november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Tetta, gefeliciteerd!!!!!

Hier net even een flinke jankbui gehad. Net inspectie woningbouw gehad, en alles wat al in de woning zat toen we het kregen moeten wij er nu ineens uit halen...
    De hulp haakt nu ook ineens af, en toen bood mijn moeder aan Joey te komen ophalen om 14 dagen mee te nemen naar hun huis. (In Spanje)
    Toen kon je me opvegen!

2. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Heb jij die ook van Deltas?? heb die namelijk van mn ouders gehad.... Zit nu ook al een maand op ongeveer het zelfde gewicht....

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou zeg Truuske...wat een gedoe allemaal....willen de nieuwe bewoners niks overnemen van jullie? En wat moet je eruit halen allemaal?

14 dagen is wel erg lang he...snapt je moeder toch ook wel?

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

ik wil t risico niet lopen om 14 dagen na t inleveren van de sleutel asnog de zooi te moeten strippen...

Maargoed, overal was commentaar op.
    Mn huis is schoon maar niet schoon genoeg volgens de opzichter bla bla bla bla. Naar ventje, hij zal wel geen sex gehad hebben gisteravond!

5. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Truuske... pfff lekker is dat dan! kan je moeder jou ook niet gelijk meenemen en verzorgen ;)...... nee snap dat 14 dagen wel heel lang is... misschien een idee dat ze bij jullie in huis komt ipv visa versa....

Hier 100% ziektewet.... hahaha moest wel lachen wat de regels waren bij 30 weken zwangerschap... niet meer dan 10 keer bukken, 1 uur staan, 2 uur lopen lol en dat in een keuken..... wat denk dat vrouwtje zelf met een 6 uur durende werkdag :)

pfff mama heeft een kort lontje :(:(

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Maar Truuske...weten ze niet wie de nieuwe bewoners worden dan? Dat zij het misschien wel zo willen zoals het nu is?

7. juf85

juf85 Niet meer actief

balen dat je het huis moet aanpassen.
    Wij wonen ook in een huurwoning. Nu is er een raam stuk, dus mn vriend was de voorwaarden aan het lezen. Ziet hij staan dat je vliesbehang moet verwijderen. Nou toen wij er kwamen wonen hing het huis vol met vliesbehang en dat hebben wij dus overgeschilderd. Ik zou flink balen als wij dat behang er wel van af moeten halen als wij weg zouden gaan. Verder moet trapbekleding er ook af. Ik heb onze trap helemaal geschilderd en er trapmatten opgeplakt. Als je die matten eraf haalt, dan is de trap vast heel lelijk en kunnen de nieuwe bewoners er weer van die dingen opplakken....Ik hoop niet dat ze bij ons zo streng zijn.
    Onze vorige buren hadden heel veel veranderd in hun huurhuis. Daarna werd het huis verkocht door de huurbaas. En de controleur vond het er juist goed uitzien en ze mochten alles laten zoals het was!

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Nee nog niet want het huis staat nog niet op Woningnet aangeboden.
    Als wij eruit gaan komt er eerst een nieuwe groepenkast en al het astbest word weggehaald. Pas als dat gedaan is word het aangeboden als te huur en dan kan iedereen pas reageren.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat moet je allemaal doen dan behalve schoonmaken? En kan je moeder niet helpen in huis of juist oppassen zodat jij je handen vrij hebt een paar dagen

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Nee dat gaat niet lukken, mijn ouders hebben 2 bedrijven die gewoon door draaien. Het is daar nu hoogseizoen, dus die kunnen niet weg.

Ach weetje, uiteindelijk valt het allemaal wel mee alleen op dat moment zag ik door de bomen het bos niet meer. Ben ook maar vast begonnen, elke dag dat ik iets kan doen is er weer een!

11. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Tetta: Gefeliciteerd

@Napoleon: Altijd handig bonnen vinden waar je nog iets aan hebt;).

@Beertje: ik heb ook een zwangerschapsboek van Pauline Oud waar ik mijn gewicht in moet vullen.

Vandaag gesprek gehad met mijn werkgever. Hij keek mij in het begin wazig aan en wist niet goed wat hij hiermee aan moest. Hij zei dat ik de eerste zwangere ben die op zijn afdeling zit hahahha. Maar goed heb vrijdag een afspraak met HA, kijken wat hij zegt

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Truuske: erg vervelend! Maar hou je zelf wel rust!!

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truuske wat moeten jullie er zoal uithalen dan?

Wij moeten zo even contact opnemen met de vorige huurder om uit te vissen wat hij voor de laminaatvloer wilt hebben. Ben eens benieuwd heb echt geen idee wat iemand zich daarvoor zou vragen.

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

tetta, let er wel op dat je er niet teveel voor betaald!! Zou zonde zijn als je de hoofdprijs betaald.

15. moontjemoon

Stroopwafel, geen arbo dienst bij jullie??

16. moontjemoon

Truuske, herken het gevoel wel een beetje. Alles lijkt dan ook op hetzelfde moment te komen! Doe het rustig aan!! Komt waarschijnlijk vanzelf op zijn pootjes terecht.

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meneer zei: Voor 700 euro mag je hem hebben
    Tetta zei: voor 700 euro mag je hem meenemen

Uiteindelijk zei hij dat hij nog wel wilde zakken tot 200 euro, heb gezegd dat ik erover na wil denken en wil eerst nog eens goed kijken naar de vloer.

18. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    tetta GEFELICITEERD!!!

Truuske, wat een gedoe zeg. Denk je wel goed aan jezelf en zorg dus dat je niet teveel gaat doen!!

19. moontjemoon

Belachelijk gewoon..denken overal een slaatje uit te kunnen slaan.

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies. Maar ik denk niet dat hij zin heeft om die vloer eruit te gaan halen:p

Deel Deze Pagina