november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

Moontjemoon,dank je wel,ben blij te horen dat het ze goed gaat!
    Fijn dat de buiken minder zijn nu.

Pamsie,super dat je minder kunt gaan werken,erg fijn en hopelijk nemen je klachten daardoor ook wat af.

Justme,nou ja zeg dat je eigen gyn nog helemaal van neits wist zeg! Ik kan me erg goed voorstellen dat het heel moeilijk voor je te lezen is dat de andere kindjes het wqel hebben gehaald en jij dan zoiets hebt van waarom mijn kindje niet,ik kan me gewoonweg niet voorstellen hoeveel verdriet het moet doen,vind je erg moedig dat je nog steeds af en toe hier blijft lezen.

Mamavch.heerlijk zo lekker aan de poets geweest,wat een fijn gevoel geeft dat he!

Vandaag is onze loungeset bezorgd,en hij is echt zooo gaaf,we hebben tot 21.15 lekker buiten gezeten,de tuin is ook weer netjes en de andere tuinset is vanavond opgehaald door iemand via mp dus dat kwam mooi uit.
    Heb vandaag ook lekker opgeruimd binnen en de strijk weggewerkt dus ook in huis is het redelijk aan kant allemaal.

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden...
    Heb ALLES bijgelezen maar ga geloof ik niet op alles reageren, moemoemoe hier.... Dus dat is mijn excuus:p

Owow, meisjes die ineens jongetjes blijken te zijn, hellup....! Wij hebben nu drie keer gehoord (en kunnen zien) dat het een meid is, dus ga er eigenlijk toch ook wel voor 100 procent vanuit... Maar toch:$ Hahaha;)

Leuk al die kamertjes die (bijna) af zijn... Het gaat me hier niet snel genoeg... Al doen we elk weekend wat, het gaat wat mij betreft op een veel te laag tempo... Ach ja, we zien wel allemaal...

Leentje wat goed eigenlijk dat hij al zo'n gewicht heeft bij die termijn! Ik lees in veel banners dat het gemiddeld veel lager ligt. Super hoor meis, ik blijf meeduimen! Gaat t nog steeds goed??

Meiden met pretecho's veel plezier/ hoe was t??

Kwam er vandaag achter om een uur of half zes dat ik mijn afspraak bij de fysio glad ben vergeten... Lomp... En balen, want die betaal je natuurlijk wel gewoon... Aaargh, hormonen soms!:x

3. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hoi hoi

@bevalling.... ben de uitzondering op deze regel, geloof ik, de 2e bevalling duurde langer en was heftiger dan de 1e....

@Just me, vaag van die gyns... hoop dat je wanneer je op controle komt meer duidelijkheid krijgt.....

Vandaag gebeld door het werk, moet naar de arbo arts omdat ze mn rooster niet dicht qua uren krijgen en of ze me voor 50% in de ziektewet kunnen krijgen.... zal ws ook wel betekenen dat ik met 8 weken ws met verlof ga ipv de 6 waarvoor ik ging.....

Slaapkamer van dochterlief is ook klaar, vanaaf het babybedje in elkaar gezet en 3/4 van de babykleertjes gewassen (50/56) Ach mochten ze het hier fout gezien hebben, hebben genoeg neutrale kleren ;)

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier gaven ze bij 18 weken bij de geslachtbepaling aan voor
    98 % zeker een meisje, vandaar dat we best ff met onze oren klapperden toen ze bij de 20 weken echo een jongen zeiden.

Maar.... WOWWWWWWWWWWW ben helemaal verliefd. Net de pretecho achter de rug en hele mooie plaatjes gezien van ons binkie.
    Hij lijkt ook zo op zijn zus, zo grappig,
    Ze is ongeveer een 45 minuten bezig geweest en hebben een cdrom met 48 fotos en een dvd met film.
    5 kleuren fotos en 4 zwart wit
    Ik zal eens een foto spammen

5. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    mooie foto meis!!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr

je heb recht op 6 weken verlof voor die tijd of 4 weken, dat is net wat je zelf wilt, moet je eerder stoppen omdat je het niet meer aankunt, dan valt dat 100% onder de ziektewet.
    als ej 8 weken verlof voor die tijd neemt neem je je zelf 2 weken na de bevalling aan verlof af.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lara mooi hoor , mooi bolle toet

8. juf85

juf85 Niet meer actief

Behangboom en dieren: gewoon googlen op behangboom en behangdieren (behangboom, behangboom dieren, behangboom uil, behangboom vogel, etc...) Staan heel veel voorbeelden op. O.a. van: vogeltjes, uiltjes en eekhoorns.
    Ben net weer even bezig geweest met wat beestjes voor in de boom. Weet nog niet precies welke ik erin ga plakken.
    Zwartwitfoto: dan is het nog wel te zien denk ik.
    Gewoon veel googlen, je komt ontzettend veel bomen en dieren tegen. En verder eerst een paar schetsen maken, voordat je het daadwerkelijk op behang tekent (tenzij je veel behang hebt).

Bij de dieren heb ik de ogen groot gemaakt, vind ik er wel schattig uitzien.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ohhh wauw! wat een heerlijk koppie :D

wij mogen woensdag, ben zo benieuwd...

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Op mijn werk is het geen 4 of 6 weken, maar 6 of 8 weken.... ben benieuwd wat de arbo arts zegt....

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    is een regeling die Center Parcs zelf heeft..... naast de wettelijke 16 weken, 'geeft' CP er 2 bij....

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    woon trouwens gewoon in NL trouwens :)

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dus je hebt dan gewoon 2 weken langer? ik was even bang dat ze je aan het eind zouden korten, nou ja dan zul je helaas aan je 8 weken zitten denk ik als je niet verder kan

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik ben eigen baas en heb gewoon besloten als het lichaam het toelaat om tot 15 okt te werken ik sluit dan een volle week af

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    we zullen zie hoe het gaat als ik halve diensten draai..... hoop dat ik het 'gewoon' uit kan zingen

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Op zich wel lekker dat je gewoon 2wk extra krijgt :d

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    ja is ook zo... nadeel is wel dat wanneer ik eerder beval, ik die dagen 'kwijt' ben..... dus als ik 2 weken eerder beval, heb ik ook 16 weken verlof.... beetje vage regel.... hahaha maar als ik kijk naar de haast van die kindjes van ons, dan zal er eerder 2 weken bij komen dan af gaan ;)

19. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ben alweer wakker en kan niet meer slapen. Ik probeer nog maar een warme melk. Vandaag weer naar de vk, kan ik meteen vragen hoe het zit met die rare uitslag op mijn benen. Mijn zoontje gaat mee, kan hij ook het hartje eens horen! Ben benieuwd of hij er al iets van snapt.
    Aansluitend fysio voor het bekken, dat is gelukkig in hetzelfde gebouw. een echt 'zwangerochtendje' dus. Daarna kijken of ik weer eens wat aan t kamertje kan doen. Oh wat gaat dat langzaam!

20. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Barbamam! Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

@Truuske: Veel succes met inpakken!

@Juf: Ben erg benieuwd hoe die behangboom er uit ziet.

@Justme: Das dan weer niet netjes van de andere gyn. Maar wel blij dat je eigen gyn er even tijd voor maakt je te onvangen en zaken uit te leggen. En natuurlijk is het moeilijk.

@Lara: Gefeliciteerd en ik zou nu toch maar geloven dat het een jongen is :)

Gisteravond de pretecho gehad. Ondanks dat het al lekker met z'n koppie naar beneden lag en frequent met handjes (en soms handje en voetje :$) voor het gezicht lag toch veel kunnen zien. Met 20 wkn lag het ook al zo dwars dat we amper het gezicht konden zien dus dit was wel heel mooi :)

(foto gewijzigd)

Deel Deze Pagina