november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieke sterkte!

Sjees veel plezier. Wat is het voor concert? Heb t even gemist denk ik.

Hier gezellig rustig dagje met m'n zoontje. Eerst even bij buurjo gen laten spelen en daarna even naar de kippen in het park en naar t dorp. Nog alvast wat sint kadoos gescoord. Moet er dit jaar toch ook maar aan geloven. Verder geen bijzonderheden, geen enkel gerommel. Wel raar heb er steeds rekening mee gehouden dat ie vroeg zou komen maar denk steeds vaker dat t lang gaat duren.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hey beertje, ik zou je klossen wel onder je bed doen hoor :p

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @napoleon: fijn dat de uitvaart mooi was. jammer dat het weer rustig is.

@marieke: sterkte meid, hopelijk weet je gauw meer.

@miepske: jammer nog geen nieuws

@hier: bed staat op klossen dus laat uk maar komen:D

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij zitten nu naar eredivisie live te kijken, (h'veen - grafschaap) manlief is heerenveenfan. Maar wat leuk is, de scheids is de vriend van het zusje van een goede vriendin van mij. Het is zijn eerste eredivisiewedstrijd. Ook leuk, in het h'veenteam zit ook een oud-leerling van mij *gouweleeuw). (bij grunn ook trouwens *hiariej, en als ik toch bezig ben... onze schaatser Sven en zwemster ranomi)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hier nog geen klossen onder het bed, doen we pas als we weer thuis zijn. Anders wordt ons bed wel erg hoog...

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wij hebben ook geen klossen er onder, moet toch in zh bevallen, wel al maanden een extra matras op het bed, als we hem nog hoger maken kan mannetje niet in en uit bed ivm zijn reuma.
    we zetten in tijd dat ik in zh lig een zh bed in de woonkamer (buren hebben er 1 die we kunnen lenen) dus komt wel goed... ga er vanuit dat ik toch een paar dagen in zh ben en als ik weer mobieler ben kan controle ook wel in woonkamer plaatsvinden, (gordijnen kunnen dan wel even dicht)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik had ook bij de meiden een zh bed in de woonkamer, maar de kraamverzorgsters deden het toch gewoon boven op ons bed zonder klossen. Prima, dat is dan hun keuze ;) (voor het douchen deden ze dat altijd, dus moest toch naar boven)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @pams, beetje jammer van de aprilmama's trouwens... :(

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik moet de klossen nog even ophalen, vergeet ze steeds! Verder is alles ondertussen in orde.

Vanavond tv avondje alleen thuis. M'n man is stappen met vrienden. Gelukkig heb ik nog 2 lieve hondjes om me gezelschap te houden.

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    wat voor hondjes heb je?

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    huh wat vreemd! ga gauw verder lezen!

12. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 shiba inu's. Echt super lieve beesten!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hebben jullie naast de klossen dan ook een bedpan en een ruggesteun meegekregen van de uitleen??

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    moest ze ff googlen maar wat een mooie honden zeg :D Wauw!

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @ricmar, ja dat kon maar dat wilde ik niet. Die bedpan is hier nooit gebruikt (je kan net zo goed een emmer gebruiken, is nl voor de bevalling) en ons bed heeft al een ruggesteun. Ik heb wel een badplankje meegenomen zodat ik daarop kan zitten tijdens het douchen (we hebben onze douche in het bad)

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    oke de bedpan was me niet duidelijk waarvoor het was en ik had wel aan gegeven dat ik in zh ging bevallen maar had hem toch nodig zeiden ze bij de uitleen.
    Ons eigen bed heeft geen ruggesteun, dus leek me wel lekker.. en we hebben in de douche een medische douchestoel van mannetje staan dus die kan ik gewoon gebruiken..

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Ben weer thuis. Mocht kiezen of ik naar huis ging of bleef. Als ik bleef, kreeg ik infuus voor vocht, slaappil en controle bloeddruk. Maar wilde graag naar huis , want slaap thuis beter. MOet morgen weer terug voor controle
    Ctg was goed alleen wel veel harde buiken. Vaak ook tussen 50 en 60. Voelde zelf alleen aanspannen en iets kramP.
    Bloed geen zwangerschapsvergiftiging of uitdroging
    Dus nu alleen die zware hoofdpijn, misselijkheid en vaker Overgeven en hoge bloeddruk. Geen idee waar die 3+ ketonen vandaan komen. Ben nu goed aan het drinken. Heb ook een slaappil voor thuis maar die wil ik niet gebruiken. Vind ik eng. Mijn zoontje slaapt vannacht bij opa en oma.

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmm nog geen update van Miepske of Marieke.

Ik wil graag de lijsten aanpassen maar ik kom niet meer in de management forum om het te doen :/ Dus of als Naploeon het nog kan anders kun je denk ik beter een pm sturen naar Truuske

Hier een drukke beeb gehad vanmiddag, hij bleef bewegen en doen :)

19. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    wow, wat een hoop gebeurd hier vandaag!

mariekebr sterkte, wel even schrikken zo! Hopelijk gaat het snel beter of komt de kleine snel!

Ricmar, hier ook naast klossen een ondersteek en rugsteun. Zien wel of ik het nodig heb... met de klossen onder het bed is er voldoende ruimte om het allemaal op te bergen ;)

Verder hoop meiden met wat gerommel in de buik.. ben benieuwd bij wie het voor het eerst doorzet en naar de beebjes!

Hoop meiden ook met poetsdrang... ik kan gelukkig nog veel laten. Vind het alleen wel fijn als het huis altijd opgeruimd is.

Ga nu nog ff lekker op de bank onderuit! Fijne avond iedereen!

20. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @napoleon, ja ze zijn echt erg knap :D

@ricmar, hier die dingen niet meegenomen, ik vind dat ik al wel genoeg troep in huis heb

@marieke, lekker dat je toch naar huis mocht. Wel goed dat ze je goed in de gaten houden, want die waardes zijn toch wel raar!

Ik ga even lekker tv kijken, tot morgen

Deel Deze Pagina