Zei ze gisteren niets over, maar op de uitdraai die ik meekreeg met een verslag van alle afspraken zag ik bij vorige vibi staan, dus neem aan dat dat nog steeds zo is. Balen dat ze niet willen inleiden!
Miepske, raar zeg, heb je de VK al gebeld, lijkt me zo raar dat de weeën helemaal tot je nek lopen..... hier ook altijd rugweeën gehad, en die waren eigenlijk beperkt tot de onderrug... sterkte! Hoop dat t bad helpt! @Napoleon, baal baal, snap je heel goed, moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook bang ben om weer zoveel bloed te verliezen.. maar hopen dat het allemaal goed is... had je bij alle kids zoveel fluxus?? Uviana fijn dat de controle weer goed was..... hier boven een heel eind gehad, alleen kreeg ik steken in mn buik, dus maar gestopt.... zolderkamer is klaar, onze kamer en de badkamer en dochteliefs kamer ook op dweilen na.... maar even kijken wanneer de babykamer gedaan gaat worden.... heb nu weer helemaal boven in mn buik de hik.. ben bang dat madam weer een 180 graden gedraaid is.... dinsdag weten we mee, maar t zou me niet verbazen....
hey meiden, ben bij gelezen maar ff kijken wat ik onthouden hebt. voel me ineens niet goed worden. beetje licht in me hoofd. @britt: leuk ik heb tot 2007 in almere gewoond en we zijn er nog bijna elke week al onze fam. woont daar. @napoleon: balen dat ze niet willen inleiden. @thalina: mooie foto zeg!! knap dat je dat zelf kan maken. @goede controles: altijd fijn! @wordfeud: heb ik ook al een tijdje, wie wil mag me toevoegen me naam is: pamsie1985 @onrustig kind: kan altijd een fase zijn natuurlijk maar mijn dochter is ook aardig onrustig. @vacuumverlossing: mij is gezegd dat er dan altijd een knip gezet wordt. Lotte is ook met vacuum gehaald heb een knip gehad. maar zowel van de knip als van het herstel niet gemerkt. totaal geen last meer van me onderkant. dus hopelijk blijft dat zo. pfff dit bedoel ik sorry als ik iemand vergeet, ik weet het gewoon echt niet meer.
meiden bij wie het rommelt, spannend, ga echt elke dag kijken met het idee wie weet wie er bevallen is
oh trouwens me buik hangt ineens anders ofzo, me navel was al heel lang geleden (15 weken ongeveer) naar buiten gaan staan. en sinds vanmorgen staat hij in eens weer naar binnen.
Napoleon, het is toch weer afwachten.. Hoe jammer het ook is!! Je hebt nu wel duidelijkheid. Heb het nu zelf twee keer gehad en ze verwachten het eigenlijk nu weer, hopelijk is het niet zo, want mijn hb van dit moment trekt een bevalling en bloeding niet zonder iig een transfusie.
@katemans, bij de jongste twee had ik fluxus de oudste twee niet, hoewel ik bij eva na een week nog een flinke bloeding had door een stolsel die eruit gewerkt werd. Nou ja, moet maar proberen me er niet te druk om te maken...
Napoleon, balen dat je geen zekerheid hebt nu. uviana, wat een mooie foto zeg, knap !! Pijn in de rug, hmmm klinkt niet fijn. Doet het bad je goed Miepske? Knip, hier ook bij de vacuum.! barbamam, sorry had nog niet op jou gereageerd, maar fijn dat de CTG goed was. Zal wel een rust zijn . Hier net naar de VK geweest en we hebben even gepraat over alle onrust die de laatste weken met zich meebrengen. We hebben afgesproken de echo van volgende week af te wachten en naar aanleiding van de uitkomst het vervolg vast te gaan stellen samen met de gyn erbij. De onrust en vooral onzekerheid is niet goed nu, er waren gewoon weer te veel afwijkende groeien voor het termijn. We gaan het er dan over hebben wanneer ze wat gaan doen,in ieder geval laten ze me niet overtijd lopen, dat vindt ik al een hele geruststelling. Ik probeer me ook niet te druk te maken, maar na alles van de laatste weken zitten de tranen me iedere keer zo hoog dat ik ook volschoot toen ik bij de vk binnen kwam....
mooie buik. Hier net chayenne los laten gaan met verf op mijn buik haha ze vond het super leuk en toen we uit de douche kwamen wou ze nog een keer hihi heb der vandaag ook voor het eerst zonder huilen/krijsen in de douche gekregen hopen dat het eindelijk lukt om gewoon te douche!
MVC, hihi dat is ook een manier. Wordt alleen wel een kliederboel als dat iedere keer zo moet. Heb je ook een foto van je beschilderde buik?
Mooie buik! @Katemans: zeker een aanrader als je snachts niet kunt slapen hihihi @Pamsie: toegevoegd @Wordfeud: voor degene die mij willen toevoegen davinco Zo net de laatste dingetjes in huis gehaald alleen morgen een dekentje ophalen die ik had besteld en dan wachten op de kleine hihihi. Oh ja en moet ik niet vergeten zkhtas in te pakken is wel zo handig hahah