november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    moedervantomasz ook al zo'n nacht :/

Hier heb ik al 2 weken van vast naar diaree achtig ontlasting. heel apart, had ik bij mijn eerste niet. Alleen vanaacht wou de boel niet komen maar gelukkig net wel, meteen alle krampjes weg.

Allen zoonlief kruipt weer tegen mijn midderif aan en heb ik steken daardoor. Sneu voor hem, want de ruimte raakt wel behoorlijk op, dus duw ik hem niet altijd weg maar soms moet ik dat wel ff doen. Trekt ook gelijk door naar mijn rug aan dezelfde kant, herkenbaar?

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

wat een gerommel overal,spannend hoor,ricmar hoe is het nu?
    miepske hopelijk heb je nu een gezond beebje in je armen.

ik kom morgen weer verder kletsen,heb straks het concert dus moet me gaan voorbereiden haar in de krul,oefenen,etc....
    fijn weekend allemaal!

3. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hoi!
    Vanmorgen even gewinkeld met mijn mannetje.. Nu weer even plat.. Slecht geslapen afgelopen nacht.

Fijn weekend allemaal nog!

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Lig voor controle in het ziekenhuis. Volgens mIjn urine zou ik uitgedroogd moeten zijn zoveel aceton zit erin. En mijn bloeddruk is hoog 145-95. Ik snap die uitdroging niet zo goed. Net bloed geprikt op andere uitdrogingsverschijnselen en op zwangerschapsvergiftiging. Stom gedoe allemaal.

5. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Nathalie, zwemmen kan gewoon hoor. Rustig lopen, dan glijd je ook niet uit!
    Ben zelf pas nog met een vriendin naar het Sanadome geweest, heel de dag bubbelen in verschillende bubbelbaden, heerlijk!
    Turks stoombad zou ik alleen doen als je het gewend bent.

Hier lekker rustig weekend. Broertje van mn man is er dus die twee zijn heel het weekend aan het gamen, naar de film, etc. Geen last van ze :p

6. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Vreemd Marieke. Maar ze houden je niet voor niks voor controle. Succes!

7. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marieke: Hopelijk valt het allemaal mee in het zh. Sterkte!

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @marieke, dat klinkt niet goed. Hoop dat ze er snel achter zijn wat er mis is, sterkte!

@napoleon, oeh spannend! Ben benieuwd of het door gaat zetten straks!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Marieke laat ze je maar goed inde gaten houden.

Miepske nog geen nieuws.

ik lees een hoop onrust bij iedereen.. tja het kan echt ook zo maar gaan beginnen.

Hier leuke dag gehad werk plek was versierd en er was lekkers roze en blauwe cupcakes en chocolade, heb leuke dingen voor me zelf en voor de baby gekregen, was een leuke verassing, nu moet dus even lekker op de bank... kom later wel even weer spieken

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oeiii sterkte!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier is het weer helemaal rustig. Jammer! Ben het nog niet zat maar als je het idee krijgt dan mag het ook wel hè ;)

Zijn nog ff bij babydump geweest zonneschermpje ruilen van de maxi cosi en toch nog ff 2 lakentjes meegenomen voor de wagen/wieg. Kwam tot de ontdekking dat we er maar 2 hadden ipv 4 wat ik dacht...

12. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hee Meiden

Ff snel alles door gelezen maar nog geen bevallingen zie ik al weer. Ik heb nu wel verlof maar nog steeds druk met alles en nog wat.
    Vandaag ben ik erg moe dus ga niet overal op reageren dus de groetjes aan iedereen en ben benieuw of de geboorte golf snel op gang gaat komen.

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Marieke, Ikhoop dat het allemaal meevalt
    Sterkte

Miepske, ben zo benieuwd.
    Iemand haar toevallig op facebook of hyves?

Napoleon, "jammer"dat het weer rustig is ;)

Ricmar, wat leuk zo in het zonnetje gezet te worden. Lekker nagenieten nu!

Ikke, ken het ja, heb je eindelijk verlof en dan ben je zo druk met andere dingen :)

Hier... De ene harde buik na de andere, ben benieuwd hoelang dit zo doorgaat.
    Heb wel net de laatste adressen ingevoerd dus het mag hihi

14. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Marieke: sterkte

Ben benieuwd naar Miepske hoe het met haar is en met de kleine. Zou ze een meisje of een jongen krijgen? of was het nog een verrassing?

@ Napoleon: jammer ;)

Ik las iets over diarree. Kan het een teken zijn dat de bevalling binnenkort gaat beginnen. Ik had namelijk vorige week er last..

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Napoleon: fijn dat het een goede uitvaart was

Welkom nieuwe meiden! Gezellig dat jullie mee komen kijken/kletsen

16. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    LOL (sorry dat ik moet lachen ;)..Je verwoord het leuk ;)

@ Britt: leuke 2de prijs...

Sorry dat ik telkens in stapjes reageer. Laatste tijd druk geweest en nog steeds met de allerlaatste dingetjes in huis. Probeer het beter bij te houden. Dacht dat wij zwangeren nestel drang hebben maar volgens mij heeft manlief daar ook last van ;). En sorry dat ik niet overal op reageer.. ik probeer het..

17. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Ricmar: Leuk dat ze dat voor je gedaan hebben. Wat een lieve collega's :)

18. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik zei toch niet lachen:D Hahaha! Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen!

Napoleon: Fijn dat de crematie mooi was... Lijkt mij inderdaad heel moeilijk. Ik wil je dan ook sterkte wensen voor de komende tijd. Knuffel!! Jou buik is ook lekker aan het rommelen!!

Nog geen miepske nieuws??????????
    Spannend hoor!!

Hier druk in de weer! Kleertjes liggen in de kast, bedje is opgemaakt! De commode word voor het laatst geschilderd en dat is het toch echt af!!

Gisteren was ik bij de gyn. en alles was in orde. Ik mag onder de vk bevallen. Ik liep voor controle bij de gyn omdat hij ging bepalen onder wie ik mag bevallen. Ik wilde heel graag thuis maar ivm overgewicht mag dat niet. Ik was echt verdrietig omdat het overwicht komt door een darmziekte, ik kan er niks aan doen, maar word wel weer gestrafd!! Maar goed ik heb mij eigen erbij neergelegd en ben nu wel blij dat het geen medische bevalling word! De gyn was erg blij, alle uitslagen waren goed, en was erg tevreden (wij ook)...

Gisteren ook mijn kleren weggebracht naar mijn oude werk en was dus ook meteen voor het laatst dat ik daar was!

De klossen zijn gehaald, dus die kunnen over het bed.
    Mijn moeder heeft gisteren de ramen gelapt, de kamer gedweild, gezogen, afgestoft, opgeruimd, gordijnen gewassen.. Keuken is schoon, bijkeuken is schoon, badkamer is schoon.. HEEERRRRLIJKK!!

Gisteren nog met vriendinnen nog ergens wat gedronken! Erg gezellig..
    Vanavond nog naar een andere vriendin!

Ik geniet dus nog even van het "zo" afspreken.. Zonder ergens aan te denken!

Ik word wel moeier maar de laatste twee nachten heb ik redelijk geslapen!!!

Ik hou alles hier in de gaten en ik ben benieuwd wanneer de baby's komen!!!

Liefs

19. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Dan doe maar rustig aan.. Inderdaad stom gedoe.. Snap dat je daar geen zin in hebt.. Sterkte.. Hoop dat t allemaal mee valt.

20. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Sterkte meid!

Deel Deze Pagina