Wilde jullie ff foto's spammen... Ik ben nu 27 weken zwanger van onze tweeling: Bekijk bijlage 175907 En hier was ik 27 weken zwanger van onze eerste: Bekijk bijlage 175908 Wat een verschil he?!
je dames lijken inderdaad veel op elkaar!!! en als ik zo de echofoto zie, krijg je een derde musketier
Oke, nog 1xtje spammen... voor de vergelijking! Eerste foto met 38weken van de eerste: Bekijk bijlage 175912 En dus nu met 27 weken van de twins: Bekijk bijlage 175913
zwaai zwaai! nikki toe maar hihi en je moet nog 8 weken ong! Napoleon ik zie het ook! Net als mijn dochtertje en ukkie, ook een groot vergelijkenis! Truuske hoe ging de arbo? en heb je mijn whatsapp berichten gekregen? heb nog geen reactie op, mijn moeder vroeg namelijk naar de dieren kaartjes
Vandaag enorm druk op het werk!! En ik kon 20min gaan overwerken (stond kassa) voordat ik eindelijk overgenomen werd.. mijn buik was al gespannend van het drukke gedoe.. ben nu helemaal brak!
@napoleon...mooie foto's en is wel goed te zien dat ze op mekaar lijken @nikki: wat een buik al hihi maar ja dat mag ook wel als je er 2 krijgt hier vandaag eindelijk goed nieuws wat betreft Rotterdam. de indicatie is er, die moest worden opgesteld door de psychiater van de POP-poli. ik ben met mijn schoonzus direct na het gesprek met ggnet (wat eigenlijk nergens op uitliep) naar de psychiater gelopen en voila...mijn indicatie lag al klaar vervolgens is mijn schoonzus terug naar Rotterdam gegaan, heeft daar bij het Erasmus zkh alles uitgelegd en heb volgende week dus al een afspraak...ze wilden eerst nog een intake maar daar is te weinig tijd voor en ze kunnen alles opvragen in Apeldoorn. dus ik ben wel happy op zich nu...dat er eindelijk een begin is wat betreft de hulp daar en hopelijk gaat alles nu een beetje vlot lopen. aan de andere kant vind ik het ook wel lastig want zal nu nog maar weinig in Apeldoorn zijn en dus mijn vriend ook weinig zien...maar alles voor de kleine en internet bestaat ook nog. komende week ben ik nog veel samen met hem, gaan we ook samen naar de groei-echo en ook hier alles inpakken...dat scheelt straks een hoop werk.
We kunnen helaas mijn salaris niet missen... Maar als het niet anders kan zal het moeten. Mooie fotos van je meiden, en inderdaad wat een gelijkenis zeg... Nikki, mooie buik! Net zwgym gehad nu moe dus morgen weer verder kletsen. Slaap lekker dames
Nachten draai ik idd niet meer.. De laat/vroege diensten nog wel maar niet meer zoveel.. Moet zeggen dat dat allemaal nog prima gaat.. Werk ook met mensen met een verst. Beperking en daarbij gedragsproblematiek.. Agressie is er wel maar voornamelijk verbaal.. In okt werk ik nog maar weinig.. Heb mei,juni extra uren gedraaid zodat ik sept en okt minder werk..
napoleon,hier ook aan t schelden op mn bh,heb hem al losgetrokken gatver wat zitten die krengen raar! Nikki,wowwwwwww wat een buik zo'n buik had ik op t eind van mn eerste nog niet eens gehaald! Heb nu trouwens weer een klein buikje,vandaag vroeg ook iemand hoever ik was en toen ik zei 26 weken zei ze dat ze dacht dat ik veeel mindr ver was. aowyn kan ik je misschien helpen met je kaartjes? catwoman fijn dat alles nu een beetje op gang komt. ik heb vandaag met de vk over zkh bevallen gehad en dat ik niet hier in t zkh wil bevallen maar in lelystad en dat is goed,ik worddt dan ws met 36 weken overgedragen aan t zkh daar maar ik mag de vk hier wel bellen als ik denk dat het begint zodat zij even kunne kijken hoever ik ben alvorens ik naar t zkh ga,over 3 weken hoor ik hoe we het precies gaan doen,ik ben dus erg blij! Bloeddruk was ook weer gestegen en heb nu een prachtige van 120/65! heb wel bijgelezen maar ben erg moe dus vandaar dat ik even neit op iedereen reageer
@Nikijane: Mooie buik en inderdaad een stukje groter dan bij je eerste. Maar er zitten er dan ook 2 in! @Napoleon: Mooie foto's! Helemaal eens, bh's zitten niet meer. Zitten precies in het beetje zachte huid in de overgang tussen borst en strakstaande buik te prikken. Is dus ook het eerste dat uit gaat als ik thuis ben van het werk... Hmm, begin nu al weer te merken dat het 's ochtends donker(der) is als ik op sta En ik wacht nog op de zomer!