@ lara slaap advies heb ik niet voor, misschien zou je even wat kunnen bewegen voor je probeert verder te slapen?? hier idd lekker aan het genieten van het verlof, wilde van alles doen, maar komt niet veel uit mijn handen vandaag, lijkt wel of ik echt even aan het bijtanken ben. en vaat wasser uitruimen gaf al weer aanleiding tot rugpijn, dus we doen rustig aan..
Britt & Ricmar, hier een foto van mn twee konijntjes! Is al wel een wat oudere foto en inmiddels zitten ze buiten ipv binnen. Ze hebben nu een heel balkon voor zichzelf (we hebben 2 balkons).
We kunnen op de valreep nog een nieuw topic openen volgens mij. Ben druk aan de poets, reageer vanavond weer. Af en toe effe rusten en dan ff kijken op ZP
Hij vroeg zelf om een lijst van dingen waaraan ik me ergerde.... maar goed zijn meestal de don't forgets... kleine dingen, zoals schroeven ergens indraaien, dingen nakijken of ze het nog doen ed... huishoudelijke klusjes probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen....als die op de lijst zouden komen zal ik ook sjaggie worden
haha ja sokken aan doen is hier ook een heel gevecht. maar nog geen tips dus als iemand nog een goede tip heeft hou ik me ook aan bevolen. wat betreft de baby terugduwen. geen idee. dat zit de baby wel heel laag idd.
@beetletje: ahh lief je konijnen, wij hebben er ook twee. @moontje: idd toch nog een nieuw topic!! @katemans: maar al die klusjes bij elkaar maakt vaak toch een hele lijst. ik doe ook nog zo veel mogelijk zelf maar ook meer omdat als ik moet wachten op manlief.... haha dan duurt alles nog wel even
en zo moet het ook meid, de eerste echte verlofdag moet je lekker niks gaan zitten doen alleen genieten
@Ikke: Ik heb niet echt lekkende borsten in de zin dat het er vanzelf al uitkomt. Wel dat als je er aan zit er drupjes uitkomen. @Sokken en schoenen met veters aan doen: Hier ook geen gouden tip. Elke keer een gemartel, maar manlief doet het graag (als hij thuis is). @Slapen: Als ik zo'n last heb, helpt bij mij ook niets meer en ga ik maar uit bed. Of toch even op mijn rug om het te ontlichten. @Maagzuur: Ik heb gewoon geen lang bovenlijf. Ondanks dat de beeb ingedaald is blijf ik en zal ik last blijven houden van maagzuur tot hij/zij geboren is helaas. Mijn buik zal ook niet gaan hangen o.i.d.. Neemt gewoon van kop tot kont alle ruimte in! Ben wel steeds 'bang' dat ik de beeb pijn doe als ik even te veel buig bij opstaan vanuit zitten bijvoorbeeld, heb dan het idee dat ik de baby plat druk... Hier zo te horen ook gelukkig met een man die vanalles wel wil doen wat ik niet meer kan of even geen puf voor heb.
wat een lieve foto van de konijntjes * smelt * hier echt een huisdieren gek hihi 2 honden 2 katten dus echt een gezellige bende hihi. mannetje heeft voorgesteld om me sokken aan te doen voor dat hij gaat werken maar dan moet ik wel wakker worden. maar liever dat dan koude voeten in de morgen hihi. en ja idd laag ja, mijn moeder droeg mij ook altijd erg laag had altijd het idee dat ik er zo uit zou vallen. nou heb ik dat idee niet maar voelt wel heel vreemd als je zit. Ricmar lekker genieten idd en niks doen is ook niet erg. lekker uitrusten dan. je hebt nog wel even verlof.
ik pas ineens geen 1 schoen meer, mijn voeten zwellen ineens super op. In huis dus lekker op sokken , en buiten op sportschoenen zonder veters hahaha
loop nu ook merendeels op mn afgetrapte puma's.. ben vanmorgen weer te enthousiast geweest hoef maar wat te draaien of wat en krijg messterken bij mn schaambot..... pffff wordt soms gewoon moe van mezelf...
Hier ook eigenlijk alleen instappers of slippers, maar de afgelopen dagen was het best wel koud en dus even buiten mijn bergschoenen aan gehad. Hier ook enorm opgezwollen voeten, soms passen zelfs instappers niet
hier geen gezwollen voeten, loop in huis op crocs en buitenshuis op lekkere warme laarsjes met bondvoering, (c&a ) die hebben een breed voerbed C&A - suède enkellaarzen? Bestel nu bij wehkamp.nl hoop dat de link het doet
@hier: mijn hemel zeg!! we hebben een tweede hands maxi-cosi gekocht. die van lotte was van een vaag merk en op het eind gingen er wat dingentjes stuk dus we vertrouwde het niet meer. maar goed van wegen wat vlekjes vind ik het mooier om er dan een hoes om heen te doen. en ik heb ook een lekkere warme trappelzak op gedaan. maar wat een gevecht zeg om dat er goed op te krijgen. en wat ik me nu dus af vraag. is het niet raar dat je nu de die rand niet goed kan voelen. ( van de babyinzet zeg maar) dan weet je toch niet of de kleine goed ligt met zijn hoofd?? @katemans: herkenbaar hoor, ik ga ook altijd nog van alles doen als ik me goed voel. om dan vervolgens tot de conclusie te komen dat het niet zo slim was
Hier ook geen lekkages hoor. Begon me ook al zorgen te maken... Lijstje: mijn vriend is al allergisch voor het woord dus dat hoef ik niet te proberen. Tintelende vingers: volgens mijn fysio komt het door vocht vSthouden. Ze raadde oefening aan waarbij je je hele arm vanaf je schouder draait/schudt en ook je vingers beweegt. Aldof je een stoomlocomotief nadoet met je arm zeg maar. De lymfeklier zit in de knel zei ze.