november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    spannend hoor, hoop dat alles goed is daaro!!

2. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ga vandaag als vriend thuis komt na schoonzus invaals ff nog eruit voor het niet meer kan wel vluchtkoffer mee voor zekerheid.

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Miepske, ben ook benieuwd. Hoe is het met je?

Catwomen, ik kom er ook niet toe om altijd op iedereen te reageren. Bijlezen is soms al een hele klus.

Napoleon, sterkte vandaag!
    Ik hoop dat je nog een rustmoment kan vinden ergens.

Zorgen: ja die blijven inderdaad. Had het vooral het eerste jaar ook echt. Maar dat hoort bij het moederschap.

PLJglas, ik zie je vaak onderin staan. Wie ben jij, ook een novembermama???

4. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @napoleon sterkte vandaag

5. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Napoleon: Sterkte vandaag met de crematie.

@Meriam: Jij veel plezier met de bruiloft van je broer.

Idd heel benieuwd hoe het met Miepske is...

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier net terug van gyn, alles oke baby ligt nog steeds met hoofdje naar beneden, weer 1 kilo in gewicht verloren..
    bloeddruk blijft netjes(laag) en mag nu officieel in refaja bevallen , en hoef niet meer met spoed naar groningen als bevalling zou beginnen.

Nog niks van miepske? ze heeft volgens mij geen buddy?

7. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Napoleon sterkte vandaag!

Miepske ben je al bij de vk geweest ofzo? Snap dat je graag thuis wil bevallen maar t lijkt mij belangrijker dat je dalijk je kindje vast kunt houden en dat t gezond is! Ik zou me meer daar op focussen..

Ik heb echt gekneusde ribben denk ik.. Heel mijn middenrif doet zeer en is blauw aan de buitenkant.. Kun je nagaan hoe het er aan de binnenkant uit ziet..
    Iemand dit ook meegemaakt? Doet mega zeer en weet niet of ik dit zo nog 6 weken trek.. Kan alleen maar liggen of staan.. Zitten is erg pijnlijk..

8. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ben benieuwd hoe het met je gaat Miepske!

Heel veel sterkte vandaag Napoleon! Klinkt misschien raar maar gelukkig schijnt het zonnetje, vind ik zelf altijd veel mooier dan wanneer het bij een begrafenis/crematie de hele tijd regent.

Meriam, veel plezier vandaag met de bruiloft van je broer!

Casss, gekneusde ribben lijken me niet fijn! Ook niet normaal hoe hard die kleintjes kunnen schoppen!

9. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    35weken vandaag jeeeej:D

die angst blijft na de geboorte ook.. ik ging altijd bij kleine man kijke als hij lag te slapen en dan zag ik niks bewegen ff me hand op zijn bostje kijke of alles het nog deed:S gekke werk natuurlijk mja dat gaat niet weg..( *bloos* heb die tik soms nog)

ik heb wel goed geslapen lag er om half2 in en werd vanmorgen pas wakker dus heb wel 1doortrek gmaakt voel me nog wel moe maarja.. 1 nacht redt de mensheid ook niet he:D:D

wel al vanaf vanmorgen erg zeurende ongi pijn waar je een beetje tegen moet zuchten en steunen en soms pijnlijke buik tussen door

miepske hoe gaat het met je hou ons niet in spanning waar hang je uit!!!!
    ik wou ook graag thuis bevallen en dat mocht toen niet meer wegens stuitligging bij zoonlief.. erge tegenvaller natuurlijk.. maar ziekenhuis is ook heel veilig, nu moet ik n ziekenhuis bevallen dus heb me er bij neer gelegd

ik ben niet iemand die naar horrorverhalen luisterd.. lees ze wel maar doe er niet zoveel mee met de gedachten elke bevalling is anders.. maar toch de angst dat het nog fout kan gaan heb ik wel.. precies dat zijn moedergevoelens kun je niks aan doen

napoleon heel veel sterkte.. ze heeft een mooie zonnige dag.... doe je zelf ook rustig aan

ik lees ook alle dagen mee maar soms als ik wil reageren ben ik de helft al kwijt of ik vergeet mensen soms ben ik ook te moe om te reageren.. maar ik lees alles.. we zijn hier bij elkaar om te zeuren en te klagen en de leuke kanten van het zwanger zijn samen te delen.. jullie en wij elkaar dus begrijpen ons zelf als geen ander en dat is soms fijner dan een vriendin of collega of familielid die je niet echt begrijpt.. dus klaag een eind raak en zeur een eind weg wij luisteren wel:D:D

10. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Kon niet inloggen ;)

Maar ben opgenomen, was inderdaad vruchtwater, en de weeën.zijn ook voorzichtig gestart.

11. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    oooh spannend Miepske!! Hoe voel je je?

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    miepske heel veel succes, het is jammer dat je niet thuis kunt bevallen,maar als je kindje goed op gewicht is en het doet het goed mag je vast snel naar huis, hou ons indien mogelijk op de hoogte...

13. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Miepske, wens je een spoedige bevalling!! Zet m op!

14. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    miepske spannend heel veel succes!!!!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    vanmorgen nog een echo meegekregen van het gezichtje, het is even goed kijken, maar je kan zien dat het bolle wangen heeft..:D

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Miepske: zet em op!! En geniet ervan!

17. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Mooi Ricmar!

18. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meipske, succes en sterkte!!

@napoleon, sterkte vandaag!

@cass, dat klinkt niet fijn, kan me voorstellen dat het heel veel pijn doet, helaas weinig aan te doen denk ik!

Hier ook angstig dat er nog iets gebeurt met mn meisje, maar zo te lezen hebben veel meer mensen daar last van.

Lekker weertje vandaag, vanmiddag even shoppen met mn moeder, altijd leuk!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    het is wel lekker weer, maar erg koud buiten..

20. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Succes miePske.... Spannend!!!

Ik zie get ricmar! Lekker bOllie

Deel Deze Pagina