november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Nikkijane, wat fijn dat de meiden het zo goed doen.
    Waar kon ik ook alweer fotos van je schatjes vinden?
    En goed van je moeder, ook daar gelukkig vooruitgang is.
    En heerlijk verliefd worden hoor, !!!!

Katemans, hopelijk inderdaad indaling, op de juiste manier!!

Hier volgens mij ook ineens flink ingedaald, heb echt een beurse d**s, en mijn buik is echt naar beneden gezakt.

2. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nikkijanne fijn dat het goed gaat.

Katemans laat het dan maar indalen zijn zijn je andere twee ingedaald geweest?

Nachtbrakers succes met de dag vandaag hopelijk kunnen jullie wat inhalen.

Hier weer helemaal goed alles maar merk dat hij idd ingedaald is wand werd vannacht wakker van een draaiend iets tegen mijn schaambeen en blaas auwauw hihi.
    Verder ga ik vandaag ja heel schandalig de kado's voor 5 dec halen gezien ik anders niet weet of ik het oin nov. nog red haha ja 10de uitgerekend dus kan zomaar 24 nov. worden he.

Oja de mama's die mogen het is vannacht vollemaan dus gordijnen open en buik in het maanlicht mocht je het zat zijn haha of het werkt betwijfel ik maar je kan het proberen!!!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, gezellig zo'n nachtbrakerssessie :p

Hier wel goed geslapen, zo tegen 12 uur hielden mijn harde (hopelijk indalings) buiken op en heb ik prima geslapen, daar het neit dat dochterlief nog 2 keer haar nènè (konijn) kwijt was...

4. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Altijd leuk bakkerspraatjes!
    Gisteren koelkast en wat keukenkasten schoongemaakt! Vandaag probeer ik weer wat keukenkastjes schoon te maken!

Leuukk! Sinterklaas, hij is over 1 maand al in het land.. Ik ben toch benieuwd hoe de nieuwe sint is, kees die van flodder!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja ik ook! Kan me er nog niks bij voorstellen! Maar dan zal 1 dezer dagen het sinterklaasjournaal ook wel beginnen denk ik? meestal rond de herfstvakantie.
    Ik hoop dat ie Bram een beetje kan evenaren!

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ja idd is een nieuwe sint helemaal niet meer aangedacht. chayenne is er zo mee bezig vooral nu ze door heb dat hij teglijk met der broertje ongeveer komt hihi

7. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    waarom poolse inbreker dan???

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Ben daar ook echt benieuwd naar!! zal het iig moeten volgen, zoon en dochterlief zullen het wel moeten bijhouden ;) vond Bram altijd wel de 'echte' Sinterklaas hahaha

ben benieuwd of de volle maan op iemand van ons effect heeft....

9. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ik kon ook pas laat slapen maar heb deze keer wel redelijk geslapen was een heel eind weg dus dat is altijd goed
    erg last van indalings ween... heb z'n sterk ongi gevoel mijn hemel dat heb ik nu al 2 dagen best vervelend...

die van mij snapt van sinterklaas gelukkig nog weinig, dus echt kadootjes doen we nog niet... maar ik ben benieuwd hoe de nieuwe sint is.. ik had bij die bram toch altijd z'n idee van he ja dat is de echte( als je dan in de stad en op andere kanalen ook een sint zag)
    dus ff kijke hoe de nieuwe het er vanaf brengt...

10. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hier tegen de oudste gezegd dat het broertje komt als sinterklaas in NL is. Sinds dat de pepernoten in de schappen liggen, vraagt ze hoe lang het nog duurt.
    Ben al effe met de cadeautjes bezig, de jongste is van 7 dec, dus gelijk een verjaardag er achteraan.

Nachtbraken, heb mezelf weer gedwongen in bed te blijven liggen. Was weer gewoon klaarwakker!

Vanavond weer controle en morgen een afspraak maken voor een afspraak bij de gyn en een liggingsecho. Heb het gevoel dat deze nog alle kanten op gaat in de buik, dus we zullen zien.

11. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    Hoi dames

Hier asociaal veel geslapen!!!
    M'n zoontje houd er rekening mee volgens mij (iets te veel) schoot namelijk om kwart voor 10 wakker! En hij was nog stil
    Toen ik op zijn kamer kwam was ie al wel wakker, maar had niets gehoord. Pamper was ook niet zo vol en hij heeft veel op de wc geplast! zo trots op hem!

Alleen he dromen hebben jullie dat ook?
    Ik kan het ook zo voor me halen en als het nou normale dromen zijn...
    we waren in een oostblok land of zo, en ik kreeg ruzie met een vriendin en ging naar buiten
    waren daar in eens 2 helikopters, waarvan 1 man werd afgezet op een dak, stond daar een vrouw met haar flamous over de reling van haar balkon.. een kind eruit te persen!!!!!!;)
    kindje kunnen ze net niet op vangen en valt naar beneden op en kussen...
    Toen was er een broerder die zijn hartslag probeerde te voelen door met zijn hand in het kontje te gaan..
    1 been van het kindje was alleen een bot en het had al een shirtje aan ;)
    Toen vroeg ik nog moet ik borstvoeding geven want ik druppel al :p

is toch niet normaal dat je zo droomt;)

Kindje is zoals altijd lekker aan het bewegen en heeft de hik.. dat vind ik altijd vervelend

12. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    mijn zoontje heeft nog geen erg in de sinterklaas
    we hebben al wel cadeautjes... maar denk dat we die maar geven als de kleine geboren word!

13. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee mijn reactie verdwijnt zomaar. Nouja nog een keer dan.
    Ik heb wel redelijk geslapen, de reguliere drie keer eruit om te plassen. Ik kom de laatste dagen ook niet echt aan mijn middagdutje toe dus dan ben ik 's avonds zo uitgeteld dat t slapen beter gaat. Had vannacht mijn eerste bevallingsdroom. Haha misschien omdat een paar daarover vertelden hier.
    Ik voelde weeen en ging koortsachtig op zoek naar alle pakken kraamverband maar die kon ik opeens niet meer vinden. Inmiddels gingen de weeen lekker door dus ik ging snel op de fiets naar het ziekenhuis, maar dat zat niet meer op de oude plek, daar was opeens een winkel. Dus ik naar een ander ziekenhuis. Inmiddels zat het hoofdje al zo laag dat de baby er zo uitgleed en ik was ook meteen al weer helemaal fit en op de been en vroeg me af waarom vrouwen zo klagen over de bevalling. Haha. Dat zal ik in het echt wel gaan voelen ben ik bang...

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Zo wat een nachtbrakers hier haha!

Ik heb zowaar weer eens goed geslapen vannacht. Net even boodschappen gedaan.

@nikki, top dat je meiden het goed doen!

Morgen de liggingsecho, altijd leuk om weer eventjes te kijken.

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @britt: haha ja ik krijg ook heel vaak de vraag hoe oud ze is. en soms zelf ook de opmerking "zo jij bent lekker snel" ik ben vrij makkelijk en redelijk open maar voor de eerste heb ik clomid moeten slikken, heb bijna geen eisprong van me zelf. dit kleine wondertje was een verassing. ( wel bewust zonder ac. maar de kans was klein dat er iets zou gebeuren) en dan kan het best wel kwetsen zijn als mensen zulke opmerkingen maken. ik leg dan ook het verhaal uit, en dan zie je mensen toch wel hun woorden terug nemen.

zie dat je ook in flevoland woont leuk, ik woon in lelystad ;)

16. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja gisteravond had ik opeens een paar gemene steken helemaal onderaan alsof die kleine met zijn vinger gemeen in mijn blaas zat te prikken. Voelde niet als weeen maar zou t wel met indalen te maken hebben? Het gekke is dat ik nu weer wat makkelijker beweeg, loop 's sneller, fietsen gaat beter, lijkt wel of ik opeens minder zwanger ben. Wel beetje eng maar ik denk dat dat indalen goed is voor mijn bekken! Ga zo lunchen met vriendin, ik neem het er maar meteen van dat ik nu weer mobieler ben!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @kapper/sch.spec.: haha grappig dat iedereen daar mee bezig is. ik wil eigenlijk ook nog even naar de kapper voor ik ga bevallen als het nog lukt. vast wel verwacht de kleine nog niet hoor. en dan wil ik eigenlijk ook me dochter voor het eerst even laten knippen. ze heeft heel dun haar en is nog nooit geweest maar ik krijg er gewoon geen model in.

@nachtbrakers: jeetje meiden, balen van het niet kunnen slapen.

@miepske: haha moet wel lachen om je inbrekers verhaal, zo doe ik het ook altijd, ff extra herrie maken:p

@marieke: balen dat je zoon een nachtmerrie had.

@ricmar: leuk babyshower!!

18. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Leentje: Fijn dat het zo goed gaat met Demi, enig idee wanneer hij naar huis mag?

@MvC: Mooie buik :)

@Moontjemoon: Nu lekker gaan genieten van je verlof!

@Britt: Welkom! Hopelijk besluit deze beeb op een gegeven moment toch in te dalen en te blijven liggen!

@Hanna: Is geen fijn gevoel nee als je je man niet kan bereiken, hopelijk heeft hij er van geleerd!

@Lara: Knuffel! Hopelijk is het met de volgende echo gewoon weer goed, maar snap je onrust. Rare situatie... Elke keer andere arts ofzo?

@Salcia en Marieke: Beterschap en knuffel!

@Beertje: Fijn zo'n goede controle en dat de beeb is ingedaald.

@Nikkijane: Weer een stapje in de goede richting!

Ik ben ook nog steeds een trouwe sinterklaasfan, ben idd ook heel erg benieuwd. Bram is toch de echte .... ;)

Hier ook een beetje min, meer last van mijn rug, darmen actiever. Ben benieuwd of dit het begin van het rommelen is of dat er hier ook een virusje heerst.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @nikkijane: fijn al dat goede nieuws, lekker genieten van je meiden joh;)

@katemans: ik hoop voor je dat het een indaling is.

@lara: balen van je beurse d**s maar wel fijn als de kleine is ingedaald. teminste ik vind het wel fijn te weten dat me mannetje goed ligt.

@mvc: haha ik was ook al begonnen om kado's voor 5-12 te halen hoor. als ik wat zie dan koop ik het vast:p

@beertje: AHHH kees van flodder sinterklaas, dat had ik nog niet mee gekregen:p ben benieuwd

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @thalina: haha wat een droom. ze zeggen dat je raar kan dromen vooral als je zwanger bent.

@mothertobe: balen van je rug, hier ook last van actievere darmen. wie weet begint het bij jou nu snel;)

Deel Deze Pagina