OEPS! Gelukkig ben ik nog altijd op tijd naar de wc kunne renne en is me zoiets nog niet gebeurd. Hier alleen nog maar een kopje thee gehad (die me ook al niet smaakte) misschien inderdaad toch maar wta kleins eten.
ja ook, mijn schoonmoeder krijgt die van ons ook mee, maar ook handig als je even naar een buurt feestje bent paar deuren verder of zo
@naam hier zijn we eruit al ik niet net als bij chayene blijf veranderen haha. @box hier staat hij toevallig eergister gedaan chayenne heeft er niet super veel in gelegen maar vind het zeker af en toe handig en hij kan dan lekker ff spelen. Chayenne viel er ook wel eens in in slaap nou e een makkelijkere slaper als haar kan ik me niet wensen ze slaapt echt overal e sliep al meteen door nooit s'nachts eruit gehoeven vanaf 8 weken sliep ze van 20 tot 8! Verder alles goed hier vadaag onze abyboy erkent bij de gemeente. En heb rechtzaak gehad tegen mijn ex-baas waar ik nog ee kleine 2500 euro van moet krijgen maar is een gewonnen zaak hoor hij was er niet eens en ook geen advocaat of zo! Verder vandaag rustig aan slecht geslapen vannacht dus ff inhalen hihi.
Ik ken nog niemand in de nieuwe buurt dus dat zal niet snel voorkomen. Denk dat ik de babyfoon maar gewoon aanschaf als ze er eenmaal is en ik blijk hem toch te missen. Ben zo even naar de winkel gerent denk ik zo.
bleh...hier weer misselijk opgestaan...dacht dat het weer over was maar het is weer terug... maar lees dat er meer zijn hier dat dat hebben. Ik heb hier nog steeds zo'n formulier liggen voor suikertest, maar staat niks bij over nuchter etc, staat alleen 50 mg GTT ofzoiets, weet ook niet hoe laat je dan moet gaan, kan namelijk zonder afspraak.
ga het zkh wel even bellen, dan kan ik dat volgende week even doen, meteen ijzer ook testen, ben ook steeds weer moe. O en ze gaan rode hond testen of ik dat heb gehad...wist ik namelijk niet zelf
Pfffff, sinds een stukje fietsen net acuut omgedraaid vanwege zulke pijnlijke harde buiken en een been/heup dat niet meer wilde. Nu nog steeds harde buiken zodra ik opsta, rugpijn in vlagen en een soort drukgevoel down-under als ik sta. De rest van de middag dus maar blijven liggen in bed.
Inderdaad Miepske, doe maar lekker rustig aan. Rugpijn had ik vanmorgen ook behoorlijk last van, nu gaat het wel weer. Ben alleen zoooooooooo verschrikkelijk moe!
klopt Salcia, komt terug in de 3e trimenster ong. Hoeft niet maar vaak wel. Ik heb mij even fit gevoeld in de 2e, had 2x flinke buikgriep.. dus ben hele tijd moe geweest hahahahaha
Liever geen 33 graden nee. Kan ik normaal heel goed tegen maar merk nu dat als het al een beetje warm wordt ik helemaal niks meer kan.
Ze zeggen normaal dat je je in het 2e trimester fitter voelt. Bij mij was dat een week of 2-3 zo dat ik mijn energie weer een beetje terug begon te krijgen maar voel me nu weer harstikke lam! Straks met verhuizen heb ik die toch echt wel weer nodig. Maar misschien dat ik een adrenalinekick krijg als ik eindelijk aan het kamertje mag beginnen
Truuske: het is verdacht stil. Weet je al wat? Het weer: ik zeg ook steeds tegen iedereen dat ik liever dot heb, dan een hittegolf. Maar wat vitamientjes van de zon kunnen we wel gebruiken! Ben nu namelijk niet fit. Hoofdpijn, word verkouden en voel me koortsig (maar m'n temp is 37,2, dus is geen koorts). Dus volgende week zal de zon terug komen, kan ik wat vitaminen op doen!
ik heb de laatste dagen echt het gevoel dat mijn ribben omhoog worden geduwd, heb gewoon spierpijn net onder de borsten. krijg meer last van maagzuur en hele vieze oprispingen(sorry) herkent iemand dit??
Truuske is hier nog niet geweest zie ik, zij heeft geen zw. suiker!!!! superrrrrrrrr! mooi! ricmar ja herkenbaar, hoort ook bij de fase, baby wordt groter en drukt alles nog meer naar boven. Je voelt je erg gauw vol ook, straks nog schopjes tegen de ribben en de maagzuur komt ook door de drukking dames straks heb je een kind en dan besef je hoe fit je toch echt was ervoor LOL