november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrrr muggen maken me wakker en ik sla ook weer aan t piekeren. Kamer oudste nog lang niet af, geen naam, geen geboortekaartje en bedenk me ook opeens dat ik nog geen kraampakket heb ontvangen!

@napoleon: nee hoor. Niet in zon gezeten. Zoveel zon ook niet gezien de laatste tijd ;)
    Hoop dat je lekker uitrust op ameland!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

barbamam,succes met de muggen!
    Had je de vk al gebeld voor die uitslag?

3. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Wij hebben sinds gisteren ineens 2 meisjesnamen.... We zijn het snel eens haha.
    Harde buiken trokken weer een beetje weg na een heet bad. Maar zo snel ik op sta, me omdraai, of beeb zich omdraait begint het weer. Maar braaf plat blijven liggen dus.

Catwoman, dat soort krampen en steken heb ik al heel lang, maar vk kan er geen andere reden voor vinden dan bandenpijn. Heet bad werkt bij mij erg goed. Als het echt is wordt het heftiger door warm water.

Ik heb bij de eerste mijn auto wel eens op een invalidenplek gezet mits er meerdere plekken vrij waren.

Meerdere dames met slaapproblemen dus? Ik ook, ik kan geen houding meer vinden, meestal heb ik 6 kussens nodig. En midden in de nacht word ik streeds door beeb wakker getrappeld, kleine druktemaker.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik weet dat er in sommige gemeenstes parkeerplaatsen zijn voor (zwangere) vrouwen die zijn breder, In Assen heb je er een paar in parkeer garages.
    je auto op een invalide parkeerplaats zetten zonder dat je een kaart hebt zou ik niet doen is zelfs erg prijzig...
    daarbij ik heb de auto wel eens mee en de kaart van mijn hubbie ligt er wel in, maar als ik alleen ben zet ik hem nooit op een invalide plaats.

ik weet hoe rot het kan zijn voor iemand die invalide is en zijn auto niet op een brede plek kan neerzetten

5. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ik.deed het ook alleen voor een sneller stop bij bakker, drogist of supermarkt. Bij mijn oude huis waren er bij het winkelcentrum ook 10 invalidenplaatsen waarvan er nooit meer dan 4 in gebruik waren. Dan vond ik mezelf wel zielig en dik genoeg om mezelf even de extra ruimte te gunnen om uit te stappen en mijn bekken een hele oversteek van de parkeerplaats te besparen.

6. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Hier ook problemen om n goede slaaphouding te vinden. Meerdere malen per nacht wordt ik wakker:(

Kraampakket ontvangen, dacht dat t veel later zou komen hihi. En wat zijn de kraamverbanden/ maandverbanden hugh:$. Er zaten alleen geen navelbandjes bij alleen n navelklemmetje. Dacht dat de bandjes er standaard bij zaten, niet dus:)

7. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    heb redelijk geslapen...wel nog poosje wakker gelegen rond 4 uur omdat ik pijn had....
    miepske...komt het bij jou dan ook om de zoveel uur? ik was een paar uur even zonder pijn en daarna kwam het weer...de pijn zat vannacht rond de navel en ietsjes eronder. eerder zat het verder onderin de buik.

ik heb hier soms ook slaapproblemen...dan ben ik erg moe en kom niet in slaap....en die kleine begint dan ook ineens te schoppen.
    duurt dan echt zeker 2 uur voor ik slaap

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik heb ze ergens op n site ook gezien. Ik weet niet hoe duur ze waren. Zal vandaag of morgen kijken of ik de site weer kan vinden.

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @barbaman: het is ook lastig om n geboortekaartje te vinden en n naam te kiezen.
    Van de week toch maar n besluit genomen over t kaartje. Maar dan zie ik weer iets anders leuks en twijfel ik weer

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Wakker liggen van gepIeker. Hier ook regelmatig jammergenoeg
    Catwoman hoe gaat het nu?
    Gisteren nog een gesPrek gehad met mijn man over het flippen. Dat ik vAn hem verwacht dat ie dan even de zorg overneemt zodat ik weer kan oPladen als ik weer zo ben als gisteren. Ben benieuwd of ie er wat mee doet. Op zich had ie in huis wel wee nuttige klusjes kunnen doen

11. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Bij mij zit er geen regelmaat in catwoman, de ene keer duurt een harde buik de hele ochtend, de andere keer zit er een kwartier tussen en weer een andere keer 2uur. Er gaan iig geen 2 uur voorbij zonder harde buik, als ik alleen al ga staan is het raak. En hoeveel steken en krampen er bij komen en hoeveel pijn het doet wisselt.

12. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Geboortekaartje: hebben we wel uitgekozen en ga die mAndag bestreken. Moet nog een tekst alleen. Kras pakket heb ik ook nog niet

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Was het volle maan ofzo vannacht? Hier namelijk ook een rot nacht! Tegen half 5 in slaap gevallen, en 3uren later ging de wekker weer.
    Ben vannacht ook wel 4x wezen plassen, en dat terwijl ik om 12uur pas op bed ging (en daarvoor dus ook nog geplast heb!).
    Ik vermoed dat 1 van de kindjes wat lager is gaan liggen, en dus op m'n blaas ligt. Ik moet iig wel echt plassen, dus blaasontsteking zal het wel niet zijn!

Hier zijn we ook al uit de namen, en ook al een proefdruk van de kaartjes gehad! Dus is die zin zijn we klaar!

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    In duitsland zie je zo'n parkeerplaatsen juist best veel, hahaha alleen toen wij er waren waren die altijd bezet :D maar idd, soms kunnen mensen de auto wel heel breed neer zetten....

15. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    heb vannacht nog een keer flink pijn gehad ruim 1 uur...daarna zakte het weer af...nu net wakker maar nog wel moe dus ga zo nog even slapen. het was ook bijna half 5 voor ik weer sliep geloof ik.
    maar zien of ik straks weer zulke pijn krijg...dan ga ik alsnog bellen.
    harde buiken heb ik niet (denk ik)...me buik voelt vrij soepel aan en niet echt gespannen ofzo.

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Heb bij Fayah die van het Kruidvat gebruikt, maar bij onze Julian ook die van Pampers (rode verpakking) maar die van t Kruidvat zijn prima...

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo nou nog heel even kunne tukken en om 7.45 was de kleine meid weer wakker.

MIepske,het kan ook zijn dat je een heel gevoelige baarmoeder hebt dan kun je dus om t minste of geringste ook bij beweging baby een harde buik krijgen,bandenpijn lijkt namelijk helemaal neit op een harde buik.

catwoman,ik zou gewoon even de vk bellen vandaag al is het alleen maar om jezelf even gerust te stellen als je maar in de stress blijft zitten is ook neit goed he voor jou en het beebje.

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Hier sinds gister zoonliefs kamer slaap-klaar, moet nog iets laminaat gelegd worden en dan op het gangetje boven, kan dan kijken wat ik met de kamer van dochterlief ga doen (lees: of er hulptroepen willen helpen schilderen, kamer is nu een onderzeekamer, maar madam wil een roze kamer.....) Gister wel de babykleertjes uitgezocht, damn wat een kleren..... geboortekaartje moeten wij ook nog regelen..... moet nog steeds naar mijn kennisje om afspraken te maken voor foto's.... wil dat eigenlijk in September dit allemaal geregeld hebben....

Van de week hebben wij het kraampakket binnen gekregen, maar bij dochterlief waren ze ook heel laat, zou als je bij de 30 weken nog niks ontvangen hebt even bellen... hebben wij toen ook gedaan.... kan altijd ergens wat fout zijn gegaan...

19. linde90

linde90 Niet meer actief

Stroopwafel, tegenwoordig gebruiken ze geen navelbandjes meer.
    Als er toch iets om moet doen ze dat met een gaasje.

Parkeren is inderdaad af en toe een crime, ik probeer ook altijd fileparkeervakjes te vinden.

Jeuk, had ik vorige zwangerschap ook.
    Ik heb toen menthol10 gesmeerd en dat hielp wel een klein beetje.

Miepske, maar eventjes rustig aan doen dus...

Truuske, heel fijn zeg geen zwangerschapsdiabetes.!!!

Aowyn, wat een schattige fotos zeg van jullie mannetje..

Hier zijn smoeder en hubbie de kamer voor onze dochter aan het behangen, eindelijk komt ereen beetje schot in...
    Wij hebben nog geen meisjesnaam, maandag hebben we 2 echos. dus hopen dan uitsluitsel te krijegen wat het is.
    Ook een gboortekaartje hebben we alleen voor een jongen hihihi
    Verder hier ook zo ontzettend moe, niet meer normaal.

Gisteren op het werk viel ik na de lunch bijna in slaap, nu net na het ontbijt ook weer, raar toch dat het iedere keer na het eten is???

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    catwomen, inderdaad wat de andere zeggen VK bellen als je het niet vertrouwd!!

Napoleon, lekker Ameland, hoop dat je wel de rust kan vinden en kan genieten van de vakantie..... Geef jezelf wel de ruimte om te rouwen om je moeder..... zijn van die mensen die je het liefst tot je 100e bij je wil hebben....

Hier vannacht ook slecht geslapen, ook al een kleine druktemaker, dus zou zomaar kunnen dat het volle maan is geweest ;)

Zometeen naar een grote speeltuin hier in de buurt, hoop dat het weer een beetje mee zit, hebben wel een overdekt gedeelte, maar die badjakkers van ons zullen wel weer buiten willen spelen.... eerst maar even wat broodjes en drinken halen bij de super!

Morgen maar weer verder met de kamer van zoonlief, heb hubbie ook gezegd dat weekend weekend is.... heeft de hele week hard moeten werken....

Deel Deze Pagina