november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff ben even een week was aan het wegwerken... morgen op vakantie dus dan is het wel fijn als het even uit de weg is ;)

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    binnenkort maar eens kijken of we ons kunnen oriënteren op een andere foon

Hier draait de wasmachine ook bekleding van het wiegje zit in de was.
    dan kan het lekker hangen te drogen en kan ik het deze week netjes maken.
    ben zo blij dat we een wiegje konden lenen.. vind het wel leuk

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik kan nu ook niet bij de lijst, ik zit nu op mn Blackberry ;)
    Wil trouwens ook geen andere telefoon meer ;)

Patries, gefeliciteerd met jullie 2 knullen! Ga duimen dat alles goed blijft gaan!

Wat betekend dat ik zo een nieuw deel aan de lijst ga toevoegen; geboren kindjes!
    Zal dan gelijk de gekozen buddy's toevoegen!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dit is het model , moet zeggen dat ik niet weet of we de ecru of witte variant hebben ik denk ecru maar kan net zo goed echt wit zijn, maar hij zit niets voor niets even in de was

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh damn... mijn dochters mp4 speler is meegewassen... nu doet ie het niet meer :( ze had hem voor haar verjaardag gekregen van mijn moeder en die had er ook allemaal foto's ed opgezet en een zelfgeschreven verhaaltje... ik kijk broeken altijd na, maar hij zat in de zak van een vest ...

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wat balen maar geen paniek er zijn mensen die in ieder geval de dingen die op een mp3 staan wel veilig kunnen stellen
    maar misschien als je hem droogt maakt (fohnen) dat hij het wel weer doet?

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ga ook zo alle ledikant en wieg bekleding/lakens in de was gooien. Wil de bedden nu wel opmaken hihi. Eerste babykleertjes was zit er ook in.. kan mij niet langer bedwingen

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh wat vroeg , nog voor de 27 wkn zelfs, patriesjuh, ik ken je verder niet want ik zit nooit op t andere nov topic, maar ik ga zeker ook duimen voor die twee mannetjes van je!

Buddy's : ik heb met drie v jullie wel eens ge PB-d, stroopwafel sjees en Aowyn... Aowyn heeft geloof ik al een buddy?? Die andere twee meiden niet?? Trouwens t maakt me verder echt geen bal uit hoor...!
    Vind t alleen wel leuk als t iemand is die hier ook regelmatig post en niet een keer per maand ofzo:D

Salcia ja k heb een naaimachine gekocht, boxkleed is bijna klaar!! Zal hem hier showen dan...
    Fijne vakantie Napoleon!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hanna ook al crea, jeetje nee geen tijd voor een eigenlijk vind ik het wel makkelijk dat mijn moeder alles maakt, ze kwam vrijdag aan met een lief gebreid vestje licht groen met wit , zo lief

10. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Truuske: leuk een nieuw huisje :) en lekker dat er weinig gedaan moet worden.

11. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Buddy's : ik heb met drie v jullie wel eens ge PB-d, stroopwafel sjees en Aowyn... Aowyn heeft geloof ik al een buddy?? Die andere twee meiden niet?? Trouwens t maakt me verder echt geen bal uit hoor...!
    Vind t alleen wel leuk als t iemand is die hier ook regelmatig post en niet een keer per maand ofzo:D

Ik wilde jouw ook vragen om buddy te zijn:), dus zullen wij elkaars buddy zijn :)!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja ik heb Truuske als buddy en ben ook buddy voor Azeb :)

13. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook weer gevonden :)

Fijn dat alle controles goed waren bij de vk/gyn @iedereen met controle

@Ricmar: Mooie foto! Ben heel benieuwd hoe goed we alles volgende week kunnen zien bij onze pretecho.

@Patriesjuh: Gefeliciteerd met je twee zoons.

Hier vrijdag het 3e trimester in gegaan :)

Sorry dat ik een paar dagen niets van me heb laten horen, maar merk nu echt als ik te druk ben dat ik de dag erop de prijs betaal. Daarbij het slechte slapen door maagzuur en pijn in heupen, niet echt fijn.

Maar de kinderkamer is nu helemaal leeg en behangen, gordijnen en morgen komt het kamertje :) Dan hebben we daarna weer even rust (qua klussen).

Ben nog op zoek naar een buddy, iemand interesse? Ben hier bijna dagelijks en ben 28/10 uitgerekend.

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

Patries,jemig wat vroeg zeg!hopelijk zullen de jongens sterk genoeg zijn en knokken ze zich hier doorheen! Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!

Ricmar,wat leuk een wiegje! Ik ga op mp ook nog kijen maar vind ze toch zelfs daar vaak nog best duur,dus allee als ik tegen iets heel leuks oploop dan doen we het,anders gewoon i het ledikant en de eerste paar dagen in de kinderwagenbak naast ons bed,hadden we bij de eerste ook,en was ideaal!Oh hij is echt prachtig zeg!

Napoleon,oh jee das echt balen,idd misschien als je hem droogfohned dat het nog wil doen?

Aowyn,leuk he alles wassen en voorbereiden,ik wacht hier eerst tot mijn dochter over is van kamer anders kan ik de gewassen spullen toch nergens kwijt

Hanna,lijkt me leuk om jou buddy te zijn!oh zie dat je al buddy bent,geen probleem……

Mother tobe,fijn en leuk dat morgen het kamertje komt en jullie zo goed als klaar zijn!

Pffff zit hier met een super sjagerijnige kerel,ik ga na het eten lekker boven strijken want wordt zelf bijna sjaggie van hem,lijkt wel of ie ongesteld is ofzo……….
    En ach dan komt die strijk ook eens weg ;)

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    glukkig heeft mijn zwager er verstand van... die heeft hem nu.
    Hij is trouwens in de droger geweest, dus droog is ie vast... gelukkig wel op halve warmte... nou ja, we'll see

16. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Voordat ik het weer vergeet hihihih voor het lijstje afspraak 23 augustus 28 weken controle. Eveneens bloed prikken om de resusfactor te bepalen van de kleine

Ik vergeet elke keer de site op te slaan :), maar zou ik de link nog een keer mogen van de lijsten?

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    voor de lijst 16 aug controle gyn

19. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

AAngepast!

20. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

ohnee!

Even een nacht in een bak met rijst leggen, doen ze met telefoons ook!

Deel Deze Pagina