@justme, heel begrijpelijk dat je dat zo voelt hoor meid! Vanavond weer naar zwangerschapsgym, ben benieuwd wat we gaan doen, vorige week vooral gekletst.
Meiden ,.ff snel heb bezoek, maar wij verwachten een jochie! Was bij de geslachtbepaling een meid, bij de guo een jongen en vandaag nog steeds een jongen!! Zo naar de pretecho , kom later verder kletsen., Maar wil nog even zeggen, Justme, ik vind je zo sterk. Even een dikke knuffel voor jou !!
@lara: raar dat t verkeerd hebben gezien bij geslachtsbepaling. Goed dat ze nog n keer hebben gekeken. Vraag mij dn af waarom doe je geslachtsbepaling
Justme: heel veel sterkte nogmaals, knap dat je je er zo onder houdt..! Lara: hoe was je pretecho? En hoe lang duurde het bij jou? Wij hebben 'm morgen!! Spannend! Leentje: gefeliciteerd en heel veel sterkte en gezondheid voor je mannetje gewenst!! Leuk dat voor velen het kamertje steeds meer af wordt! Ik struin zo graag rond in het kamertje.. kleertjes uitvouwen en weer opvouwen..
@ just me , Jeetje meid, ik krijg nu pas mee dat je helaas je kindje ben verloren ! Ik zit echt met de tranen in mijn ogen ! Zoals je nu alles op schrijft hier, heel veel respect voor jou ! Fijn dat je vriend nog even lekker bij je is ! Heel veel sterkte meid !
@justme: Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen! Voordat ik mijn zoon kreeg heb ik drie miskramen gehad. Allemaal voor de twaalf weken, dus niet te vergelijken met jouw verlies. Maar toen vond ik het ook al moeilijk om andere zwangere vrouwen te zien of op kraambezoek te gaan, hoe zeer ik het anderen ook gunde. @juf: He leuk ik ga ook een behangboom maken (naast het behanghuis ) heb jij ook het voorbeeld uit de kinder Ariadne? Heb je een foto? Ben benieuwd naar jouw resultaat!
Het hangt wel van een paar dingen af. Hoe de baby erbij ligt en hoe ver je bent. Bij mijn dochter was bij de geslachtsbepaling een jongen, maar omdat wij geen direct kijk op kreeg was het wel 80%. Bij Lara gaven ze geloof ik ook geen 100%. Dit keer bij de geslachtsbepaling zagen we allemaal weer een piemel in de verte maar weer navelstreng tussen de benen door. Ook dachten we beiden (en dan heb ik over ik en de echoscopist) ineens 3 strepen te zien. Hij gaf mij weer 80% en zijn we verder naar ukkie gaan kijken. Later terug gekomen en toen was het overduidelijk een jongen, ook gevraagd voor een foto want ik wist dat ik zou gaan twijfelen door mijn dochtertje
Justme ik vind jouw gevoelens heel logisch en normaal! Ik herken ze wel een beetje van mijn miskramen ook. Je mag ook gerust jaloers zijn! Ik vind je ook heel erg dapper meid!! dikke dikke knuffs!
hier weer een dagje gewerkt. ben op maar tevreden. Alleen ukkie vond het dansen of slaan op mijn blaas dé hit voor vandaag lol. Kreeg ook heel veel opmerkingen da tik in 2 weken tijd flink gegroeid was
Thnx voor de uitleg, ik vond het raar . Maar geven ze überhaupt wel 100%? Want stel dat je ze het verkeerd hebben dan...Hoewel als ik terug denk dat de verloskundige wel aan ons heeft gezegd het is heel duidelijk een meisje!
Nou ze mogen eigenlijk geen 100% geven officieel gezien dan zeggen ze bijv 99 of 95%. Ook al is het heel erg duidelijk. Bij mijn dochtertje bij de 20 weken echo zagen we dat zij toch een meisje was. De vk zei er ook bij, nou het is toch echt een grietje! Weet je het zeker? Nou ik mag geen 100% zeggen maar als je mij echt persoonlijk vraagt is het dat wel . Ik heb nu 4x balletjes gezien, 1e pretecho, 20 weken echo, echo in het zkh en 2e pretecho dus voor mij is het toch echt 100% en toch ben ik bang dat er ineens een meisje uitkomt allemaal door de eerste twijfel bij mijn dochtertje, ik geloof het pas als ik het zie denk ik hahahahha
Goh, als ik puur naar mijn hart luister, zou ik graag onmiddellijk opnieuw beginnen (en mijn vriend ook). Ik ben wel bang voor opnieuw zo een moeilijke zwangerschap. En ik ben ook bang welke invloed het zou hebben op mijn werk... Ik ben als assistent aan het werken via een beurs om te doctoreren en dat werkt via het systeem 1-1-2 (voor de verlengingen). Ik heb nu mijn verlenging gekregen voor het tweede jaar, maar als ik terug zoveel problemen heb tijdens de zwangerschap en zolang moet thuiszitten, twijfel ik eraan of ze me de laatste verlenging gaan geven. Maar we willen ook geen 3 jaar meer wachten. Onze kinderwens is nu nog eens zo groot! Ik wil echt zo graag een kindje, 9 maanden lijkt me zelfs te lang. Niet om Alycia* te vervangen, want dat kan niet en is de bedoeling ook helemaal niet! Maar we verlangen zo naar een kindje. Deze week ga ik langs bij mijn gyn en gaan we al eens vragen wanneer we eventueel terug zouden mogen proberen.
@ barbamam: Ik heb zelf een ontwerp gemaakt voor de behangboom. Gewoon wat voorbeelden opgezocht en een schets gemaakt. Foto's kan ik nu niet plaatsen, want de blaadjes zitten er al aan (en ik wil het geslacht geheim houden). Maar hij wordt wel heeel mooi! Heb ook al dieren van behang gemaakt om erin te doen.
@justme: tuurlijk heb je jaloerse gevoelens en bedoel je het niet slecht. dat snappen we allemaal wel. ik vind je heel sterk overkomen en ik gun jullie weer een prachtig wondertje als je er aan toe bent. @lara: gefeliciteerd dat je een jongen krijgt. apart dat ze het eerst fout zagen. @leentje: ohh ik heb het niet eens mee gekregen dat je al bevallen bent. hoe is dat zomaar gebeurt? ( heb je vast al vertelt sorry) ik hoop dat jullie kleine man het goed blijft doen. @klussen in de kamer: hier staan alle meubels in elkaar. en ik heb dus vast lekker getut met jongenskleding vanmiddag
Ik zit hier in de woonkamer in de zooi... hahaha manlief is nu bezig de bijkeuken in te richten en voor dat ie zover is moet ie altijd eerst een zooi maken ... dus ik zit nu tussen het gereedschap, de slee, buggies, kinderwagens en weet ik veel wat allemaal nog meer...