november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hier ook een snelle bevaller,ik ben in totaal binnen 1 uur bevallen 3 kwartier weeenstorm en binnen 10 minuten persen was ze er al uit.
    Dus ook hier zal t dan wel weer rap gaan bij de tweede,ach ik zie t wel.

zeeuws meisje,mag ik vragen wat voor bindweefselaandoening je hebt?
    Ik heb namelijk hms en dat is er dus ook 1,ik wist helemaal niet dat dat effect op je ogen kon hebben maar dat zou dus wel verklaren waarom ik ineens van min -4,25 naar -5,25 ging na de bevalling!

Weet iemand trouwens hoe het met de tweling is nu? aangezien er 1 was die nog kritiek was toch? ben heel benieuwd hoop dat alles goed is

welterusten meiden!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Marieke,als je gewoon nu heel veel rust neemt dan zal t vast goed komen ,ik werd met 24 weken opgenomen met voorweeen maar heb mijn kindje wel de volle aantal weken bij me gedragen dankzij platte rust
    en mijn bmm was ook ingekort en de placenta al behoorlijk verkalkt,je hebt het zelf denk ik ook voor een groot deel in de hand,houd je gewoon echt goed aan de rust! En niet meer voelen zoals aowyn ook al zei is dat neit goed bij een toch al gevoelige bm!
    Anders is het misschien goed toch nog even een afspraak met je vk te plannen om je zorgen en vragen te bespreken

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je bent al eerder bevallen, dat scheelt en een knip zorgt ervoor, ook als hij zwaarder is, dat je niet ongecontroleerd uitscheurt. Je zal er niet minder snel van bevallen...

Ik weet niet wat snel of langzaam voor een mk is... mijn mk met 15wk was volgens mij snel maar wat daarvan de tijdspanne was weet ik niet meer... die andere mks waren met 7wk maar alles ging natuurlijk zegmaar, dus hoefde geen medicatie ed (het was dus ook onverwachts)

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

moet nog even kwijt voor ik ga slapen dat ik het erg vind te lezen dat zoveel van jullie al een ma of mk hebben gehad,lijkt me echt verschrikkelijk zeg.....

nu ga ik echt naar bed want mn buik knapt zowat uit elkaar,dus ga lekker liggen

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Een piemel is vaak minder schoon :) Maar bij mij is het ook de ene keer een streepje en de andere keer een rondje. Dat je er iets in kan is normaal als je al kinderen hebt gehad.
    Je kan beter niet voelen, je kan er zelf namelijk niks aan voelen...

en voorweeën kan heel goed al.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @sjees, tsja, het is de natuur hè. Als het niet goed is, dan is het niet goed. Het is verdrietig maar ik kan er ook niet te lang om rouwen.
    Ik raak snel zwanger, maar het gaat niet altijd goed. 1mk met 15 wk, dat was de eerste (maar wist niet zwanger te zijn), 2mk met 7wk en waarschijnlijk was Meike de helft van een tweeling.

7. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hier gaat alles wel goed eigenlijk...nog wel wat zeurderige pijn maar geen erge pijn meer zoals eerst.

@leentje: wat een sterk mannetje dan dat hij al bijna van de beademing af mag...
    @zeeuwsmeisje: gefeliciteerd met je nichtje

heb een leuke dag gehad met mijn mannetje samen...stiekem hoop ik dat zijn ouders vaker zijn komende weken :p kunnen we tenminste samen zijn.

vanavond wel een emo momentje gehad...hij smste me dat zijn kat is aangereden en overleden...ik gelijk in tranen (fijn he hormonen:p) ...heb zijn kat een paar keer gezien en was echt zo'n lieverd.
    ze wonen aan een dijk en daar kan je zoiets wel een beetje verwachten helaas want ze rijden er soms met flinke vaart overheen.
    erg sneu dus maar hij gaat kijken voor een kitten over een paar weekjes

wat is trouwens ma en mk...ik zag die afkortingen voorbij komen....
    mk is miskraam denk ik maar ma dan?

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Sjees is idd wel erg maar deze zwangerschap maakt veel goeds. Net als Napoleon zijn wij heel erg vruchtbaar. Was gewoon domweg afwachten wanneer eentje bleef plakken, en ukkie bleef :D Neem wel wat verdriet weg maar getekend ben ik wel, deze zwangerschap ook. Maar ik geniet bewust er ook meer van (als dat mogelijk is, nog meer genieten haha) Wel zijn we niet meer zeker van of er een 3e ooit komt.

@Napoleon bij mijn MA opwekking zeiden ze dat het ff kon duren maar grotendeel alles was binnen 5u eruit (behalve en kleine rot stukje grrr) en mijn mk's waren ook onverwachts en gingen wel heel erg snel als ik het soms zo lees hier op het forum :/
    Ik hoop dat ik niet weer zla uitscheuren LOL als hij echt huge wordt op het eind ga ik ff overleggen met de vk's.. zie een snelle bevalling van een 10ponder niet zitten LOL

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    catwoman super een leuke dag :) MA is een missed abortion, een miskraam dat niet doorzet. Vaak kom je er pas achter met een echo

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik ga zo afsluiten, welterusten dames!! en beebs binnen blijven!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pljglas hoi hoi ook een nov mama?

12. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    mk hier in begin veel moeite mee gehad maar idd het is de natuur accepteerde het denk ik pas beter toen ik zwanger was van chayenne. hoop wel dat de tweede bevvalling sneller gaat wand vond 32 uur lang zat haha maar ja we zullen wel zien. Hoop ook op minder hechtingen had er 14 vond meer als genoeg.

13. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Sjees: Ik las op hyves dat het met de tweeling goed ging (naar omstandigheden).

14. moontjemoon

Lag al effe in bed, maar kon niet slapen, krijg ik ook nog last van zuuraanvallen....ben het bed maar weer uitgekomen.

Het is gelukkig dit weekend redelijk goed gegaan met werken en harde buiken. Zijn iig niet zo pijnlijk als de dagen ervoor.

Leentje, fijn dat de kleine nu al van de beademing af mag! Gaat het ook goed met jou?

15. moontjemoon

Yeah, nog 100 dagen...weer een mijlpaal bereikt :)

16. moontjemoon

Ze zitten je wel tegen om je juist de donderdagen te laten werken als je deze juist vrij wilt zijn! Kan me voorstellen dat je je zo voelt.

17. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Zo weer thuis van mijn werk.. Heb vreselijke pijn in mijn bekken.. Ga nu proberen te slapen..

18. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Leentje: Erg mooi om te horen dat het allemaal goed gaat :)

@Zeeuws: Gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je zus.

Zo een heleboel snelle bevallers lees ik hier. Ben benieuwd hoe het allemaal bij mij zal gaan. Nou ik ga naar mijn werk, fijne dag allemaal en morgen hoop ik een paar mooie foto's van de pretecho te kunnen plaatsen :)

19. moontjemoon

Goedemorgen,

zeeuwsmeisje, gisteren een beetje overheen gelezen, maar alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje :)

Hier zit de zomervakantie voor de kinderen er weer op. Weer terug naar een normaal dagelijks leven :)

20. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    *aanstelmodus* slecht geslapen door steken in mijn bekken tijden het omdraaien, weer enorm veel harde buiken, extreme bandenpijn en een heel zwaar gevoel down-under. Het is dat ik zelf gevoeld heb dat alles nog dicht zit, anders zou ik denken dat het elk moment kan beginnen.

Deel Deze Pagina