november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha ok! Zag je ook hoe goed Meike (de oudste van de 2) luisterde :S Wordt helemaal gek van haar de laatste dagen... begint ze ook nog met de waarom-fase...

2. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik probeerde even die hyves emoticon hier erin te verwerken maar lukt niet zo....wel heb ik de hyves emoticons in msn ook gemaakt...

lekker verhaal trouwens over die klontjes na de bevalling haha
    ik ga me dus echt scheren voor die tijd nog een keer :p

@meriam:fijn dat alles in orde was..hopelijk over 2 weken nog steeds

hier morgen groei echo ben benieuwd...mijn vriend gaat mee en is waarschijnlijk de laatste keer dat hij mee kan helaas...omdat ik straks dus naar Rotterdam ga...dus we maken er maar iets leuks van samen

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

kom even langs zwaaien!
    heb al vanaf dat ik om 16.30 wakker werd een heel gespaanen gevoel in mijn zij en rug bovenaan/midden,ook gevoel dat ik daardoor slechter kanademen,en sinds vanavond gin t weer over in harde buiken,nu ik lig gaat t wel,maar is echt vervelend!

pakketje kwam pas laat dus niet kunnen kijken voor bh,maar vrijdag gaat de kleine met opa en oma naar de dierentuin dus dan kan ik even gaan shoppen

truuske,gelukkig viel t mee,en ty verschil met de laatstew meting is ook niet enorm,maar wel echt een reden om t echt een stuk rustiger aan te doen!

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @catwoman: spannend morgen een groeiecho

@sjees: balen dat je pakketje laat was maar ja dan van de week maar ff shoppen toch.

@napoleon: leuk die waarom fase:p

@hier: wij gaan slapen trusten allemaal

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden ik zwaai even snel, heb ALLES bijgelezen en ga morgen op m'n gemakje reageren, nu lekker snurken, truste all...!

6. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb er niet echt opgelet. Toen ik wegliep dacht ik ineens dat jij dat kon zijn.

Hier steeds een drukke baby zodra ik rustig zit. Ik vind dat gedraai in mn buik maar eng.

Ben bezig met een slab te maken. En heb net ook een speelkubus gemaakt van stofjes.

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik kom ook ff zwaaien en hoop morgen tijd te hebben helemaal terug te lezen. Sliep vannacht bagger en vandaag op het werk was het ENORM druk :/ had verwacht dat het rustig zou zijn ivm introductie weken etc.. knuffs voor iedereen!!

8. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Me to!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Nou dit is stom haha Ik dacht even lezen of er alweer dames aan het bevallen zijn en Ik lees ineens dit bericht.. Ik snap hem alleen niet haha hoe bedoel je Ik zie je haha

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Aloha onderaan kun je zien wie het topic leest ;) Zie dat jouw chromosomen test goed was! Dat is wel fijn, al helpt het de ene kant niet :( Iig vonden wij dan, uitslag goed, wat was het dan de hele tijd? :( knuffs lieffie! Ik hoop echt dat het een keer blijvend raak is zoals bij ons was!!

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Gisteren voor t eerst mijn kindje zien draaien! Dat was gaaf!
    Zag echt aan de buitenkant vanalles voorbij komen.. Haha en ineens lag kindje rechts ipv links!

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig, dat zie ik nu ook voor het eerst :D

@Pamsie: Was het dan soms Truuske die ging verhuizen? Haha aik weet het echt niet meer.

@Scheren: Zeker wel dat ik dat ga doen voordat ik moet bevallen, ik kom nu nog overal goed aan.

@BH's: Die van mij zijn vooral in het begin gegroeid, toen heb ik een meegroei BH gepast maar dat vond ik echt 10x niks, heb toen gewoon een grotere BH gekocht en die past nog steeds.

@Lekkage: nog geen last van gelukkig

Weet niet meer wie vroeg wanneer we kunnen gaan verhuizen maar dat is nog niet zeker. Onze vorige huurder heeft nog altijd de verhuurdersverklaring niet ingevuld en voordat we die hebben kunne we geen contract gaan tekenen ñ©ßñíóñíó:x:x:x!!!!

@commode op badkamer: bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik het inderdaad maar moet bekijken als we er wonen. Ik kan misschien ook gewoon de cape over mijn schouder leggen en dan de kleine er tegenaan als ik haar uit badje haal en naar het kamertje lopen. De praktijk zal wel leren wat het makkelijkste is:D

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedemorgen meiden!
    En lekker geslapen allemaal??
    Ik voel me gelukkig een stuk beter dan gister middag,de benauwdheid en pijn zijn weg,dus ik ga straks even met de kleine naar de stad om voor een bh te kijken.

is het bij jullie ook zo vreselijk donker???

ik had nog een vraagje,zijn er meer meiden die moeite krijgen met autorijden,ik merk dat mijn focus en concentratie ver te zoeken is en ik steeds schrik tijdens het rijden,heb daarom ook maar besloten alleen nog heel kleine afstanden te rijden...

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjees, autorijden heb ik (nog) geen problemen mee gelukkig. Hier is het niet donker. De gemente is hier achter het huis aant werken. Er is een soort klein parkeerplaatsje en dat gaan z eopnieuwe bestraten/asfalteren en nu zijn ze het oude asfalt eruit aant breken. Wat een teringherrie!!

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    herkenbaar?: gisteravond had ik echt een hartslag die ik normaal heb als ik op mijn top zit met sporten, terwijl ik gewoon in bed lag...
    Werd er gewoon helemaal naar van, kon er niet van slapen... Ik had niks bijzonders gedaan, aan het begin van de avond in bad geweest maar niet zo heet en dat was ook al 2 uur voor ik ging slapen. Ik lag ook niet op mijn rug en had ook niks raars gegeten ofzo.
    Ik kreeg mijn hart ook niet rustig met de mijn adamhalingsoefeningen.

16. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog niet alles bijgelezen maar reageer maar alvast want de vergeetachtigheid heeft hard toegeslagen hier....

Marieke, wat een lief kamertje! En voor een jongen toch ook hartstikke leuk? Lekker felle kleuren met contrast, dat is sowieso voor baby's goed omdat ze dat goed kunnen zien.

hond: dat is schrikken zeg! Hoop dat alles goed geneest. Het bevestigt wel mijn voorzichtigheid bij honden. Vind het nooit prettig als mensen hun hond dicht bij mijn kind laten komen. Ze kunnen wel zeggen hij doet niks en dat ook denken, maar zo zie je maar weer. Het blijven onvoorspelbare dieren, ook al kennen ze het kind in kwestie nog zo goed. Sterkte met de moeilijke keuze die je nu moet maken!

Gisteren eerste herhaalcursusavond van Samen Bevallen gehad. Was leuk en nuttig weer om de oefeningen te doen. Gezellig ook om andere stellen te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen.

Moet zo naar ziekenhuis, bloed laten prikken en dan naar vk voor de anti-d prik. Vind het wel raar dat ik mijn bloed moet laten onderzoeken en dan sowieso toch de anti-d prik moet halen (is een pijnlijke prik!). Dan maakt het toch niet uit of ze antistoffen vinden in mijn bloed, want ik krijg die prik dan toch wel... nou ja.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja zo nu en dan. Maar het maakt veel verschil of ik goed geslapen heb bijvoorbeeld ;) En of ik mijn bril op heb...
    Ik ben thuis de enige met een rijbewijs dus als we zaterdag op vakantie gaan moet ik wel echt goed geconcentreerd zijn... Gelukkig slaapt femke nu EINDELIJK door... (heel af en toe een konijn kwijt maar geen nachtelijke drama's meer) dat scheelt. Maar we rijden niet voor niets in twee etappes. We overnachten zaterdagnacht halverwege in een F1 hotel. Sowieso rij ik niet snachts lange afstanden. Maar ook al was ik nu niet zwanger, dan is de hele dag alleen maar rijden met 4 kinderen ook niet echt lekker ;)

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @barbamam, misschien is het sowieso goed om te weten of je kindje pos of negatief is. Dus niet alleen voor jou maar ook voor je kindje ;)
    en ik geloof dat ze die anti-D sowieso doen als je al eerder kindjes hebt gehad. omdat de reactie heftiger kan zijn bij een volgend kindje.

19. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Nikki wat fijn dat de controle weer helemaal goed was... Ik heb er geen verstand van maar dat zijn mooie gewichten toch voor de meiden met deze termijn??
    Lijkt me zo bijzonder om twee kindjes tegelijk in je buik te hebben!

Truuske dit is dus duidelijk: NIKS DOEN vanaf nu... (voor zover mogelijk met een klein mannetje thuis...;)
    Hoe meten ze je bmm eigenlijk:(

20. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Pamsie: jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn zeg...:(
    Er is hier al een heleboel geschreven over wat je misschien het beste kan doen... Ik heb er ook nog wel een mening over....
    Ik ben mn hele leven nog nooit zonder huisdieren geweest, en zou eerlijk gezegd niet zonder kunnen/willen.
    Wat ik wel heb geleerd in al die tijd is dat een hond of kat nooit voor de volle honderd procent te vertrouwen valt. Sommige komen echt wel tot zeg 99 procent, maar dan toch, het blijven dieren...
    Je gaf aan dat er nu geen enkele aanleiding was voor jullie hondje om zo uit te halen, maar wie weet was er op dat moment ergens een geluid in de buurt, of wat dan ook waardoor ze hapte. Je weet als baasje nooit precies wat er in het koppie van een beest omgaat, hoe goed je je dier ook kent!
    En ik vind het te ver gaan om te zeggen dat je dus geen huisdieren kan hebben in een huis waar kinderen/ babies zijn.
    Je zei zelf al dat je ervoor zorgt dat ze nooit alleen is met de hond, dat lijkt me inderdaad goed.
    Ik begrijp je angst echt heel goed en als je besluit om t beestje een ander huis te geven dan begrijp ik dat.
    Ik heb alleen zoiets van, tja, dan moeten we alle huisdieren maar wegdoen, alle planten eruit, alle zware lampen, geen elektrische apparaten meer want STEL DAT .... Begijp je een beetje wat ik bedoel?
    Meid ik hoop dat je een beslissing kan nemen waar je je goed bij voelt uiteindelijk! Heel veel sterkte ermee, lijkt me echt niet makkelijk!!

Deel Deze Pagina