vandaag controle gyn. gehad...ze was erg tevreden. hb gehalte was netjes 8,6 of 6,8 weet niet meer hihi...suiker ook netjes in orde..bloeddruk 120/75 maandag word ik gebeld over die anti-d of ik dat moet krijgen ja of nee. vandaag echt veel gedaan,ben nu ook best wel moe dus lekker rustig avondje achter me laptop. @tetta: gefeliciteerd met je woning @truus: balen dat je alles alsnog eruit moet halen zeg...hopelijk zijn er toch mensen die jullie daarbij helpen
hmm dacht dat ik vanmiddag al een bericht achter gelaten had, maar niet dus Arbo heeft me voor 100% in de ziektewet gezet, wat ze opnoemde van wat wel en niet mocht moest ik wel lachen, bijv. max 10 keer bukken, 1 uur staan 2 uur lopen.... en dat wanneer je als kok in een keuken staat @tetta, wij hadden dat ook toen wij dit huis overnamen, wilde ook nog even snel vangen.... achteraf had hij geen tijd meer om alles eruit te halen ach voor 200 euro kan je zelf geen laminaat leggen..... wel fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben..... ben benieuwd wanneer jullie de sleutel krijgen @catwoman, fijn dat de controles weer goed waren! @Truuske, als je vanalles wil doen, zorg dan wel dat je voldoende rust tussendoor neemt, denk niet dat manlief het kan waarderen als ie tussen het oude huis, nieuwe huis en ziekenhuis moet pendelen...... en preventief rusten (hoor mij moet me er zelf ook nog aan gaan houden )
@ catwoman: mooie foto zeg, leuk! Fijn dat alles goed was Net terug van zw. gym lekker gekletst, nuttige oefeningen gedaan en veel info gehad. Zo naar bedje toe was n lange dag vandaag. Trusten
Was niet erg die 3.5kg. Maar ik zit sowieso al een poosje om de twee weken op controle dus als we terug zijn van vakantie weer heen. Ze houden me goed in de gaten Gelukkig maar
Owww irritant is dat zeg... Wat moet je allemaal weghalen dan? 14 dagen zonder joey is wel erg lang... Wel lekker dat je dan je handen vrij zou hebben voor het verhuizen maar zo lang en zo verweg...
Napoleon,3,5 kilo,lijkt me ook wel aardig ja,maar je had nu na het douchen gewogen he? Want dan kun je door t douchen al een kilo erbij optellen en dan zou de rest wel te verklaren zijn met vocht en gewoon aankomen ben benieuwd,je moet je voor de gein morgenochtend nog eens wegen voor t douchen dan zul je zien dat dat enorm scheelt! Zo he,ik was dus niet de enige met zon fijne nacht,ik zie nu al tegen aankomende nacht op,ik voel dat ik moe ben maar aan de andere kant heb ik ook alweer t gevoel dat ik de slaap niet zal vatten,fijn . Marieke,wow dan heb jij wel een heel lange bmm,dat zal dus de reden zijn dat ze niet controleren,4 is echt lang! Maar goed als jij onzeker bent zou ik het wel aangeven bij de vk en vragen of ze om jou onzekerheid weg te nemen niet je nog eens willen doorverwijzen om hem op te meten. Nikkijane,zo das mooi pas 7 kilo,met 2 beebjes,das zeker netjes zeg! Heerlijk dat jullie zo van het badderen hebben genoten! Tetta,zo das een leuke vondst hihihi Miepske,nee dat kan de vk niet opmeten,moet met een inwendige echo gebeuren dan kunnen ze precies meten hoe lang hij is,net zoals ze bv de beentjes enz opmeten van de baby bij een gewone echo Tetaa,gefeliciteerd met jullie huisje,wat een goed bericht! Ik zou gewoon zeggen voor 100 euro neem ik t over en anders haal je t er maar uit,doet ie ws toch niet dat eruit halen,heb je toch helemaal geen zin in als je gaat verhuizen! Ze proberen er gewoon een slaatje uit te slaan,700 euro op zijn bolle ogen whahhahahhaha Truuske,er moet ergens op papier staan hoe jullie het huisje hebben aanvaard toentertijd dus ze kunnen onmogelijk van je eisen dat jij nu dingen gaat veranderen die er toen al inzaten,ik zou zeker nog een gesprek eisen hierover hoor,laat niet over je heen walsen,ze hebben het bij ons ook geprobeerd,en toen ik later heel boos de woningbouwvereniging belde dat hier geen hout van klopte en ze even precies beschreef hoe ik t huis had gekregen hebben ze toch wel terug gekrabbeld,ze proberen het gewoon!hopelijk voel je je nu weer wat beter,knuffeltje voor je .. Katemans,fijn dat je nu gewoon lekker thuis kunt blijven,geniet van je rust!
Van wie huren jullie? De woningbouwverenigingen in de stad doen meestal niet heel moeilijk gelukkig. En de huizen veranderen zo snel van eigenaar dat de nieuwe huurder meestal ook op tijd bekend is. Wij moesten wel alle schroeven uit de muren halen en de gaatjes vullen bijv (zodat de muren weer glad opgeleverd waren). Behang hoefde er echt niet af en in overleg met de nieuwe bewoners konden we ook de keukenvloer laten liggen en wij hadden toen we daar woonden een nieuwe keuken gekregen, en de oude bovenkastjes in de douche opgehangen, die mochten daar ook blijven . Nee die uit de stad deden niet moeilijk Ik meen mij van de huurcommissie te herinneren dat je officeel ook muren die donker geverfd zijn ook licht moet opleveren. Dus dat hebben wij vorig jaar wel gedaan (maar huurden particulier van een eikel, wilden daar zsm weg ook omdat hij ons bedreigde en mij mishandeld heeft)
Hahaha! pfff 700 euro... 200, ligt het door het hele appartement? en met de plinten enz er nog netjes op, heb je het al gezien zonder meubels, geen kleurverschil enz. als het door het hele appartement ligt is het een prima bedrag lijkt mij. (trouwens hij gooit het toch weg ) maar dat ben je ook zeker wel kwijt als je het zelf moet gaan leggen...
Sjees, ik weeg me altijd na het douchen de weegschaal staat nl in de woonkamer onder de bank en ik ga vanuit bed altijd meteen onder de douche.
Catwoman, ik betaalde 30 euro voor geslachtsbepaling, maar weet niet of dat nog kan na zoveel weken. Waar woon je in de buurt?
of deze? Zag dat je in gelderland woonde maar weet niet waar natuurlijk Baby in Beeld - Wat kost een echo?