november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb je dan niet weer extra veel last nu je zwanger bent?

Ik heb ook in 2001 tijdelijk niet kunnen lopen door bekkeninstabiliteit, moest toen kruipend door het leven... Ben toen bij het Spine & Joint in Rotterdam geweest. Daarom ben ik ook superblij dat het nu nog eigenlijk heel goed gaat en dat ik tussen 2003 en 2007 op redelijk hoog niveau heb kunnen volleyballen (wel altijd met pijn, maar dat had ik er toen voor over). Ik denk wel dat het de komende weken weer achteruit gaat want combi BI en die ischias is ook niet echt fijn... maar goed. Zolang ik nog kan lopen en iig kan fietsen ben ik blij.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Misschien het indalen?

Maar in jouw geval, je hebt al in het zh gelegen, zou ik toch even de gyn consulteren meis...

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Op zich wel goed, maar moet nog erg veel aan mijn moeder denken. We zitten nu op ameland en dan komt er vanalles boven... Zo kreeg ik bij een tentje thee in een hele leuke verpakking, een soort boekje. Nu was mijn moeder dol op boeken bijv. Vannacht ook weer heel erg over haar gedroomd terwijl ik echt nooit over mijn moeder droomde. Of eigenlijk, vroeger had ik 1 droom die heel vaak terugkwam. Dat ik met mijn moeder op de bus stond te wachten en dat ik toen een geluidje hoorde, ik omkeek wat het voor geluid was, en toen ik weer terugkeek was mijn moeder weg... deze droom heb ik gehad tot ik zelf kinderen kreeg...
    nou ja, dat dus...

En ik ben megamoe... echt de ontspanning na maanden van spanning denk ik. En aangezien ik chronisch vermoedheidssyndroom heb komt het dan extra aan. Maar vanmiddag lekker 2 uur liggen slapen :D. Ach we hoeven niks gelukkig ;).

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    heb je met je benen in de zon gezeten?

Het kan ook wijzen op problemen met je lever, dus misschien even contact met je vk/gyn opnemen?

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Meer meiden die moe zijn dus ;)

De beeb had het vanmorgen heel vroeg erg druk met in een andere houding te gaan liggen, ik denk in mijn bekken, zou zowat denken dat ik wat indalingsweeën had. Helaas ook prompt weer last van ischias. Was vorige week ook zo toen ze met haar koppie naar beneden lag. Toen ze was omgedraaid was het weer even over.

6. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ja logisch hoor...zul je nog wel heel lang hebben. Leuk die herinneringen maar maakt ook verdrietig. Ik vind dat je het allemaal goed doet met de CVS.

7. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik heb geen manier om erheen te komen....ze laten mijn vriend niet gaan want is onverantwoord zeggen zijn ouders...nee mij alleen laten gaan om dit tijdstip niet wou je zeggen!
    ik kijk het tot morgenochtend aan...dan kan ik alsnog erheen overdag.
    ik ga nu maar rustig op bed liggen en zien wat er gebeurt verder.

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik ben vanmiddag uit vermoeidheid en frustratie het huis jankend uitgestormt en een rondje gaan rijden. Het werd met teveel. Ik had tijd voor mezelf nodig na een nacht slecht slapen en het zwanger zijn zat zijn en die krijg ik niet. Dus hier de deur dicht gesmeten...van jullie zoeken het maar uit. Niet normaal toch??? vond het zelf een overspannen reactie, maar kon beter weg gaan dan me maar afreageren enzo.

9. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    bel in ieder geval even om te overleggen. anders kun je met een taxi en de kosten mogelijk declareren via de ziektekostenverz. maar wat een bullshit dat je vriend niet kan rijden zeg. Straks heb je vroege weeen.. Het gaat om jullie kind. sorry hoor...niet boos op jou. Maar een verloskundige kan ook aan huis komen evt.

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @marieke, nou ik heb het zelf ook wel eens hoor... meestal gooi ik mezelf dan in bad, dan weet iedereen dat ze me even moeten laten...

de dag voor femke is geboren hadden manlief en ik ruzie, toen ben ik ook een stuk gaan rijden... even over de eemshavenweg scheuren...maar aan de andere kant is rijden in een slechte gemoedstoestand ook niet altijd geschikt...

Misschien is het handig om afspraken te maken, dat je elke dag even een uurtje voor jezelf kan hebben waarin je dan ook niet gestoord wordt. Als je dat nodig hebt, dan heb je dat nodig.

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Had laatst zoiets in de supermarkt.. Werd klem gezet door een ander wagentje..dus ik proberen me slank te maken want die vrouw duwde haar karretje gewoon door..aso.. Volgende keer blijf ik midden in t gang pad staan en loopt ze maar weer ff achteruit..

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden, even wat algemene reacties:

Kwalen\: hier ook steeds meer... vooral mijn bekken, echt weer t gevoel dat mn schaambot in tweeen ligt:(
    Slapen: ik word de laatste twee nachten eigenlijk bij elke omdraaing wakker, of vanwege dat schaambot, of omdat ik een spier in mn buik overspan:( Klinkt misschien wat gek...
    Babyfoon: Ik ben er heel erg blij mee... Niet alleen vanwege de functie waarvoor die gemaakt is, maar bvb ook voor de drie sterretjes (lampjes) die erop zitten, Juul kijkt daar al naar vanaf dat hij heel ienieminie was... Heel vertrouwd.
    En de muziekjes erop, ook zo'n ritueel elke avond. Heel vertrouwd en herkenbaar voor hem.:)

13. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Aowyn: Beetje late reactie maar mooie foto's van jullie eigenwijze mannetje...!
    Tetta: ook wat laat maar : gefeliciteerd met jullie huisje!
    Truuske; Mooi, geen suiker, fijn voor je!!
    Catwoman: ik begrijp de zin 'maar ze willen hem niet laten gaan' niet helemaal... Sorry hoor, misschien een beetje dom.
    Napoleon: Tja, nu je vakantie hebt komt de vermoeidheid er echt uit... Jij hebt zo'n zware periode achter de rug, laat je maar lekker verwennen af en toe...
    Sjees: meid wat een verhaal... Hebben ze toendertijd kunnen achterhalen waar de verlamming vandaan kwam? Echt bizar joh...:(
    Wat de naam betreft, wij zijn er voor 95 procent uit:D

14. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Moontjemoon hoe is t vandaag met de harde buiken?
    Mother to be hoe was de sauna?? En mag ik vragen waarom je nu liever niet meer in t bubbelbad gaat? Ik heb nl over twee weken een saunadagje staan, maar wil nu juist niet in de sauna's gaan, maar heel de dag in een kruidenbad of hottub liggen.. Je bmm staat nu toch nog niet open of heb je er een andere reden voor??

15. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Nog een vraagje:
    Julian heeft altijd pampers luiers, en ik ben hier heel tevreden over, alleen nu willen we overgaan naar 'broekjes-luiers', alvast een beetje als overgang naar onderbroekjes. Heeft iemand hier goede ervaringen met een bepaald merk? Ik heb ze v pampers nog niet gevonden, wel v Huggies, maar wil t liefst lekker naar een goedkoper merk overgaan...

16. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Owja nog een vraagje en dan ga ik ook aar eens slapen hier:

Ik wil op de muur vd babykamer mdf-letters, die ik dan zelf ga schilderen/ behangen. Ik had ze gezien bij ik geloof villa uk, een link via deze site, maar vind ze vrij prijzig (9,95 per letter)
    Weet iemand nog een ander adres waar je die kan vinden??
    Thanks

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wij kopen dan weleens die van de C1000. We kopen bijna altijd van de c1000 luiers, erg tevreden over!

18. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    nou ja hij mag gewoon niet weg. zijn ouders doen er alles aan om te zorgen dat we zo min mogelijk bij mekaar zijn.het word ook gwn tijd dat ik naar mijn famiie toe ga...heb hier in apeldoorn gewoon niks meer en dat is ook de reden dat ik verhuizen wil.
    morgen overdag wil hij mee naar het ziekenhuis..dan kan hij ineens wel weg of hij gaat gewoon weg zei hij via sms.
    de kans is ook groot als hij vanavond weg was gegaan, hij niet meer thuis hoeft te komen....tja schoonouders zijn niet altijd leuk en aardig:(

19. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    #579 catwoman8979, 13 aug 2011
    Laatst bewerkt: 13 aug 2011
    dat heb ik hem dus ook gezegt...van wat ik als nu weeen heb....tja hij weet geen mogelijkheid om weg te komen dus zegt van bel maar ambulance of wat dan ook als het echt niet gaat.
    ben er ook best boos over en niet zo zeer op hem...meer omdat zijn ouders zo doen en hem niet gewoon vrij laten.

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

Napoleon,hihihih die zuignappen voor op je autodeur met zo’n bordje vind ik wel wat,direct patent op aanvragen!
    IK heb ook veel last met lopen nu,en de vorige zwangerschap kon ik al bijna niets meer rond dit termijn,zat weer terug in rolstoel en met krukkies en vond ik vreselijk.Maar ik heb het afgelopen jaar een intensief behandel traject gevolgd met 3 x in de week fysiofitness en ondanks dat ik wel veel pijn heb aan mijn bekken kan ik nog lekker zelf uit de voeten,dus ben erg blij!

Catwomen,he meis wat naar toch dat er niemand is die je even kan rijden,hopelijk is het afgezakt en lig je nu toch lekker te slapen!

Marieke goed hoor dat je even bent gan ‘luchten’beter dan dat je daar de hele boel volscheld,die hormoonsters wordt je soms ook echt horendol van he,voel je je nu weer wat beter,knuffel

Cass,zo sommige mensen houden echt nergens rekening mee,idd volgende keer lekker blijven staan!
    Hanna,goeie vraag vd luiers,zat ik ook al over te denken,aangezien mijn meiske nu af en toe al heel groot zelf op de wc wil plassen is dat misschien wat handiger.Wbt de verlamming ze denken nu dat het door het B12 tekort is gekomen,dat heeft namelijk zijn weerslag op je zenuwstelsel en uit onderzoek begin dit jaar is gebleken dat ik permanente zenuwbeschadiging heb,kan mijn linkerbeen ook niet geheel goed gebruiken dus rijd nu een automaat aangezien ik met links niets kan bedienen

Kan iemand mij svp even knock out slaan?????? Ik wil slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grrrr ben er na 2 uur woelen en draaien maar uitgegaan,ben wel moe maar lig alleen maar te piekeren in bed over de meest stomme dingen ook,lees; ik moet morgen veel was doen,of hmmmm was t kopen vd loungeset nu wel slim,ga mijn oude tuinset wel missen, of ik krijg nooit op tijds een baby naam verzonnen, euhhhh moet ik nog even doorgaan?

Deel Deze Pagina