sinterklaas hier vanaf begin gevierd maar omdat we het al deden met fam. neefjes en nichtjes wel eerste en 2de jaar kleinigheidjes alleen hoor vorig jaar met 2 jaar en 5 maanden wat meer. Dit is het eerste jaar dat ze er zelf al heel veel over heeft zou er echt niet onderuitkomen. Oja schoenzetten vorigjaar 2 x gedaan daarvoor nooit.
Ook net controle gehad, genoeg vruchtwater in ieder geval. Ben alleen vergeten te vragen of uk nu al ingedaald was, en van dat gekrabbeld op dat kaartje wordt ik ook niet veel wijzer, dus weet ook niet of ik nu direct plat moet als de vliezen breken. Moet over 2 weken met 37,5 week ook pas terugkomen. We zullen zien of dat nog nodig is.
Lara: mijn zoontje wilde niet slapen terwijl ie echt wel moe was. Had vanochtend ook zijn Ontbijt eruit gegooid en is verkouden en aanhankelijk bij mij en moeder. Hij was echt Overstuur alleen in bed. Plus bij hb begon ik een paar nachten van tevoren ook met spugen. Vannacht was ik dus ook weer bezig. En vorige keer ook bevallen met volle maan. Dus tja... Weet niet wat ik ervan enken niet. Op zich niet waarschijnlijk met 36 weken bevallen maar heb iedere keer toch al het gevoel gehad met 35 a36 weken te bevallen. Alleen mijn buik is erg rustig de laatste tijd.
Jeetje wat spannend! Je weet maar nooit! Ik voel mij vandaag zo ellendig! Of ik nachten heb doorgehaald heb, zwaar uit ben gegaan, met veel drank! En er staat heel veel druk op mijn doos en voel wat gevroed! Lage rugpijn wat soms uitstraalt naar mijn bil of de binnenkant van mijn been! De baby is ook veel drukker dan normaal!
meiden het is echt spannend voor velen van ons.. vooral voor wie al ca 37 week is. hier ook vandaag een drukke baby, hopelijk mag mama vannacht wel lekker slapen
Hier vandaag ook controle gehad. Alles goed, beebje is nog niet ingedaald, dus moet zeker gaan liggen als nu de vliezen breken. Maar verwacht het nog allemaal niet, heeft het nog veel te veel naar z'n zin daarbinnen. Wel fijn over de bevalling gesproken. Het feit dat ik een grote knip heb gehad bij de vorige zou niet tot extra problemen nu kunnen leiden (in prinicipe) en betekend ook niet dat ik nu per se weer geknipt wordt of zal scheuren. Da's toch een rustig gevoel Ik weet wel dat ik het vorige keer heel lastig vond om me over te geven aan de pijn en daardoor wordt het alleen maar erger, helaas... heeft iemand nog goeie tips daarvoor? Nu lekker met de beentjes omhoog en relaxen zolang het nog kan
hier ook jeuk op mijn buik, alleen heb ik 3 strepen zo net boven waar mijn navel piercing heeft gezeten. Heb ik gekregen na de bevalling van de vorige dat is tot nu toe ook het enige wat meegroeit! Ben blij dat het nog niet meer is, maar ja wat niet is kan nog komen toch? Vanmiddag had ik foto's maken en ben toen even op mezelf gaan experimenteren na de tijd, wel lastig hoor als je alleen bent wat vinden jullie goed gelukt? Bekijk bijlage 189902
` met de zelf ontspanner maar heb een eigen studiotje lamp schuin achter me gezet zodat er alleen een straaltje licht op de uiteinden van m'n lichaam komt.
geen flits van de camera maar een flits van de lamp die schuin achter me stond. had hem heel zacht staan zodat er niet al te veel licht vanaf kwam
Mooie foto zeg! Superknap dat je dat in je eentje kunt maken! Hoe doe je dat met belichting en achtergrond enzo?
Wauw wat een mooie foto! Zit nu met mn beentjes omhoog gtst te kijken en hierna 'wie trouwt mijn zoon'
Zei de vk ook bij mij. Ik had een sub-totaal ruptuur opgelopen omdat madamtje ongeduldig werd LOL maar ondanks de littekens zou ik wel rekbaarder en soepeler moeten zijn door die bevalling. Ik krijg wss wel een knip voor de zekerheid. Ik had ook enorm brand pijn toen de hoofd ging staan. Ik heb geen advies daarvoor. Wat ik zelf nu denk is van ik weet dat het komt dus nu ben ik wel voorbereid over wat mij te wachten staat. Alleen is het natuurlijk spannend want elke bevalling is anders zeggen ze en ik was vorige keer in het zkh bevallen.. ben erg benieuwd hoe het dit keer zal verlopen!
iemand vroeg iets over har straie? Idd je kan er niks tegen doen Is een erfelijk iets of als je te hard groeit ineens. Je kan wel smeren om het huid soepel te houden zodat het niet erger wordt maar voorkomen kan niet. Ik heb wel goede dingen over Bio-oil gehoord voor na de tijd. Dus ik denk dat ik het straks ook haal. Helpt de genezing vlotter te lopen of zo
thalina goed gelukt meid!! je vindt wss dat het beter kan haha als fotograaf, maar dit is in jouw eentje en ik vind het knap gelukt. Ik probeer zelf ook weleens met ontspanner maar lukt mij voor geen meter. Ik weet ook wel welke licht/flits je bedoelt door mijn eigen zw. shoot. Ik vind hem heel mooi!
dank voor de uitleg , misschien ook maar eens proberen een mooie foto te maken dit weekend nu kan het nog
Ik heb hier door de knip niet de ervaring gehad van een 'hoofdje dat staat' want toen het hoofdje ver genoeg in zicht was hebben ze geknipt en is ze er in 1 wee uitgekomen. Was wel een beetje bang dat oprekking niet voldoende is geweest, en nu dus makkelijker scheurt, maar dit hoeft dus blijkbaar niet. Hier ook vorige keer in ziekenhuis. Thuis lijkt me wel rustiger, mits natuurlijk alles goed gaat... Spannend nu het zo dichtbij komt en er geen peil op te trekken is wat je deze keer gaat krijgen
Napoleon, Mijn zoontje is om 16.37 geboren. Ikk heb nu ook wel last van een onrustige buik. Wordt steeds hard. Erg vervelend gevoel. Pamsie, Wij hebben ook bewust gekozen om zonder ac door te gaan. We wilden graag een derde en aangezien ik 4 MK's heb gehad (3 na Luc), was ik bang dat we weer zo lang bezig zouden zijn en het leeftijdsverschil zo graat zou worden. Het was wel een verrassing dat het zo snel al was gelukt, maar ben er zo ontzettend blij mee. Tuurlijk is het wat zwaarder dan bij mijn tweede zwangerschap. Sven kon al zoveel zelf en met Luc moet ik nog veel tillen en met alles helpen. Fijn dat het bij jullie nu bij de 2e zonder clomid vanzelf is gegaan. Ik woon in Almere. Zie verhalen over een knip die gezet is bij een aantal. Bij mij is de oudste geboren met de vacuumpomp. Ik ging er helemaal vanuit dat er een knip zou worden gezet, maar ze heeft hem er zo uitgetrokken (sorry). Was behoorlijk uitgescheurd. Ook bij mijn zus heeft dezelfde GYN de vaccumpomp gebruikt en geen knip gezet. gelukkig was zij minder uitgescheurd. Hoor van zoveel vrouwen dat er bij vacuumpomp altijd een knip wordt gezet. Ik dacht overigens vanmiddag even dat het begonnen was, haha. Enrome pijn in mijn buik. Bleek dat ik last had van de dunne. Echt enorme krampen. Gelukkig nu weer over. Wel weer spannend om al die verhalen te lezen. Vooral voor degene die al 37 weken zijn. Wat komt het nu dichtbij. IK kan het me weer niet voorstellen dat er een klein mensje in mijn buik zit. Echt vreemd dat het over 5 weken misschien alweer zover is! Ga even lekker kopje thee doen. Morgen nog werken en volgende week nog maar 2 dagen. Fijne avond!