Truuske succes! Pamsie, heftig en schrikken zeg! Maar wat de meeste zeggen zou ik er zelf ook voor kiezen om een ander huis te zoeken voor Kyra hoe moeilijk dat ook is. Straks heb je er nog een kleine bij en weet je helemaal niet meer hoe ze dan kan reageren. Lotte zal ook wel behoorlijk geschrokken zijn! Ben net bij de vk weer helemaal goedgekeurd! Nog geeneens een halve kilo aangekomen. Geen idee hoe ik dat doe want ik snoep toch echt wel regelmatig. Er is ook meteen bloed afgenomen om te onderzoeken wat de bloedgroep is van het kindje ivm mijn negatieve bloedgroep. Fijn dat ze dat tegenwoordig zo kunnen doen!
ja ik snap het heel goed. je hond is je vriend. Misschien helpt het rustig rond te kijken naar een huisje...kijken of je iemand vind die heel lief voor haar zal zijn. Als je dat weet, maakt dat de beslissing misschien makkelijker. En het kan best zijn dat de hond ook niet gelukkig is met de nieuwe gezinssituatie en daarom zo doet. ik wist dat niet van die bloedvergiftiging. Ik vond het tot nu toe nog niet erg, maar ben iedere keer bang dat ie een nagel in zijn oog krijgt en vervolgens een infectie ofzo. Ik weet eigenlijk ook niet goed wat ik met de katjes moet. Ik heb wel meer problemen met ze. De katten verdragen elkaar niet meer.
verstandig. Ik las ook van je verkorte baarmoedermond. Extra reden om sneller aan de bel te trekken. Hoop dat het allemaal in orde is.
Hondje in laten slapen!!! neeeeeee dat is ook zowat miepske.. Snap dat sommige zo denken, maar het is net gebeurd.. Dan moet je al helemaal niet aan zulke dingen denken. Te pijnlijk. Nee als je iemand voor haar vind, kun je ook afspreken dat ze eerst een paar weken komt logeren. Dan kun je zien/horen hoe het gaat en dan beslissen of ze daar blijft of dat jullie verder kijken naar een oplossing.
heeh, wat fijn van je goeie controle beetletje. Ik zal nog even een fototje spammen van het kamertje.
Ja, ik ben daar heel hard in, een honden die echt gebeten heeft blijft geen dag langer in huis. En je kan nu eenmaal niet garanderen dat een hond nooit meer met kinderen in aanraking komt. Het lijkt me echt hels om te horen dat je hond een jaar later op een verjaardag een kind heeft gebeten in het gezicht en het kind daar nblijvende schade aan over houdt.
ik zou in dat geval de hond ook niet in huis houden hoor. Echt niet. Wat vind je van mijn katten dan?
marieke,prachtig zeg die kamer,vind t echt heel erg mooi! truuske,succes in het zkh,beter even de bmm laten opmeten of ie gelijk blijft en niet korter wordt,is een kleine moeite en voor jou een geruststelling,zowieso zal je wel een tijdje rust voor geschreven krijgen en daar meot je je dan ook wel echt aan houden hoor! pamsie,ik zou de hond ook niet meer vertrouwen hoe gek jullie ook op dr zijn,zou echt op zeer korte termijn een ander huisje regelen voor haar want 1 keer bijten en al helemaal zonder aanleiding,dat gaat geheid nog eens gebeuren en stel dat je er niet naast staat of er wordt in het gezicht gebeten dat vergeef je jezelf nooit en te nimmer!
ja en dan blijkt het ineens een jongetje zijn bij de 3d vrijdag of de geboorte!! oepsie!! hahaha...Dan ga ik er wel slapen, want ik vind het nu de mooiste kamer in huis.
thanks voor je lieve reactie. idd je hond is je vriend. en dat maakt het gedrag niet goed. maar het is niet iets wat je even zomaar beslist je leeft al jaren samen met de hond! uit eindelijk is het belangrijk voor mij dat iedereen gelukkig is met de situatie/oplossing. voorop staat de veiligheid van me kinderen!! zonder twijfel. maar daarnaast wil ik ook dat kyra zich goed voelt. en als ze niet meer gelukkig is bij ons. dan hoop ik dat ze dat wel bij een ander kan zijn. ja als een wondje niet goed bloed, dus oppervlakkig kan je heel makkelijk een bloedvergifting krijgen. dus idd op letten want dat zijn precies van die wondjes die katten natuurlijk heel makkelijk kunnen maken als ze met de nagel langs de huid gaan. maar dan merk je het gauw genoeg hoor, dan zie je vaak een rode streep vanaf de wond lopen over de arm of been ect. en je wordt er echt hondsberoed van. als je problemen heb met de katten ook onderling zou ik wel even kijken wat je er aan kan doen. ik weet niet of ze nog jong zijn. dan kan het speelsheid zijn natuurlijk.
@marieke: leuk kamertje zeg!! echt super gedaan. @beetletje: fijn dat de controles weer goed waren. @miepske: ik snap je beredenering, maar denk niet dat het altijd zo zwart wit is. we gaan gewoon kijken naar een goed oplossing.
de katten zijn bijna 6. Heb ook wel zitten denken aan een ander huis. Maar wilde eerst alles eraan gedaan hebben.
Weer op weg naar huis! Baarmoederhals is nu 2,2 cm lang dus mag niet meer werken. Nog geen ontlsuiting en onze dramaqueen ligt met koppie omhoog hahaha Zo mn werk bellen en het blijde nieuws vertellen
oei dat gaat hard. krijg je nu weeenremmers en longrijping e.d? of doen ze dat pas onder de 2? hoeveel was ie de vorige keer?
met 23 weken was hij nog 2,4 cm dus moet het nu met rust uitzingen. heb nog geen ontsluiting gelukkig!!!
zo wat is het warm. Ben een paar uurtjes de stad in geweest en het was best benauwd. @ Napoleon: was jij begin van de middag met 2 dochtertjes en man op Paddepoel aan het winkelen? Er liepen veel zwangere buiken rond, maar het leek wel of ik je herkende van een foto van het forum. Had je een blauw jurkje aan? Misschien was je het wel helemaal niet hoor, maar ik zag je gezicht en 2 kleine meisjes...