leven te voelen hier zijn ze er ook vrij snel in met een ctg maar tot nu toe altijd goed.. met zoonlief voelde ik hem niet meer na een draaipoging en zt ik alle dagen aan de ctg..

hier zit de nesteldrang er dus ook aardig goed in.. alles is babyklaar... moet alleen nog klossen halen...

manlief heeft in zijn hoofd gehaald om de gang opnieuw te behangen:| mijn hemel daar zit ik nu niet meer op te wachten weer het huis overhoop ik kan hem gelukkig laten rekken tot de bevalling:D:D

lara: ik had die vrouw achter de toonbank weg getrokken en keihard in de winkel aan haar gevraagd waar ze de arrogantie en de lef vandaan haalt om mij te vertellen dat ik op de zwangereafdeling sta... als ik dik was dan mag ik toch zelf bepalen of ik zwangerschaps ondergoed draag ofnie... de arrogantie pff

ik zit soms wel eens te denken van ow god en wat nu hoe gaat dat nu, ik weet mijn vliezen breken ik ga naar zkhs en kreeg na 11ur een keizersnede..
    hoe nu ik kan nu natuurlijk bevallen.. ik zit dus eigenlijk op een eerste keer. madam moet de weg naar buiten zelf maken dus erg spannend vind ik het( mijn man meer dan mij haha)

sorry als ik mensen vergeten ben maar kan me de rest niet herinneren sorry sorry sorry

9. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Hallo Dames ... Hier al een tijd niet meer gereageert maar wel weer veel meegemaakt ...

Kleine doet het goed maar afgelopen Zaterdag een behoorlijk harde buik gehad die niet over ging met de hele dag wat krampen erbij ...

Toch verloskundige maar gebeld maar de buik was zo hard dat ze de kleine niet zo goed kon voelen ... Ze vermoedde een fikse blaasontsteking maar voor de zekerheid maar even naar het UMCG in Groningen.

Direct even een hartfilmpje van onze kleine meid en die blijkt nergens last van te hebben want die doet het echt super ... Mooi constant met bewegingspeiken alleen bleek mijn baarmoeder behoorlijk in de weer te zijn. Blaasonsteking was geen sprake van ...
    Alles was mooi schoon en op de echo zag alles er ook goed uit ...

Toen heeft de gynacoloog me getoucheerd en bleek ik 2 en halve centimeter ontsluiting te hebben, maar de baarmoedermond was nog wel mooi lang maar wel erg week.

Nachtje daar geslapen ... in de ochtend weer een hartfilmpje van ons meisje ... wederom weer prima en de baarmoeder bleek nu ook rustig ...
    Weer getoucheerd en er bleek niks bijgekomen te wezen ...

De Gynacoloog legde uit dat je dit meestal zag bij vrouwen die al meerdere kinderen gehad hebben en dat de ontsluiting meestal niet bij een eerste kindje voor kwam ... *is toch echt mijn eerste*

Mocht 's middags weer naar huis onder voorwaarde dat ik direct weer met de verloskundige moest bellen als ik weer zo'n harde buik had. Hij zei tegen me dat ik nu gewoon de eerste 2 en een half erop heb zitten ...

Nu flinke last van maagzuur dus ja midden in de nacht maar even achter de pc :D

10. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje das schrikken zeg...! Moet je nu nog andere maatregelen nemen? Niet in bad ofzo? Succes ermee...!

Hier gistermiddag veel lage ongi krampen, en die zijn nu weg... Ik dacht heel even: hee daar gaan we, hahaha!

Verder nog meiden slecht geslapen hier? Ik heb behoorlijk geslapen... Fijn... Oh daar zijn die krampjes weer... Ik denk lichte oefenweeen ofzoiets...

Meiden ik lees alles hier maar hou t gewoon niet bij om op ALLES te reageren... Die selectiviteit is niet persoonlijk !!

Hihi Aowyn mini sumo's...!!! Lol
    Ik moest om nog een reactie heel hard lachen maar ik weet niet meer welke...!

11. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ohja, napoleon met je verhaal over de reuzenbillen v meike... Hahaha!!

12. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Je mag pas niet meer in bad als je vliezen gebroken zijn ... Ik ben mijn slijmprop nog niet eens kwijt ... gelukkig ...

Maar ze nemen geen maatregelen meer na 34 weken ... Na 34 weken geven ze je niks meer ... dus als ze komt dan komt ze ... Dus afwachten

Heb nu geen harde buiken meer maar wel lichte krampen ...

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    goedemorgen!!

Hier ook een man die ver weg zit (zit nu in Tilburg....) maar goed zoals die kleine bezig is, zal ze nog wel even blijven zitten..... de vorige keren ging hij pas op de zaak werken op het moment dat hij echt zenuwachtig begon te worden... en denk dat wanneer ik het nu ook aangeef hij ook in de buurt zal blijven.... maar heeft tot nu toe nog groen ligt voor ver weg (hahaha en nu maar hopen dat ze niet te vroeg is en geen turbo baby is ;) )

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    gaaaaaaaap gpedemorgen..

hier weer slecht geslapen, nu kon ik echt EL-LE-KE geluid horen en werd daar telkens wakker van :(

Ga nu zo op de bank kruipen ff, want dochtertje is naar psz.

Uviana zeker schrikken en is nog ff te vroeg, knuffs!

15. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Heb bij chayenne ook 7 weken met 2 cm rondgelopen had ook wekebaarmoeder en verkorte hals uiteindelijk ingeleid!
    Nu al vanaf 22 weken wekebaarmoedermoend en al een tijdje 1 cm ontsluiting dus kan je wweken op doorlopen!

16. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Haha ben ik blij dat vriendlief dichtbij zit in groesbeek hij is nog eerder in zh als ik haha.

17. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier goed geslapen de krampen zijn ook weg heerlijk hoor die indalingsweeen hahawel besloten vandaag nog rust te houden dus lig nu lekker met dochterlief op bed zei tekenfilms kijken ik op laptop hihi.

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lol altijd baas boven baas.... maar als hubbie op de zaak werkt is ie lopend sneller in het ziekenhuis (Beugen)
    Ach ja we wachten rustig af.... denk niet dat madam zich voor de datum laat zien.... vraag me zelfs af of Sinterklaas niet eerder komt :p

@Aowyn, hier ook een slechte nacht...zoonlief was om half 4 wakker... en merk dat ik nu niet meer zo gemakkelijk terug in slaap val... misschien jou voorbeeld volgen, kids zijn nu allebei op school/psz

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja mag wel weer in bad als je vliezen gebroken zijn en je bevalling serieus doorzet (Anders zou je immers ook niet in bad kunnen bevallen ;) ) Dat de verwachting is dat je wel binnen 12 uur bevalt zegmaar. En dan wel alleen in bad en zonder zeep.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    YEAH:
    37 weken en BIB

ik heb eigenlijk nooit ontsluiting gehad van tevoren, wel een lachende baarmoedermond ;).

Nou vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd...

Het rommelt vandaag wel een beetje. Vanmorgen bij het opstaan wat flinke harde buiken, tijdens het douchen ook nog. Nu is het weer enigzins rustig.

Deel Deze Pagina