november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Catwoman, ja ik wordt heel erg bruin inderdaad...staan nog meer foto's in mijn profiel van de vakantie..
    En zag het ook net als commentaar hoor ;)

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hier ook gebroken nachten, maar toch redelijk fit. Merk dat ik wat moeite krijg op mijn werk, maar ik wil zo graag. Geniet zo heerlijk van dat gespartel in mijn buik. Ga er soms echt even voor op de bank liggen. Dat ga ik straks wel missen! Ik ben nog steeds heetlijk euforish.....vind het heerlijk om zwanger te zijn, masr verlang ook wel een beetje om mijn lijf weer terug te krijgen.

3. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    oh ga ik ff spieken :p

hier soms ook problemen met mijn mannetje als hij hier slaapt dan...hij kan flink snurken en ik slaap al vrij licht...dus soms wel is lastig als ik dan niet in slaap kan komen en hij al ver in dromenland is haha

4. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Bijna weekend!
    Morgen gaan we shoppen voor de aankleding van de babykamer :)

5. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Donderdag ziek gemeld.
    Vandaag al telefoon van het UWV...das snel!

Was alleen niet thuis, maar aan het werk haha...
    Man aan de foon tegen mijn oppas...zal wel op AT basis zijn dan...Hij was enigszins verbaasd en belt maandag weer terug...

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Heb nu ook een bericht van de arbo-arts, moet er woensdag heen....

Was vandaag blij dat ik naar huis mocht, bekken waren behoorlijk pijnlijk, plus dat ik bij de meest sociale (NOT) collega stond, pakte zelf de 'makkelijke' kant terwijl ik aan de warme kant stond te plaren.... en maar doorstauwen met die borden :)...... nou ja, kijk nog hoe het maandag en dinsdag gaat, en anders woensdag gewoon aankaarten.....

Hier gelukkig over het algemeen een best goede nachtrust, word nu vaak 1 keer wakker van ons guppie maar voor de rest gaat het prima, als hubbie te veel herrie maakt, duw ik m gewoon aan :p

7. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ napoleon: thnx... Ik merk het idd na de gemeenschap, mar niet zomaar

Maar ik vind t nog wel raar ik heb t net weer gehad . Net onder mijn borst doet t zelfs n beetje pijn

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ beetletje: shop ze morgen :)

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    ja, mijn man snurkt ook..... is wel lastig...... vooral nu, nu we onze slaap zo kunnen gebruiken!

10. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Met wie mocht je idd lekker zeker op een wisseldag sommige colega's!!!!

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo even kort,hier alles redelijk,maar helaas is de harde buik ook vandaag gebleven,ik ga nu in bad om te kijken of t afzakt.
    Morgen gaan we met vrienden en onze dochter naar het dolfinarium.
    Ze nemen een rolstoel mee vanaf hun werk,ik zei eerst dat dat echt niet hoefde maar vandaag was 5 minuten lopen of staan al te veel dus ben ze nu wel dankbaar,en wil ook een beetje mee kunnen genieten ipv alleen maar pijn te lijden omdat ik te eigenwijs was om mee te werken aan de oplossing zeg maar!

Ik zal dus morgen wel niet online komen,want als we terug zijn zullen we wel linea recta richting bed gaan hihihih

iedereen een goed weekend gewenst!

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Sjees veel plezier!! Denk dat je de rolstoel wel kan waarderen, hoeft er ook niet continu in te zitten.....

@MVC stond met de eeuwige vrijgezel ;) en dan niet de sociale :p snap je t nog??

moet zeggen dat die warme kruik in mn rug erug lekker is.....

13. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @napoleon, mooi buikfoto's, mooi strak velletje zonder striae en dat bij het 5e kindje!!

@salcia, ik vind het zeker geen klein buikje hoor!!

@bloeddruk, hier onderdruk 45 laatste keer, maar doen ze niks mee.

@plassen, hier helaas ook meerdere keren uit bed 's nachts om te plassen.

Voel me vandaag echt niet lekker, vanmorgen al misselijk, licht in mn hoofd en soort van benauwd. Toch maar aan het werk gegaan met 2 paracetamol. Nu heb ik het weer, vraag me af of het toch iets met die bloeddruk te maken kan hebben?

14. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Sjees veel plezier morgen! Laat je maar lekker rondrijden :D Toevallig zijn wij er vorig week geweest!

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Sjees: veel plezier morgen!! Het wordt lekker weer :)

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    beebje was vandaag erg rustig maar nu heeft ze het toch druk!
    Ben vanmorgen wat druk geweest. Met mijn jongste op zoek naar behang en lampjes... auto in, auto uit, in de buggy tillen enz...
    Vanmiddag hebben de kids wel lekker geslapen maar ik kon zelf niet slapen want er wordt hier nog steeds geklust in huis... Daarna boodschappen doen. Vanavond even lekker in bad geweest maar ik heb wel steeds af en toe (pijnlijke) harde buiken... toch te druk gedaan

17. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Dames! Ik kom even spammen hier! Heb lekker vakantie sinds vanmiddag!! Zo lekker! Ondanks dat we nog veel moeten klussen is het een lekker idee!

Vorige nacht ook een gebroken nacht: had volgens mij extreme maagzuur; een uur lang kramp en pijn bij mijn middenrif. Verschrikkelijk!! Gelukkig heb ik een zorgzaam mannetje, die is dan heel lief wakker met mij! Hij snurkt gelukkig niet! Heb Antagel van de huisarts, wat is dat viessss...

Verder nu 5 kilo aangekomen, valt nog lekker mee! Denk dat het vanaf nu hard gaat..

Iedereen: geniet lekker van het mooie weer dit weekend!!

18. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden,

We hadden vandaag de bruiloft v vrienden. T was erg leuk, maar tijdens t diner kreeg ik heel veel last v m'n buik, echt een grote kanonskogel. Ik dacht dat een stukje lopen (20 passen) misschien wat zou helpen, maar de pijn was zo behoorlijk dat ik eigenlijk niet eens helemaal rechtop kon staan. Besloten dat ik niet naar t feest zou gaan dus manlief zou mij naar huis brengen. In de auto nam t bij elk hobbeltje/ bochtje alleen maar toe. Ha post gebeld, die zeiden bel de vk maar. Dus dat gedaan, konden doorrijden naar de praktijk, daar kwam zij ook heen. Echo gehad, buik gevoeld en getoucheerd, conclusie: gewoon een 'erge' harde buik, dat voelde ze ook wel zei ze, maar verder alles goed. Pukkie lag lekker te bewegen, vruchtwater voldoende, placenta goed, alles potdicht dus wel heel erg gerustgesteld. Advies om thuis gauw in bad te gaan, zit daar nu half uur in en eindelijk ontspant die kogel een beetje... Pfff, ben normaal echt geen piepert en zal niet snel paniekzaaien maar had t nu echt ff te kwaad.
    Ik vind t zó lief dat ze dan gelijk hup voor je naar de praktijk komen en alles controleren... Ga nu zo lekker slapen mét kruik op buik..

Sorry voor het enórme ego gehalte maar wilde even m'n ei kwijt...
    :)

19. juf85

juf85 Niet meer actief

Kan het zijn dat de baby mijn ribben heeft ontdekt? Ik heb al bijna een week last van ribben (rechtsvoor onder m'n borst, waar het ruggetje/kontje zit). En vandaag voelde ik meerdere keren dat er tegenaan geduwt werd.
    Verder ook last van maagzuur.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hanna do je wel rustig aan meis?

juf yep kan heel goed, vooral met zitten ><

Deel Deze Pagina