Ik heb nu bijna elke dag van die aanvallen die op weeen lijken, maar daarna wordt de kleine man heel erg druk en zakt het weer weg naar enkele harde buiken (niet pijnlijk) tot de kleine weer slaapt. Moet op mijn werk nog door zien te komen tot woensdag (alleen maandag vrij) en dan eindelijk een afspraak bij de arbo arts Ik zal die vent eens laten weten hoe het is om mij nu gewoon te laten werken ipv op therapeutische basis, ik trek het helemaal niet meer!
Ik ben begonnen met terug lezen, maar er lijkt geen einde aan te komen en ben zo moe!! Morgen weer een poging!
Napoleon erg herkenbaar, ik droom ook erg zonder zwanger te zijn en op de momenten dat ik wél goed slaap dan droom ik ook alles en echt alles aan en door elkaar dat ik vermoeid wakker word
Ik droom steeds over eten! jojodrop, bananensoezen, hazelnotenschuimtaart, gevulde eieren, knoflookboter, negerzoenen etc. Oh, mijn zoontje is zo'n schat! Hele verhalen door mijn navel vertellen tegen de baby, buik knuffelen, muziekdingetje op mijn buik leggen. Ben zo benieuwd wat hij er straks van gaat vinden.
hoi allemaal even kort berichtje van mijn kant...heb 3 uur in het ziekenhuis gezeten...allerlei onderzoeken gehad en er zit urine in mijn bloed en daarom is er nu een kweek gemaakt. de verloskundige denkt dat de pijn vanaf mijn darmen komt...al voelt dat normaal heel anders maar ze zegt dat je darmen ook wat in verdrukking komen dus dat het mss daarom anders voelt. alles was verder goed gelukkig...hartje klonk goed...echo was ook alles in orde...inwendig onderzoek gehad omdat er dus bloed in urine zit en ook dit wees niks uit. mijn vriend is nu hier tot morgenmiddag dus we gaan nu lekker rustig film kijken...fijne avond allemaal nog.
mag ik miss een erg prive vragje stellen dan over hoe jong hij precies is als hij zich zo laat belemeren door zijn ouders. die hebben dan namelijk nog vrij grote spraak ik wat hij doet... als je geen antwoord wilt geven ook goed hoor maar het lijkt me zo raar gek en vreemd dat zijn ouders nog z'n groot deel de "baas" over hem zijn.. sorry als je de vraag vervelend vind of te prive
mijn zoontje kan goed samen spelen en samen delen en is eigenlijk niet jaloers als ik een ander kindje vast hou dus in dat opzicht zal het wel goed gaan.. mar we zijn toch met een pop( baby grote) beetje oefenen dat die lief moet zijn voor die pop... of die donder weet gewoon dat het een pop is en anders heeft dochterlief toch echt een probleem... hij geeft de pop kusjes en knuffels en drukt in de ogen en gooit de pop op de grond... dus we gaan er maar van uit dat hij weet dat het een pop is en achja hij zal toch niet alleen zijn met de baby dus daar maak ik me dan maar geen druk om slecht slapen doe ik al weken menn echt erg... dromen doe ik normaal af en toe maar nu we gan van links naar rechts en door elkaar heen geen touw aan vast te knopen haha soms weet ik nie of het nu een droom was of niet, maar dat kan ook aan me geheugen liggen die is zo open als een vergiet dus ik heb overal briefjes anders vergeet ik het geheid serieus en normaal ben ik een kei in onthouden dus vind het verschrikkelijk... maar vanaaf rustig nachtje zoonlief slapt bij opa en oma en paps en mams gaan ff na de kermis....(mijn schoonfamilie werkt daar dus ff bij kletsen enzo zovaak zie je ze ook nie rustige avond allemaal en tot morgen
oh dat mag je best weten hoor...mijn vriend is 18...en nog erg afhankelijk met alles van zijn ouders helaas!
Ik had hem al ver voor de zomervakantie, ze postbode zei dat ze in de zomervakantieperiode geen kraampakketten bezorgen (omdat die pakketten 'zomaar' verstuurd worden, mensen zitten er neit op te wachten zegmaar) en dat ze anders teveel terug moesten sturen of naar het postkantoor moeten sturen. dus de volgende bups zei hij wordt dan weer eind augustus verwacht. (in het noorden dan)
Ja, dat heb ik nou ook... Begrijp me niet verkeerd Catwoman, ik veroordeel de situatie helemaal niet, want ik bedoel, je zal er maar in zitten, maar hij is toch geen klein jongetje meer dat precies moet doen wat zijn papa en mama zeggen?? Verder hoop ik voor jou dat ze je in t ziekenhuis gerust hebben kunnen stellen en dat je al wat minder last hebt meid!!!
Sorry, lees nu pas dit berichtje nadat ik mijn reactie hiervoor al had gegeven... Tja, dan kan ik t me ergens wel voorstellen... Maar dan nog denk ik dat zn ouders moeten proberen om hem iets meer als een volwassen persoon te gaan behandelen... Geef mij hun telefoonnummer maar, dan waag ik er een belletje aan... (uiteraard: grapje)
Kraampakket: nog niks gezien hier... Kaartjes: nog geen moment mee bezig geweest... Toch maar eens mee beginnen! Naam: wij zijn er wel uit voor 95 procent... Dromen; Ooooooh Napoleon en |aowyn heeeeel herkenbaar... Super veel dromen, erg duidelijk, en allemaal flarden aan elkaar... pfff... Ben normaal al een echte dromer snachts, maar tijdens de zwsch is t twee keer zo heftig! En waren ze maar zo onschuldig dat t over bananensoezen ging! Man ik ga soms vreemd met de hele straat... Echt niet te filmen, haha, schaam me dood!!
Trouwens bedankt voor voor alle reacties omtrent luierbroekjes en houten letters meiden.... De link van Stroopwafel is echt de moeite waard! Heb vanavond de letters van dr naam besteld, de boom, de koekoeksklok en een vogelhuisje.... Zie ineens het hele kamertje voor me! Inspiratie!
Nou over dat dromen kan ik wel meepraten. Ik ben sowieso al een heftige dromer, maar nu helemaal: ik word constant van moorden beschuldigd, of wordt zelf bijna vermoord, maak de meest gruwelijke en bloederige dingen mee. Vannacht ook weer dan word ik wakker en kan ook niet meer slapen omdat het zo heftig was. Ook hier geen bananensoezen helaas...
Zo weer even bijgelezen.. Naam.. Blijft lastig, kaartjes dus ook nog niks aangedaan.. Ook nog geen kraampakket hier.. In huis bezig, tochtstrips plaatsen overal (moest nog, pas alle kozijnen opnieuw gelakt. Vandaag nieuw tuinset gekocht.. Werk nogsteeds 30 uur per week. Gaat best goed. Maar kan goed mijn rustmomenten nemen gelukkig, dat scheelt.
@hanna: thnx! ja vond de boom ook erg leuk en de vogelhuisjes. Moet eerst maar eens kijken of ik nog ruimte kan vinden @ catwomen: gelukkig dat ze alles gecontroleerd hebben in het zkh en dat alles goed was !
@mamavanchayenne: zo dat is schrikken zeg... Je weet idd maar nooit er leven al genoeg rare mensen op de wereld helaas
vandaag een stuk of 30 harde buiken gehad en af en toe pijnlijke kramp. nu vanavond, kramp door mijn hele buik. Het komt en gaat. Heb ook overgegeven omdat het misselijk maakt. Het heeft ook wel wat weg van darmkrampen alleen heb ik geen aandrang. vreemd
Bekijk bijlage 174438 Voor alle heftige dromers onder ons... Laten we hier goed naar kijken en dan een heerlijk rustige nacht hebben