Wat een prachtige echo plaatjes zeg ... Het komt allemaal zo lekker dichtbij nu ... Kan niet wachtten tot het november is en ik de kleine meid in mijn armen heb
mooie echo's lara en mothertobe....ik zou dat ook echt best wel willen hihi @justme: je gevoel is logisch hoor...het lijkt me ook niet makkelijk maar ik vind dat je erg sterk overkomt en hopelijk komt deze tijd voor jullie weer maar dan met een mooi eind. ik hoop volgende week met groei echo erachter te komen of het idd een meisje is...ik ga het hun gewoon vragen (is ook gezegt met 20 weken echo) dus ben erg benieuwd. hier gaat alles wel oke...nog wel problemen met eten...ben sneller misselijk en heb weinig trek. straks een hapje eten met mijn ouders...ze zijn hier weer in de buurt en willen me graag zien. dus heb ik ook even een uitje fijne dag allemaal
Ja, het zal je toch gebeuren! Dan zit je dat mooi met je roze/blauwe kamertje. Wij hebben bij de 20 weken echo een 90% kans gehad, en bij de pretecho daarna 93%, maar durf re nog niet van uit te gaan en kleertjes te kopen hoor. Met 30 werken nog een 3d echo en als er dan weer hetzelfde uit komt zal het wel kloppen en gaan we kleertjes shoppen. Stoer ventje lara! Mooie duidelijke echo ook. Allemaal spokende dames 's nachts hihi. MTB, wat een lief neusje! Ik had mijn man vannacht in paniek nadat de boel ineens weer verkrampte en ik half lag te puffen/hyperventileren/huilen van de pijn. Nouja, het is weer over gelukkig.
Hoi allemaal! Wat een leuke foto's Lara en MTB! Ik mag vanavond, dus ik kijk er heel erg naar uit! Mijn vriend en mijn moeder gaan mee! Hoop dat beebje een beetje wakker is en dat we mooie bewegende beelden zien! Ik heb met momenten ECHT last van de hormonen, kan dan zoveel huilen! Om niets! Of om alles dan eigenlijk.. Nog 4 dagen werken en dan heb ik lekker 3 weekjes vakantie.. dan nog 3 weekjes werken en dan verlof! 8 Oktober wordt de vlag uitgehangen dat ik officieel mag luieren! Heb trouwens stiekem gisteren een 2e Blije Doos opgehaald.. Er was iets mis gegaan in de mail, waardoor ik 2 codes had gekregen... En heb een heel schattig pakje gekocht van Nijntje!
MTB prachtige profielfoto. Hermiek veel plezier vanavond. Blije doos, ik heb hem ook al in huis, maar kan niet zeggen dat ik hem heel bijzonder vind. ik denk dat in de felicitas doos meer zat. Maar oke wat we hebben , hebben we weer..
Ja precies, ik kon bij de 2e doos al gelijk een selectie maken wat bruikbaar was, en wat niet Dus binnen 5 minuten kon de doos naar de garage met een hoop oud papier erin! Maar alles wat je zomaar krijgt ben ik al blij mee, ben gek op goodiebags enzo!
Wat een mooie echo foto's! Ons ventje lag helaas zo verscholen dat onze foto's niet zo duidelijk zijn maar het blijft bijzonder zo'n echo.
@Miepske, vervelend dat je zo'n last van krampen hebt, herken dat wel, gelukkig is dat alweer even geleden..... MTB mooie foto van je kleintje!! Hahaha over fout hebben, ken het... gelukkig hebben wij heel veel neutrale kleertjes 50/56 heb alleen een pakje gekocht met 'zusje' er op.... hahaha heb ook net iets te vaak gehoord dat ze het fout hadden...... nou ja als er alles op en aan zit, hoor je me sowieso niet klagen.... hier op zn laatst trouwens 22 september met verlof.... Vond de Blije Doos deze keer ook niet zo..... vorige keren zat er een pak luiers in enzo... nu in verhouding niet veel.... ben benieuwd naar die tas van t Kruidvat..... @Truuske, kan jij daar geen tipje van de sluier over oplichten?? ga even weer verder op de babykamer rommelen.... wat vervelend..... hahaha het is dat strijken niet echt mn hobby is en de kleine kleertjes nu klaar zijn en in bij de hydrofiele luiers en het beddengoed ben beland
Wat een mooie pretecho's!! Zo leuk om te zien! Blije doos, heb ik nog steeds geen bericht van ontvangen. Maar ik heb geduld. Gisteren hebben we het ledikantje en de commode binnengekregen. Moesten we zelf inelkaar zetten. Mn mannetje is gisteren begonnen met de commode, ik ben toen gaan zwemmen en dat was maar goed ook geloof ik want het was nogal een klus. Het ledikantje zetten we dit weekend wel in elkaar Als alles staat zal ik wat foto's spammen hier
@Beetletje: als je ongeduldig bent, kun je altijd eens mailen hoe het zit. Had ik ook gedaan en kreeg binnen een uur een mail met de te gebruiken code!
hier is het weer rustig met de krampen gelukkig. Wel wat harde/gespannen buik, maar dat vind ik ook niet gek met veel doen en slecht slapen. Soms denk ik wel eens dat de baby al aan het indalen is. Justme: ik begrijp heel goed dat je wat jaloers bent over de babies die wel goed gaan na te vroeg te zijn geboren. Heel logisch. Je had ook graag je kindje nog gehad natuurlijk. Ik zou qua kinderwens geen rekening houden met mijn werk. Ze weten toch dat je die wens hebt en zo weer met bericht kunt komen dat je zwanger bent. Ik zou meer kijken of je eraan toe bent.
Ook maar even een abbo genomen Ben ook al veel te lang niet meer op het forum geweest *schaamt zich diep*... Zo meteen maar eens alles van de beeb in ruimen, staat nu nog steeds in dozen op zijn kamertje... Groetjes!
Ja ik mag al over 8 weken... maar Juf is nog eerder want die is eind oktober uitgerekend dus die mag al over 7wk...
3 weken er voor 2 weken erna. Ik moet nog 10 weken, dus over 7 weken zou het mogen zeg maar (dacht eerst dat ik nov was uitgerekend, maar bleek een week eerder te zijn, dus eind okt, maar ben hier blijven hangen, het kan altijd nog nov. worden).
Hier na een hele lange tijd weer een berichtje van deze kant. We zijn 4 weken in huis aan het verbouwen geweest..jeetje wat een puinhoop. Nu moeten er nog dingen opgehangen worden maar het grootste gros is klaar. Alleen beetje jammer dat ik gelijk weer werken moet..helaas. Hoe is het hier verder? Iemand ff een snelle update van belangrijke dingen?
7 weken al!! Dan moet ik gewoon nog een week werken! Niet normaal hoe snel alles gaat! @Hermiek: bedankt voor de tip, ik zal eens mailen.