november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ga zo richting prenatal voor laatste dingetjes.. Vriendinnetje rijdt dus hoef alleen maar in te stappen, dan lukken dat soort uitjes nog net... Erg hè, zie het echt als een UITJE, whahaha!
    Daarnaast zit trouwens een mediamarkt... Wil al een hele tijd een IPad, misschien trek ik de stoute schoenen aan en kom ik met iPad thuis...!
    Iemand hier bekend ermee? Nog dingen waar ik op moet letten? Denk dat ik gewoon de iPad 1 wil, scheelt behoorlijk in kosten... Of kan de tweede heel veel meer??

2. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Oh, ik vind naar de bakker gaan ook al een heel uitje :p

Gisteren moest ik echt autorijden naar de vk, mijn man kon echt niet weg op werk, en daarna moest ik hem ophalen. Dat was vrij spannend omdat ik zonder na te denken over mijn concentratievermogen de snelweg op reed.... Vind het vrij lastig om tussen de lijntjes te blijven :)

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Zooo lief! Mijn moeder is hier aan het schoonmaken.. Ze stond hier om 7 uur al! Als verrassing. Haha ik mazzel dat ik wakker ben.. Ik maakte mij nogal behoorlijk druk om wat er allemaal schoongemaakt moest worden..
    Wat een luxe!

4. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hier ook wordfeud sinds een weekje... Het houd je wel lekker bezig.. Zeker met dit rotweer..

Miepske ik droom lekker met je mee! Klinkt erg goed! Ik heb inmiddels gekneusde ribben.. Dat is echt niet gaaf.. Auw auw auw!

5. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Oh, wat heeeeerrlijk! Mag ik haar een keer lenen? :p

6. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4546 barbamam, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    Aarg ik had niks moeten zeggen over goed slapen, vannacht geen oog dicht gedaan: koud, jeuk, maagzuur en onrust. En nu moet ik ook nog fit en wakker zijn want heb dag van mijn werk met allemaal interessante lezingen. Hopelijk begin ik straks niet zachtjes te snurken...

7. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    beertje hier ook heel waterigeafscheiding ben wel na vk geweest voor vruchtwater test maar was het gelukkig niet.

Brandpijn hier niet gehad bij chayenne die wou niet erdoor en schoot terug iederekeer mijn bekkebodem was te strak dus knip gehad incl. gedeelte van de bbspier en toen floep was ze der. dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe het deze keer gaat maar heb gehoord dat in zh zoiezo vaak en snel knip word gezet dan heb je dus niet die brandpijn.
    ff tip voor de mensen die geknipt en gescheurd zijn straks ik had druppels van vogel of vsm in iedergeval homiopaties tegen kneuzingenenz waren echt super! en doe badendas in je koffer of heb hem thuis om in te baden van onder!

Verder hier goeie nacht gehad 1x wc bezoek en verder geslapen van half twaalf tot acht toen ging de wekker.
    Chayenne nu na psz en straks gaan we lekker samen iets doen ff kwaletietime met mijn dochter.

8. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Thalina: Mooie foto! Ik wacht nog op de foto's van de fotograaf van de fotoshoot.

@Goede controles: Gefeliciteerd!

Hier vannacht ook amper geslapen door maagzuur. Snap ook niet waarom mijn lichaam 's nachts op mijn rechterzij gaat lichaam terwijl ik er dan giga last van heb!

Gisteravond laatste avond van de zw. cursus gehad.

Vanochtend weer goedgekeurd bij de VK. Bloeddruk was weer iets hoger dus icm vochtvasthouden even op letten. Hartslag e.d. was allemaal goed, nog steeds cbibi.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn schoonmoeder riep ook al, als ik op vrijdagavond grote schoonmaak moet komen houden bellen jullie maar hoor!
    Maar liever neit... ik vind het niet zo fijn als ze door mijn spullen gaan... :) hoewel de badkamer niet zo erg zou zijn :p

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hopelijk belt de gyn nog vandaag :) dat ze toch iets heeft kunnen overleggen met de andere gyn... anders pas dinsdag.
    en straks mijn vk ook ff bellen want als ze me toch niet inleiden heeft het geen zin om naar dat ziekenhuis te gaan en beval ik toch liever onder mijn vk. Maar moet ook vragen of de afspraak van morgen wel of niet door zou gaan.

11. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    Hier ook zo'n lieve moeder die alles doet!
    Ben ik echt heel blij mee

En zo laat als mijn zoontje gister was zo vroeg was ie vandaag
    6:15 stond ie naast me bed, hij wilde bij mij liggen..
    Nou had geen zin in strijd kom maar dan maar wel weer gaan slapen
    Nou meneer was niet heel druk, maar hij bleef bewegen en zei elke keer iets zodat ik niet meer in slaap kon vallen...
    pffff

Ik wilde nog zo graag genieten van mijn niet gebroken nachten:D

afscheiding, heb ik altijd last van, altijd een inlegkruisje in
    kan dat echt niet zonder want dan kan ik elk uur mijn onderbroek verschonen

En thnxxx voor de complimenten over m'n foto!

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Weer redelijk goed geslapen hier, zowaar 2e nacht op rij, hoera! Het lijkt of het maagzuur minder wordt.

Kindje was ook erg druk bezig gisteren, dus ik denk dat ze haar best doet om een weg naar beneden te banen.

Ik wacht ook nog op mn foto's van de shoot, ondertussen al 3 weken volgens mij, dus ik zal de fotograaf eens mailen van het weekend.

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    goedemorgen, hier vandaag eindelijk een wat betere dag, dus boven maar aan de slag gegaan, 2 van de 5 kamer zijn al klaar en dat ik incl de badkamer, dus met een beetje geluk voor 12 uur klaar :p

zag een mooie buikfoto voorbij komen! mooi gemaakt!

hier eigenlijk weinig aan de huisdieren gemerkt vlak voor de bevalling... maar goed die blijven 's nachts ook beneden...

Hier ook eentje die liever zelf poets/opruimt, en de badkamer graag uitbesteedt ;) maar goed, nu was het gelukkig niet zo heel veel werk omdat ie 2 weken geleden grondig is gedaan.... Hoop dat mn lichaam t toe laat om vanmiddag beneden iets te gaan doen, kan dochterlief mooi gaan dansen op K3 en Mega Mindy (ben blij dat mn broer die radio weg deed, madam weet precies hoe ie werkt en is er super blij mee, en ik ook want ik heb meer rust :p)

Vannacht es eindelijk weer een nacht kunnen slapen, was ook helemaal kapot gister....

ben benieuwd of de volle maan nog bij iemand zode aan de dijk heeft gezet ;)

effe nog een dikke knuf voor wie m kan gebruiken... ga nog even snel boven verder.. .wil eigenlijk klaar zijn voordat de kids komen... hun kamers is een beetje een 'must' voor mij, babykamer is met stofzuigen en dweilen wel klaar.....

14. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Oh mennn, er trok net een soort kramp door mijn rug vanaf mijn stuitje naar mijn nek waardoor ik bijna niet meer kon ademen. Toen straks ook al, maar minder hevig. Hoop dat het niets is.

15. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    He bah, dat klinkt heel pijnlijk!? Kan het de kleine zijn die naar je rug trapt? Anders ff vk bellen om te checken of het niet iets kan zijn?

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo... ik zal eens even iets aan de was gaan doen ... bah!

17. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Nee, voetjes zitten naar links, kan ze goed voelen. net weer een paar keer, wordt er misselijk van, lijkt wel een soort voor- rugweeen ofzo. Ik ga denk ik zo maar in bad, hopen dat het dan wegtrekt.

18. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Zo net weer een afspraak met de verloskundige gehad ... na het bezoekje ziekenhuis van vorig weekend ... alles prima in orde ...

Hartslag weer mooi regelmatig en bloeddruk prima ... vanaf nu iedere week op afspraak. :)

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Fijn dat alles goed weer is Uviana :)..

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ben net gebeld door de gyn, ze gaan sowieso niet inleiden omdat het niet is bewezen dat het inleiden helpt om fluxus te voorkomen. Wat ze toen bij Femke hebben gedaan is al alles dat ze kunnen doen...

baaaal...

niet om het inleiden zelf maar ik ben gewoon zo bang dat het weer en misschien nog wel fouter gaat...En de kans is gewoon heel groot dat het weer gebeurt. :'( hoewel weten wanneer je kindje komt ook wel handig is ;)

Deel Deze Pagina