november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    even spammen hoor..;)

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Hèhè gevonden

Veel meiden aan het verbouwen lees ik

@aowyn: fijn hè de 26 weken grensbereikt

Verder sorry ik ga naar bed ben moe trusten meiden

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Lief

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    mooie foto Ricmar...gek idee dat het bij mij ook zo eruit ziet nu in buik...beweegt wel echt stevig nu...wordt steeds sterker
    Wij hebben pas 16 sept echo.

ga nu slapen. Welterusten meiden!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ps Ricmar...ik zeg jongen!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Salcia ik zeg dat ook maar dat gevoel heb ik al heel lang

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Ik zeg meisje met. Veel haar ;)

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden, deel drie it is!!!!!

Heb even een paar dagen geen tijd gehad, elk vrij momentje zit ik achter mijn nieuwe naaimachine;)

Even reageren:

Salcia: bilpijn is vaak gevolg van bekken... Bij mij dan niet, maar hoor t vaak. Bij mij zelf is t echt t schaambot dat soms voelt alsof t intweeen ligt, aauuuwww:( Vooral met draaien in bed is t soms zoo pijnlijk...!

Verbouwing: Succes Salcia en Beertje, hopen dat je snel weer in je eigen bedje mag slapen!

Napoleon fijn dat je een goed gevoel eraan over hebt gehouden, en wat heerlijk dat jullie maandag even lekker op vakantie gaan! aar gaat de reis naartoe?

Wat betekent abbo nou weer??:(

Cass: zoals jij die klachtjes omschrijft heb ik ze precies t zelfde eigenlijk!

Mvt: zo, ik kan Juul nog maar Maximaal een minuut dragen dus vind het knap dat jij nog aan de vijf komt:p

Sjees: hopen op mooi weer nu je tuintje zo mooi is geworden meid!
    ps had je nog aan de dierenkaartjes gedacht>?
    Ik ben vd week uitgebreid bij de kapper geweest, en zag allerlei aanbiedingen voor schoonheidsbehandelingen, denk dat ik mezelf er ook een cadeau ga doen, lekker ontspannen...!

Katemans: ik hoop dat de bekkentherapie gaat helpen meid!

Aowyn gefeliciteerd met de mijlpaal:) en een fijne hightea gewenst...

Ikke gefeliciteerd nog met t halen vj examen, super! En inderdaad lekker pronken hoor meid met die buik, doe ik ook!:cool:

Ricmar leuk die echo: ik zeg: BABY!:p:p

Hier gaat t met de hoofdpijn ietsjes beter, ik ben nu ook alweer twee weken aan de staaltabletjes en twee keer bij de fysio geweest voor mn nek, dus wie weet....:)
    Vanavond bbq bij zus in de tuin voor dr verjaardag, is het gewoon 90 procent kans op neerslag:$! Nou ja, lang leve de partytent.... Beetje proppen...;)
    Manlief vertrekt zo voor een vrijgezellenfeest met overnachting, dus moet vanavond zelf aan de sjouw met campingbedje enz... Hmmmm, toch wel verwend want heb dat geloof ik nog nooit zelf opgezet, hahahaha!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hanna,
    is niet zo moeilijk toch bedje opzetten :D
    heb je nog naaimachine gekocht trouwens?

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hier vandaag ook 24 weken bereikt!

11. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooooo ik heb ook pijn maar in mijn rechter bil dan echt aan de buitekant/zijkant zeg maar maar maandag na vk ff aanhalen of het iets kan zijn of mischien gewoon verrekte spier ofzo.

gister vanaf half vijf op bed had echt mega pijn op de midderif maar gelukkig weggezakt.
    Chayenne kwam ff een halfuurtje bij mij liggen buik knuffelen en kussen zegt zein een keer ik hou van jou broertje ahaaa zo lief!

Ooo lees dat steeds meer de 24/26 weken grens berijkt hebben hier ook over de 26 wken heen heerlijk oja en onder de 100 dagen haha ben zo benieuwd wanneer deze komt!

12. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Salica: Ons kamertje is de Atlanta oftewel de hoogglans versie van de Miami en thanks :D

@Ricmar: Mooie pasfoto van jullie ukkie, hij/zij staat er goed op. Ik denk trouwens ook een kereltje.

@Hanna: Top dat het nu beter gaat met je hoofdpijn, is toch niet prettig elke keer. Hopelijk houden jullie het toch een beetje droog vandaag, is wel zo leuk toch.

Over camping bedjes, ik moest ook ff stoeien met die wij hebben (had er al eentje gekocht voor mijn nichtje) maar eigenlijk is het super simpel. Middenstuk naar beneden, randen vast en klaar.

@Cass: Van harte met je 24 weken, elke week is er weer een toch.

Ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen tot half 12, had het ook wel nodig. Vandaag ben ik alleen dus is het helemaal mijn dag. Ga alleen maar dingen doen waar ik zin in heb en alles waar ik geen zin in heb wacht maar gewoon tot morgen. Heb van de week de nieuwe wij jonge ouders in de bus gekregen met korting stickers van de Prenatal dus misschien ga ik daar ook nog ff langs. Moet nog steeds wat meer bedden goed hebben en wil ook nog een pakje kopen.

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik zit volgende week woensdag al in mijn 3e trimester, gaat heerlijk snel zo :D

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    wat is het toch heerlijk weer... kleine man is lekker buiten aan het spelen (we hebben de nichtjes en neefjes van mijn man te logeren dus huis vol met 5 kids..
    maar dan kan ik ff ontspannen en rustig in huis bezig en ff lekker pauzeren achter de laptop haha

ik moet zeggen dat voor mij de weken ook omvliegen.. kan me nog herinneren dt ik vorige week me posi test deed maar ben toch echt al 25weken ver! over 10weken mag ik al door naar gyn(wegens zoon met keizersnede geboren)tijd vliegt.

volgende maand wordt mijn zoon alweer 2 jaar pff tijd vliegt voorbij..
    ben de dagen ook echt helemaal kwijt maar dat heeft meer met de dementie te maken denk ik haha

nou ik ga nog ff relaxen voor ze weer binnen komen voor ijsjes of drinken haha

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Soms denk ik van de tijd gaat noooit voorbij maar dan zie ik dat ik nog maar 88 dagen moet, komt stiekem toch wel dichtbij.

16. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Hallo allemaal!
    Wat een leuke pretecho zag ik langskomen Ricmar! ;)
    Ik heb 'm over 10 dagen! Kijk er heel erg naar uit! :D

Verder vanmorgen teveel gedaan, dus nu last van de rug. En echte menstruatiepijn bij mijn schaamstreek, maar dat schijnt normaal te zijn, toch??

Moet dit weekend werken, dag 5 en 6. Daarna wil ik geen 6 dagen meer gaan werken, max. 5, dus even gaan aankaarten bij mijn leidinggevende...

Wij thuis ook druk in de verbouwing, het is een verschrikkelijke chaos!! En iedere dag wens ik weer dat het al voorbij was, maar er moet nog zoveel gedaan worden :( Gelukkig maandag-dinsdag-woensdag vrij!

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Jeetje jij hebt het er ook maar druk mee, beter dat je nu een paar dagen vrij hebt, kan je wel gebruiken als ik dat zo lees.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je bent toch al onder de 100 dagen?

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    je schaambot hoort ook bij je bekken, dus als je daar last van hebt, heb je ook gewoon bekkenpijn ;)

menstruatiepijn bij je schaambot is waarschijnlijk gewoon je banden. En wat ook nog kan zijn is dat het beebje zich naar beneden, in je bekken gaat zitten.

Wij zijn vanmorgen op kraamvisite geweest, vrienden van ons hebben dinsdag een kleintje gekregen. Ohhh klein dan weer! Nog 12 weken...

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    we gaan allemaal zo langszaam aan richting de minder dan 100 dagen grens.
    vandaag even te veel gedaan dus lees later rustig bij ga nu even de benen op de bank gooien.
    bedankt voor de complimenten.
    ps we denk zelf ook jongen maar dat is meer omdat we ook denk "iets"gezien te hebben haha

Deel Deze Pagina