november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Marieke fijn dat je toch weer thuis bent, pas goed op jezelf en slaap lekker voor straks...

2. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Rustig aan doen Marieke. Wel fijn dat je lekker in je eigen bed kunt slapen!

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Marieke, fijn dat je weer thuis bent. Heel veel succes met de contriole morgen. Ik zou het ook eng vinden om een slaappil te nemen.

Zo even vaatwasser uitruimen en inruimen. Konijnen eten geven en lekker slapen. Mannetje is er niet, is werken. Dus moet morgen vroeg op en kan hij uitslapen. Ga morgen met mijn zus en de kids waarschijnlijk naar de hei, maar moet even kijken of Luc niet ziek is. Hij is snotverkouden, maar had 37,8, dus hopelijk blijft dat zo. Ik hoor hem steeds vanwege zijn snotneus en waarschijnlijk slijm in keel.

Hopelijk voor iedereen een lekker nachtje!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh fijn dat je weer thuis bent maar idd heel raar van de keton 3+ idd. Want je drinkt genoeg en je geeft niet meer zo erg over toch? ben je laatst wel ziek geweest dat je weer moest overgeven? toen ik de 2e keer buikgriep had was ik heeeeeel snel aan de keton 3+ namelijk. Doe rustig aan!

5. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Bedankt dat je begint over konijnen eten geven Britt! Was ik dus bijna vergeten....arme beestjes.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik lees dat ik gelukkig niet de enige ben met een konijnen tik..
    al heb ik er dus geen 1 thuis.....maar wel vele waar ik tot vandaag dagelijks voor zorgde, nu mogen anderen dat een paar maanden gaan doen

7. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Wij hebben 2 lieve konijntjes die buiten staan. Schoonmaken doe ik al een tijdje niet zelf meer maar eten/drinken geven nog wel :)

Jij hebt er je werk van gemaakt toch ricmar?

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden ik hou t effe kort, ben erg moe...
    Marieke: wat vervelend meis.... Gaven ze nog aan wat er anders een oorzaak zou kunnen zijn van die ketonen in je urine?
    ik hoop da je lekker slaapt vannacht...
    Andere meiden uiteraard ook een goede nacht gewenst...,!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Beetletje idd ik heb er mijn werk van gemaakt, maar ook ik maak al een tijdje geen dierverblijven meer schoon, was er meer voor de aansturing en de regelzaken.
    Nu moeten ze het even zonder mij doen, maar mijn echtgenoot gaat tot mijn bevalling wel 4 keer per week er naar toe... en neemt rond bevalling 2 weken vrij... dus blijf wel op de hoogte

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik ga ook zo richting bed, welterusten

11. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Haha lijkt mij inderdaad handig! Slaap denk ik beter!

12. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff lig al de halve nacht wakker met harde buiken. Heb ik steeds 's nachts, overdag ook wel maar in bed is t hele al erg. Ik had al heel het plastic zeiltje losgedraaid moet ik morgenochtend maar weer vast maken. Nu maar even warme melk proberen...

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ricmar en beetletje, Wij hebben januari 2004 2 konijntjes gekocht voor mijn verjaardag! gingen kijken voor een trolley (reiskoffertje) voor mijn werk, maar liepen even de dierenwinkel in. Nou verkocht dus! Maand later nog een hok moeten kopen, want mannetje moest gecastreerd worden en mocht natuurlijk niet bij het vrouwtje, haha! Eind 2005 heeft mijn man zelf een hok met ren gemaakt in de tuin. Helaas is September 2010 ons vrouwtje overleden. Toen hebben we bij Jamieskonijnenopvang een nieuw vrouwtje uitgekozen en dat ging heel goed. Ons mannetje is dit jaar september overleden en nu hebben we een mannetje gehaald bij konijnenparadijs van Anniek. Dat ging wat lastiger samen, maar nu dikke maatjes. De kinderen vinden het prachtig! We tillen ze alleen nooit uit het hok of iets dergelijks. Ze mogen ze eten geven en aaien als ze het willen, maar deze zijn wat minder knuffelbaar dan de andere (die hebben natuurlijk ook even binnen gezeten).

Verder hebben we ook twee katten. Een van de twee vindt alles goed. Luc rijdt wel eens met zijn auto's over zijn rug en dan kijkt hij alleen even wat hij aan het doen is. Hij loopt gewoon weg als hij iets niet leuk vindt,, maar heeft nog nooit uitgehaald (even afkloppen). De andere is een beetje bang. Ze wordt steeds minder bang en komt ook wel eens op het speelkleed liggen, maar ze ligt ook zo weer op haar kleedje achter de bank!

barbaman, moet er weer niet aan denken om op dat zijltje te gaan slapen. Weet ook niet of ik het er op ga leggen. Misschien eerder een antiplas zijltje van mijn zoontje. Minder verstikkend warm. Ging er zo van zweten de vorige keer!

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Barbamam, nog een beetje kunnen slapen.. echt die zijltjes zijn zo irri, waarom haal je geen waterdichte molton bij de hema...

Konijntjes, ohhhh zo schattig, maar niets voor hier .
    Wij willen straks weer een katje als de kids iets groter zijn.

hier net de hap maar gebeld, wordt gek van de jeuk door de schimmelinfectie., Kan zo de capsules ophalen gelukkig. Moet er niet aan denken om dit bij de bevalling te hebben. brrrrrrr Lekker genant ook...

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    britt beide opvangen ken ik en bij jamies hebben ze net zelf gezinsuitbreiding, vandaar dat je ws ook bij aniek bent gaan kijken?
    heb je een foto van je nijnen?
    Met Aniek werken we regelmatig samen (vangakties en dieren van elkaar overnemen indien nodig).
    Grappig om mensen tegen te komen die konijnen uit een opvang halen, het lijkt soms als of het er niet zo veel zijn.

Hier weer krampen gehad vanacht, viel er steeds wel weer over in slaap, ,aar werd soms puffend wakker.
    Nu gaat het wel weer...

16. nathalie85

25 jun 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx beetletje: we gaan zo zwemmen! En bubbelen :)

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Heeh ricmar.... SlaaPt wel onrustig met die kramPen. Je zit tOch wel een beetje in de gaten te houden of je er een timer bij moet pakken of dat het nog niet weewaardig is. Ik blijf hier ook onrustig in de buIk en 's nachtslot is het erger, dus vannacht ook wel wat pijnlijke gehad.
    Ketonen: aOwyn... Denk ook dat je ze rond deze termijn snel hoog hebt, want had alleen gisteren nIks binnen gehouden en dagen ervoor kon ik het toch wel weer bij eten en drinken, maar zo erg is het dus ook weer niet met het spugen. Niet zoals in het begin.
    Konijntjes... Heb ik niets mee. Hoewel ik er 1 ken, die zich gedraagd als hond of kat zo gezellig, maar moet je volgens mij geluk mee hebben.
    Ovr zelfonderzoek BMm trouwens... Paar dagen terug gevoeld, maar heeft geen zin. Ik weet niet meer hoe het daaronder in elkaar steekt. Kon geen BMm vinden, was helemaal zacht en ik denk gesloten. Maar???? Heel anders in ieder geval.
    Nog steeds niets van miepske gehoord hè!!! Wat spannend. Hopelijk alles wel goed. Maar als alles goed is, zal ze er ook wel druk mee zijn.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik denk dat mijn krampen indalings weeen of zo zijn, heb ook pijn in de onderrug en lopen gaat zwaarder sinds gister.
    heb er vannacht geen timer bij gepakt, ik sliep zo lekker.
    mannetje heeft me ws wel gehoord vannacht want doe lang tegen de kleine te praten.
    zo nog even wat doen in huis en toch nog even kijken of ik vandaag nog even van het mooie weer kan genieten,

19. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Goedesmorgens...

Vervelend bbmam...! Heb jij dat ook dat je dan gaat liggen denken van hooo, m'n nachtrust is nu juist zo belangrijk, en dat je daar dan geirriteerd over raakt en nóg wakkerder wordt ? Of is dat iets persoonlijks ;-(
    Marieke ik ben benieuwd straks bij je controle!!

Ik heb afgelopen maandag-dinsdag- en woensdag in de ochtend behoorlijke krampen gehad... Op een gegeven moment ook aardig regelmatig.. Herkende het heel erg.... Wist op een gegeven moment toch eigenlijk wel voor zon 90 % zeker dat t begonnen was, en nu al vier dagen niks geen krampjes te bekennen!! Potverdorie!!!! Ik had er hier bewust niet echt iets over neergezet omdat ik zelf merk dat ik me soms stoor aan posts die helemaal overtuigd zijn van iets en dan is t weer niks, sorry klinkt wellicht lelijker dan ik t bedoel, maar ik wilde dus niet ook zo zijn. Nu achteraf dus maar goed want t was behoorlijk loos alarm, hihihi...!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik heb daarom ook nog niks met de krampen gedaan, het zal erbij horen en een gyn kan er vast niks aan veranderen..
    dus we wachten gewoon hier ook af tot het echt gaat doorzetten

Deel Deze Pagina