trouwens nog geen mail terug van geboortekaartje.nl en dat terwijl de vrouw aan de tel zei dat zij mijn mail zag en zou oo via de mail reageren... als ik morgen tot aan lunch niks heb gehoord bel ik erachter aan..
ik hoest me ook kapot en heb bij de apotheek een hoestdrankje gekregen wat je als zwangere wel mag gebruiken.. niet dat ik het 3x daags doe voor alle zekerheid doe ik het gewoon 1xdaags toch beetje vreemd voor medicijnen met zwangerschap dus moet je ff bij apotheek navragen
Haha nachtbrakers! Salcia: beterschap, is echt vervelend! Aowyn: hij snurkt dan ademt hij tien sec niet en dan denk ik: leef je nog, haal adem! Haha en daarna haalt hij weer diep adem.. Irritant dus! Ik hoop dat ik zo kan slapen en jullie ook! Hopelijk weltrusten!
o dat doet die van mij ook heel vaak, ff helemaal geen geluid...en dan begint het weer, klinkt heel eng ga weer proberen om te slapen...truste!
ben er ook nog steeds....lig wel in bed maar kan niet slapen...pff slaap al weken maar 4 uur per nacht ofzo, ben oververmoeid aan t raken daarom ook ziek denk ik..morgen maar eens vragen aan vk wat ik eraan kan doen. Ze zei vorige keer kan geen kwaad maar kom steeds dichter naar bevaldatum en moet toch een keer uitrusten lijkt mij.
Salcia hier precies hetzelfde probleem.. Pas na 2u kan ik echt slapen en dan slaap ik slecht ivm veel draaien en woelen of omdat ik elke geluidje hoor.. Als ik later dan dat naar bed ga slaap ik heel erg goed maar dan weer te kort. Ik ben dus de hele tijd moe moe moe. Mijn vk zei rusten en slapen wnr je het kan pakken.
ik kan alleen overdag ook niet slapen, lig dan wel ff op bank, maar slaap niet...en nu moet ik slapen om uit te zieken, maar lukt ook weer niet, lig nu met laptop uitzending gemist te kijken
Wat een nachtbrakers hier. Ben al bijna 3 uur wakker. ZoOntje had nachtmerrie. Maar weer verder slapen, lukt me op het moment niet. Ook al paar keer over gegeven door het maagzuur. Bah
En ricmar nu Ook wakker?! Ik zie je online iig.. Weer overgegeven net, zit me aardig dwars. Nu kopje thee met dekbed op de bank.
Ja, ik, word ook van elk geluidje wakker, en ook een stuk of 4x om te plassen Ik werd wakker van 2 zachte tikjes, toen dacht ik dat er ingebroken werd en heb ik met een zaklamp vanuit de babykamer de tuin afgespeurd, daarna met veel lawaai naar de wc om eventuele inbrekers weg te jagen. En daarna weer in bed gaan liggen, allerlei scenario's bedenkend over hoe ik die poolse inbreker zou overmeesteren, neersteken tussen zijn ribben zodat hij een klaplong krijgt etc. etc. mijn fantasie gaat een beetje met me op de loop hihi.
Goedemorgen dames, Wat een nachtbrakers zijn jullie zeg, hihi, hopelijk hebben jullie nog wel even kunnen slapen. En een hoop last van maagzuur, lijkt mij verschrikkelijk. Hier kan ik het goed onder controle houden gelukkig. En MIepske, nog vreemde mensen rond je huis gespot ?
Nachtbrakers!! Jullie moeten slapen hoor!! Straks kunnen jullie nog lang genoeg wakker zijn 's nachts. Ik slaap zo heerlijk! Ik neem het er nog maar even van, totdat de meisjes thuis zijn! Onze dames zijn gister van de couveuse overgegaan naar een wiegje met kruiken. Ze hebben nu dus ook eigen kleertjes aan! Zo schattig! Ik word steeds verliefder. Eerst overheerste de angst en onzekerheid, nu durf ik het toe te laten en word ik echt verliefd!! Zon heerlijk gevoel! T ess heb ik gister weer de fles gegeven! Die had een persoonlijk record! Ze dronk 39cc van de 40cc die ze moet hebben! Dus apetrots! En m'n moeder gaat ook beter. Loopt alweer kleine stukjes (met rollator, maar toch) en heeft gister gedoucht, dus gaat langzaamaan ook beter!
Nikkijane, fijn dat je meiden het zo goed doen! nachtbrakers, hoop dat jullie over dag nog wat slaap mee kunnen pikken!! vandaag flink harde buiken, zal het indalen hier dan toch beginnen??? nou ja kan ook weer een salto zijn geweest....