november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik woon nu nog in Apeldoorn...vanaf morgen verblijf ik een tijdje in Rotterdam bij familie tot ik woonruimte heb.
    daar is het 25 euro voor alleen geslachtsbepaling...
    kosten - ECHO VISIE

hier in apeldoorn 30 euro en dan 1 kleur foto erbij
    Baby Visie - Prijzen om een pretecho te laten maken.

ik heb het al met mijn zus erover gehad...dus grote kans dat ik dat gezellig met haar ga doen binnenkort:)

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    0
    We zijn nu 1x in het appartement gekeken, alles zag er heel netjes uit maar we hebben (natuurlijk) niet heeeel goed naar de vloer gekeken. Ik bel morgen naar de woningbouw om te vragen of ik nog een keer kan gaan kijken naar de vloer vandaag of morgen en dan ga ik eens kritisch kijken naar slijtageplekken etc.

200 euro is anders zeker een nette prijs maar inderdaad zoals je zegt, zelf heeft ie er toch niks meer aan :S

3. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tetta: Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Komt die laksheid van jullie huidige verhuurster toch nog van pas :)

@Truuske: Balen zeg :( Kan me voorstellen dat je je rot voelt. Ik dacht dat de Huurwet veranderd was en ze je niet zoveel plichten meer op konden leggen (alhoewel ze het wel mogen proberen natuurlijk).

@Catwoman: Leuke echo :) Ik ben bij babyvisie geweest in Apeldoorn en erg tevreden met de pretecho.

Vannacht gelukkig weer beter geslapen, maar wel kort. Ook weer abrupt wakker met kramp :(

4. juf85

juf85 Niet meer actief

vannacht veel beter geslapen dan gisteren. Ook veel minder last van maagzuur gehad. Maar was wel om 6 uur klaarwakker. Uiteindelijk om 7 uur er maar uit gegaan...

5. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ik zou naar Ballio - Geboortewinkel en echoburo met zorg in zutphen gaan als ik jou was ;) Daar wordt zo veel tijd voor je genomen en krijg je ook zo veel uitleg. Wij hadden een 2d echo, maar hij heeft.stiekem ook even met 3d gespiekt. :D

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    zwangerschapsblindheid :)

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

goedemorgen dames!!

Vandaag de laatste dingen doen voor de bruiloft van morgen! Ik hoop dat het morgen mooi weer blijft!! Drukke dag dus vandaag!

Liefs

8. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant

Haha afzetter.. Zou m ook is eerst goed bekijken.. Eruit halen is een hoop werk voor die.mensen en meestal hebben ze daar geen zin in.. Lekker stijf blijven ;)

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Zaterdag een bruiloft.. Ga zo even de stad in.. Wil graag iets nieuws! :p

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier ook veel beter geslapen vannacht!
    Was ook een stuk koeler (wij slapen altijd met raam open) dat zal vast geholpen hebben. Alleen jammer dat femke om kwart voor 6 wakker werd, 2x geweest en manlief 1x en toen sliep ze weer, pfew!

Zometeen even puin wegbrengen naar de stort en dan naar mijn vader om mijn moeders kleding uit te zoeken.
    En nu ff was in machine mikken... pff 2 dagen niet gewassen en we moeten ook inpakken voor de vakantie ;)

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier aan het rommelen in huis. Joey is nu op het KDV dus die tijd kan ik nuttig op eigen tempo besteden.

Ben al langs de glasbak geweest, Joey hielp mee want die vind dat prachtig.
    M'n badkamer is al grondig uitgesopt, dus die hoef ik alleen met de oplevering nog te voorzien van een lapje.
    Nu even zitten met een bakkie thee en dan straks in de keuken een start maken. Hoef ik die over 2 weken ook alleen nog een lapje te geven als alles leeg is.

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Morgen hebben wij ook een bruiloft, alleen gaan we niet. Dat zal nog wel een staartje gaan krijgen maar er zit een heel verhaal aan vast. Mike is als oud vuil behandeld na 10 jaar goed te zijn geweest voor zn nichtje, en Joey is nieteens welkom waardoor hij heeft besloten niet te willen gaan. Ik sta achter hem, dus blijf ook thuis.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

truuske,jemig das ook niet leuk zeg,waarom is joey niet welkom? is toch een kindje?

Meiden ikheb eindelijk weer eens een nacht echt heerlijk gelspaen,was ook wel echt bekaf zeg!
    Ik hoefde er vanacht maar 2 keer uit voor de kleine meid en viel zowaar beide keren weer binnnen 5 minuten in slaap!

Oh ja iemand had gevraagd hoe oud mijn dochter is,die is nu 20 maanden......

ik kan echt niet wachten tot de gordijnen voor de bovenverdieping eens gaan komen,en dochter lief over kan naar haar nieuwe kamer,het bedhekje is ook af dus op een klein beetje aankleding vd kamer na is ie gereed om in te slapen.

Ik ga zo even naar de markt en de rest vd dag moet ik echt wat in huis doen,want het lijkt wel of er een bom is ontploft hier

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet zo goed geslapen. Lag wakker en na te denken over het appartement en wat er allemaal geregeld moet worden etc. Ben om 5 uur maar opgestaan en pas weer in bed gaan liggen tv kijken toen mijn vriend om 7 uur ging werken.

We kunnen straks naar de vloer gaan kijken. Om 4 uur dus dan zijn mijn vriend en vader allebei nog op het werk maar ik ga met mijn schoonmoeder en we maken wat foto's. Kunne we meteen even wat dingen opmeten.

15. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik was er dus vroeg uit, maar was na het ontbijt zo moe dat ik op de bank in slaap ben gevallen. Heb daar nog paar uurtjes gelegen. Nu maar weer wat in huis doen.
    Wat wasjes draaien en zo.

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja ik was ook weer even in slaap gevallen. Straks ook maar eens wat gaan doen hier. Ben samen met mijn schoonmoeder bezig met geboortebedankjes te maken. Gisteren een paar proefjes gemaakt en eindelijk eruit hoe het moet gaan worden. Nog 99 te gaan :D

17. juf85

juf85 Niet meer actief

pfff wat een werk zoveel bedankjes. Wat maak je dan?

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Na een nacht piekeren hier de knoop doorgehakt, ik stop met 34 werken met werken, ik trek het niet meer......
    Nu zo mijn manager bellen......slik.....

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lara...ik vind het goed dat je de beslissing hebt genomen, en met 34 weken is het niet gek om te stoppen hoor.

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hier vannacht wat beter geslapen, maar 2 keer toiletbezoek dit keer...heb mijn voedingskussen uit bed gegooid en een klein kussentje gepakt voor tussen mijn knieen gaat beter, misschien kussen pas over paar weken als buik echt enorm wordt.

Moet hier ook gaan ruimen, maar aan de andere kant denk ik, heeft geen zin als maandag huis onder stof zit, kan beter daarna alles grondig doen. Moet wel van het weekend kledingkasten afplakken enzo. En mijn bed staat ook in kamer waar gezaagd gaat worden in gipswand.

Tetta...hoop dat de vloer mooi is en dat je hem voor goed bedrag kunt over nemen.

Deel Deze Pagina