november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    haha ja inderdaad...hopelijk zijn ze in Rotterdam straks een stuk aardiger en willen ze daar wel kijken ernaar.
    beebje lag hier trouwens al met koppie naar beneden...tijdens de echo in ieder geval maar dat kon nu nog veranderen zei ze...want is nog ruimte zat

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @smeren, hier ook de olie van weleda, ik ben er wel blij mee, smeert lekker en ruikt ook prima, tot nu toe gelukkig nog geen striae!

Hier is het kindje net overdwars gaan liggen, heb nu ineens een hele brede buik, raar gezicht haha. Hoop dat ze weer terug gaat!

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Stroopwafel,ik kreeg 1 week voor mijn bevalling ineens een prachtige tijgerprint op mijn borsten,baalde er echt van als een stekker,heel de zwangerschap geen enkel streepje en in de laatste week,paf!

Smeren doe ik ook met biooil en mama buikcreme van etos maar die vind ik stinken

Pfffff ben aan t kijken naar geboortekaartje,je hebt zoveel,maar ik heb nog niets leuks gezien erg he??
    Ook maar weer eens aan t zoeken naar namen,volgens mij gaat t net als de vorige keer dat ik echt een paar dagen voor de bevalling denk,nou zullen we dat maar doen????

Zoals jullie merken ben ik niet zo goed in beslissingen nemen en dingen verzinnen hahhahahah

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @autorijden: soms idd wat trager met reageren. maar ik probeer nu dus ook extra afstand te houden. merk wel dat ik sneller geirriteerd ben aan andere weggebruikers, laatst ook weer iemand die dan achter je rijd en dan vlak voor de afslag je snel inhaalt en er weer voor schiet. daar kan ik zo pist om worden:p zou er haast even wat extra gas voor geven.
    al slaat het nergens op:$

@hond: thanks voor alle nieuwe reacties nog. ik kan kyra niet zomaar weg doen. er zal dus een andere oplossing komen.

@controles: fijn dat een aantal weer goede controles hebben gehad.

@catwoman: nou ja zeg te donker! het moet niet gekker worden.

@tetta: wat een raar verhaal van dat verhuren:(

@uhh ja zwangerschapsdementie is ook lekker handig af en toe. ik ben het ff kwijt.

o ja,

@aloha: het antwoord had je al ik zag je onderin staan daar kan je zien wie er in het topic leest. fijn dat de test goed was. maar idd waar lag het dan aan. ik duim dat je snel een mooie plakbaby krijgt. ;)

@napoleon: lekker toch een dag niks doen:p ff van genieten. straks is er weer zo'n kleintje bij;)

@salcia: heb je een leuke vakantie gehad??

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @strepen: die kun je de dag voor je bevalling nog krijgen.

@hier: van de week de proefdruk van het geboortekaartje binnen gekregen en hij is wel heel leuk geworden:D

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    pamsie..ja vakantie was heerlijk, maar al tijdje geleden hoor...was nu weekendje in Belgie bij mijn schoonouders, bedoelde je dat?

ga weer proberen te slapen, heb honger maar mag niks vanwege nuchter zijn en maagzuur en durf ook geen rennie te nemen vanwege suiker die erin zit.

7. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Pfffff... Klaarwakker door een kramp in de buik. Is even kijken of er meer komt. Was wel pufwaardig ook. Stom gedoe. Zit ook op de wc dus misschien ook wel gewoon mijn darmen.

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

Marieke en de kramp al weg?

salcia,even volhouden nog meid!

nou zit hier ook weer beneden krijg de slaap echt niet te pakken heb nog haast geen oog dichtgedaan,ik kan niet lekker liggen en als ik net indut dan is mijn dochter weer wakker,die komt echt gemiddeld weer 4 keer per nacht en dan ben ik zowieso weer een uur wakker ook niet echt bevordelijk voor de nachtrust.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier ook een gebroken nacht erg last van de maag en niks hielp. viel pas tegen 5 uur in slaap en om 6 uur ging de wekker, nou dan maar vroeg vanavond naar bed

10. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Pfff, sliep pas om half vier!niet lang geslapen...dus ben ik maar de was op gaan vouwen,al ontbeten en twee keer het ochtend journaal bekeken!

Marieke moet je niet de vk bellen?

Ben dus niet de enige die wakker heeft gelegen;)

11. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Wat een stelletje nachtbrakers. Vandaag rustig aan, tussen de middag slapen en vroeg naar bed. Hoe oud is je dochter sjees ? 4x wakker doOr je kind is niet lollig en slopend.
    Ik heb vannacht eventjes gelet om de krampen maar kon er niets van maken. Dan duurde een kramp 40 sec en dan 3 min en dan weer 3 min ertussen en dan weer 5 of 8. Ben gaan slapen en er niet meer wakker van geworden

12. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Morguh!

Wat een nachtbrakers! Ik heb voor de verandering redelijk geslapen.

Marieke, is het nu helemaal weg?

13. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Catwoman: Gelukkig was de groeiecho goed :)

@Stroopwafel: Fijn dat de controle goed was en hopelijk werkt je werkgever mee aan het rustig aan doen.

Ook hier slecht geslapen, wordt er niet beter op moet ik zeggen.

Gisteren controle gehad en alles was goed. Hb 6.6 (moet met 30 wkn minimaal 6.3 zijn) bloeddruk 100/65, de beeb was zelfs al wat ingedaald (zoekt alle ruimte die het kan vinden). Dat verklaart de pijn die ik de afgelopen week gehad heb en het gevoel dat mijn schaambeen uiteengereten werd. Hartslag van de beeb was ook helemaal goed. Nu over drie weken weer en daarna om de twee weken.

Vanavond eerste avond 'samen bevallen'. Ben benieuwd!

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

strepen had ik bij de eerste niet tot 40+1 en toen kreeg ik een explosie op mijn buik waardoor er een hele landkaart is ontstaan (hoorde de duid gewoon scheuren). Bij de tweede geen nieuwe bij gekregen en na de bevalling werd het aanzicht eigenlijk beter :)
    Nu hopen dat het weer iets beter wordt, maar je blijft ze duidelijk zien.

Ze mogen je vakantiedagen niet afpakken als het gaat om ziektewet. Maar als je echt minder moet/wilt gaan werken en 4 weken vooraf pas met verlof wilt dan kun je het voor jezelf overwegen.

Heb zelf bijna 3 weken over van dit jaar en die neem ik mee naar volgend jaar. Wil ze de eerste maanden gespreid opnemen zodat ik gemiddeld minder hoef te werken na mijn verlof en in mei (wanneer de oudste vakantie heeft) pas mijn gewone voorjaarsvakantie op te nemen. Zo houd ik nog 6 weken over voor de zomer en najaar :)

15. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen meisjes!

Hier ook een slechte nacht, heftig liggen dromen en meerdere keren wakker.

"druk" dagje voor mij vandaag; 11.30 VK en tussen 13 en 15 komt de woningbouw voor de 1e inspectie.
    Nog een week en dan gaan we tekenen bij de notaris!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb wel eens vaker rare dingen over Apeldoorn gehoord (ging Aloha daar eerst ook niet heen?) Hopelijk zijn ze rotjeknor een stuk liever ;)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Niet ;) Soms een beetje mamazalf van zwitsal maar dat is meer voor de 'gezelligheid' (doen we dan samen).

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb nooit striae gehad op mijn buik gelukkig! Wel op mijn borsten tijdens de bv. ik heb wel eens gehoord van vrouwen die in de laatste week nog striae kregen...

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Misschien heb je een andere vorm baarmoeder? Dat hoor je ook wel eens.
    Het ligt er ook aan wat de reden is van je vorige ks of je nu gewoon kan bevallen of niet, met een stuitbevalling want ze doen dat liever niet als je al eens een ks hebt gehad. Als je niet goed ontsloot, dan kan dat nu weer zo zijn...
    maar als je nog meer kinderen wil is een ks natuurlijk niet wenselijk...

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Goeie morgen!!!
    Hier ook een ietswat gebroken nacht! Van 10 tot 12 geslapen en toen Van 12 tot half 2 wakker geweest, maar daarna wel lekker geslapen.

Zit te verzinnen wat we vandaag weer moeten doen... Misschien dat ik straks ff naar het huis van m'n ouders rijd, ze zijn op vakantie en hebben een heel lekker bad! Gaan m'n zoontje en ik ff badderen, en hebben we meteen een uitje! Of zal ik gewoon hier thuis onder de douche en kleine mannetje maar in z'n eigen badje?! Ik ben zo besluitvaardig... NIET!!

Ach, de ochtend is nog niet voorbij! We hebben nog ff! ;)

Deel Deze Pagina