Miepske, succes meid! Ben wel heel erg benieuwd hoe het gaat. All, heb hier ook nog zoveel te doen. Kamer voor de oudste is nog niet klaar, daardoor kan de middelste ook niet doorschuiven zodat ik de babykamer klaar zou kunnen maken. Tas moet ik nog pakken, klossen halen, badkamer en wc schoonmaken en houden, ramen lappen. Pff. Volgende week nog 2 dagen werken en dan verlof. Heb woe weer een afspraak bij Gyn. Werd net gebeld door prenatal. Zoontje van 4 is 2e geworden in een kleurwedstrijd en heeft een bon van 10 euro gewonnen. Haha. Doe normaal dat soort dingen helemaal niet, maar hij wilde hem zo graag terug brengen. Nou echt een verrassing! Hier steeds de hik onderin gehad afgelopen dagen en nu voel ik hem rechts halverwege mijn buik?? Wat schrijven jullie veel zeg! Haha ben alles aan het teruglezen en er komen nog 2 pagina's bij!
Leuk Britt dat hij de 2e prijs gewonnen heeft! 10 is toch weer mooi meegenomen! Klossen worden hier gebracht
ik ben mij net rot geschrokken. Ik zat op mijn hurken om de was eruit te halen voel ik enorme druk op mijn doos, voelde heel vol. Net of ik moest poepen maar dan via mijn doos (probeer het uit te leggen niet lachen) ik ben maar snel overeind gekomen, denk straks komt het eruit! Voelde niet fijn! Hebben jullie dat ook? Voel ik dat vanwege indaling?
Beertje, Hahaha sorry dat ik moet lachen. Hoe je het vertelde..... Nee heb dat gevoel nog niet gehad. Misschien inderdaad indaling? Beetletje, wat een luxe! Heb je ze besteld via vegro of iets dergelijks?
Beertje, is een heel normaal gevoel, komt inderdaad door de indaling. Dat gevoel kan je ook heel goed krijgen als je druk zet voor de grote boodschap..=)
Via de kraamzorg (de Waarden) heb ik de klossen besteld en die kunnen alleen thuisgebracht worden, vind ik niet erg Volgens mij is mn kindje nog niet ingedaald...al die dingen die jullie beschrijven heb ik niet. Donderdag weer naar de vk dus dan weet ik meer.
Gorinchem Ik ben ingelogd op mijn de waarden en dan kun je een formulier invullen. Misschien dat het per regio weer verschillend is.
Hoi allemaal, Ik dacht laat ik ook eens meeschrijven! Lees al een tijdje mee. Ik ben 25 november uitgerekend van ons meisje. Dus vandaag ben ik precies 34 weken. Afgelopen maandag mijn laatste werkdag gehad. Ik werkte al een aantal weken halve dagen, maar ik was nu echt op! Dus sinds dinsdag zit ik lekker thuis. Al hoewel ik het wel moeilijk vind om mijn dagen nu in te delen. En niet hele dagen te hangen op de bank, uitslapen etc. Babykamer is al klaar! En volgens mij heb ik ook alles al in huis. Alleen de gordijnen moeten nog ff ingekort worden, maar dat gaat mn schoonmoeder doen. Vandaag bij de Fysio geweest. Heb erg veel last van mijn onderrug en banden. Ik heb wat tips gekregen voor houdingen enzo. Maandag mag ik weer komen. Grappig, iedereen vind dat ik dik ben voor het aantal weken Ze denken allemaal dat ik al verder ben. Heb met 29 weken een 3d echo gehad en toen zei die vrouw al wel dat ik veel vruchtwater had, een 5 sterren hotel
Idd heel normaal Ik vind het ook eng met grote boodschap, vraag me af of er idd poep komt of een hoofd
Ik heb ook mijn klossen en rugsteun via de telefoon intake met kz geregeld, ideaal! ze komen het ook weer ophalen! Nathalie85 welkom!!! Hier ook de vraag of ik geen twee draag hahaha, ben stuk groter dan bij mijn eerste Britt 2e prijs heel leuk!!
Hier is de keuken schoon en klaar. Ook van mijn lijst. Nu nog de babykamer weer soppen en alles op zijn plek, lijsten maken en uitprinten en enveloppen bestellen.
Dank je wel! Wat een snelle reactie's hier al! Ik krijg de klossen ook thuis bezorgd via Naviva kraamzorg...
bedankt voor de lieve reacties meiden! Tis idd een rotsituatie,in principe kun je aan een beademingsapparaat jaren liggen(denk aan coma),maar hij ligt er al een jaar aan nu,en de wachtlijst voor nieuwe longen zijn lang en met enorm veel eisen,daarbij komt dat je verdere gezondheid goed moet zijn dus geen andere ziekten,en hij heeft nu hartfalen,suiker,ernstige trombose en kanker,dus de kans dat hij ooit een long krijgt is wel heeeel miniem,al houd je natuurlijk hoop Daarbij komt nog eens dat slowakije geen zorgverzekering kent dus je al je zkh opnames zelf moet betalen,incl.kosten medicatie,gebruik van machines etc,het is voor hem en zijn familie niet meer op te hoesten al het geld,en als je op een gegeven moment niet meer aan je betaalverplichtingen kunt voldoen,dan kan het zkh ook niets meer voor je betekenen,want die hebben financieel helemaal geen back-up de meeste zkh zijn zo goed als failliet daar,hoe erg het ook mag klinken is dit dus ook de reden dat de apparatuur ws dit weekend wordt afgekoppeld.
Nathalie welkom! Aowyn waar haal jij toch al die energie vandaan,als ik altijd lees hoeveel jij doet in huis denk ik wowwww aankomen@ ik heb geen idee mijn weegschaal is stuk,snik,maar denk een kilo of 8 nu,ik eet eigenlijk erg weinig want heb totaal geen honger,moet me er echt toe zetten. britt wat leuk zo'n onverwacht prijsje winnen miepske,ben enorm benieuwd hoe het met je gaat! wat zijn velen al ver met ziekenhuis tas,kaarten,opruimen etc.. Moet hier nog zoveel gebeuren,we hebben nog niet eens een naam,hahaaa,we dachten er 1 dag uit te zijn,maar t werd niets,dus nu weer van voren af aan aan t bedenken,bweuhhh
buddylijst,ik weet niet wie de site bijhoud maar ik ben buddy met hanna80,misschien kan iemand dat erop zetten?
@mamavanchayenne: ja heerlijk he om te kijken hoe ze zo heerlijk onschuldig en volkomen ontspannen liggen te slapen! Ik kan daar ook nog elke dag van genieten. Even een irritatietje: ik vind t echt bloedirri wanneer mensen vragen hoe lang je nog moet en je zegt 'drie weken tot de uitgerekende datum' dat ze dan zeggen 'oh maar dan kan het dus ook nog vijf weken duren'. Ja inderdaad maar daar wil ik liever niet aan denken! Grmbl.