november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Voor de klachten zijn wij hier ook hoor. Het is toch niet allemaal rooskleurig. Ik kan niet voor andere spreken maar van mij mag je klagen hoor :)

Wel vervelend dat je er nu weer last van hebt :(.

Heel veel plezier morgen bij de 30-weken echo.

Ik heb morgen een afspraak bij de HA over mijn harde buiken ben benieuwd wat hij zegt. Volgens een collega zal de HA niet zoveel hierover kunnen zeggen en moet ik hiervoor zijn bij de bedrijfsarts. Wij zullen zien. Mijn werkgever pakte het goed op het gesprek en dat is wel positief. Alvast een goede nachtrust!

2. juf85

juf85 Niet meer actief

mooi afdingen heet dat.

Hier last van maagzuur, dus weet niet of ik wel naa rbed moet gaan. Want als ik ga liggen wordt het natuurlijk nog erger. bah

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    en acupunctuur dan? En je kan ook 3x per dag even 10 minuten op handen en voeten gaan zitten, dan heeft de beeb de meeste ruimte om te draaien

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De meeste mensen kunnen zich er idd geen voorstelling bij maken... Dat is bij heel veel aandoeningen zo eigenlijk. Maar je collega's vinden vast niet dat jeje aanstelt. Kan me voorstellen dat je het gehad hebt...

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Leuk joh, wat voor wagen hebben jullie gekocht? En wat eerlijk dat ze het verschil teruggeven! Ik moet ook nog naar babydump, want onze 2e hands maxicosi mist het zonneschermpje, dus die even besteld en kon hem al ophalen, maar eerst maar met vakantie ;)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja doe maar wel, sommige fysio's doen ook huisbezoeken trouwens!
    Ik wil echt never meer terug naar dat ik niet meer kon lopen en alleen maar achteruit kon kruipen... Dat vond ik echt het ergst van alles...

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Vast wel ;) ik heb alleen nooit geboortebedankjes gegeven ;)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hmmm ja :S
    je zou nog droog brood of museli kunnen proberen? 1 flinke hap...

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oeh.. Van muesli krijg ik t juist!

Sterkte..

Dames ik wens jullie allemaal een prettige nacht toe!

Weltrusten!

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    meiden ik zwaai even,

ik kom morgen weer mee kletsen, paar drukke dagen gehad. maar ik ben nu weer lekker vrij tot maandag.

11. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Nou dames vandaag moet ik het waar maken als ceremoniemeester. Ik hoop dat alles goed verloopt en dat we goed weer hebben!!

Ik zal morgen wel helemaal gesloopt zijn dus tot morgen of zondag;)

Liefs

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Succes Beertje en een fijne dag!

13. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Jeetje Hanna, veel sterkte ...

En branden maagzuur bah zeg ... en inderdaad wie heeft dat uitgevonden ...

Nog even volhouden allemaal en dan zijn de kleine spruiten er ... het gaat snel nu.

Hier woensdag naar verloskundige geweest toen was ik 28 + 5 maar had een baarmoeder van ruim 30 weken ... bloeddruk was prima 110 over 55 ...

Over drie weken ijzergehalte prikken. Sinds gisteravond wel wat pijn rachts naast de navel ... Zal denk door de groei van haar of de baarmoeder komen ...

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    goeie morgen dames

heb vanacht goed geslapen wel vroeg wakker maar goeie nachtrust doet wonderen toch:)
    pijn is gelukkig iets gezakt, begon erg winderig te worden dus het is denk ik toch de darm.. maarja doordat ik de drang niet voel toch maar aan het drankje gaan..

ik ben ook niet zo zeer ongerust... geen gevoel had ik bij mij zoontje ook en ik heb de angelsound daar hoor ik haar ook tegen aan schoppen en draaien dus ik weet wel dat ze er nog is en ik meende haar vanacht ook te hebben gevoeld maar dat kan ik ook gedroomd hebben dus ben er niet zeker van.. vandaag ff aankijken en zometeen ff ziekenhuis bellen voor een controle afspraak..
    dan ga ik nog een keer 30mins aan ctg en een echo en als het er dan goed uit ziet is er ook niks aan de hand...

700 of 150 is toch een mooi verschil... hij denkt ff de jackpot binnen te slaan.. wij hebben door het hele huis laminaat van de ikea voor nog geen 200 euro(zelf gelegd) dus mooi goedkoop:D:D

15. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ow en beertje veel suc6 en veel plezier vandaag hopen op mooi weer:D

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    beertje veel succes :D

Vandaag boodschappen doen en tassen inpakken (en was opvouwen... tsja je wordt direct gestraft als je een paar dagen geen was doet...)
    nog even naar action enz. We wilden vanavond het karretje gaan inpakken maar het schijnt nogal kutweer te worden... Verder ga ik proberen me niet zo druk te maken vandaag... en ff goed nadenken wat nog geregeld moest worden voor we op vakantie gaan... (iig de peuterspeelzaal)

maar ik kom vast nog wel langs vandaag ;)

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Napoleon, hoorde van een vriendin al dat het daar echt aan het stormen en onweren was..... hoop dat je de bagage droog in de auto krijgt!

@Hanna, als het niet gaat, gaat het niet.... eerst aan jezelf denken, dan pas aan de zaak....

@Tetta, mooi geregeld, en dat doffe laminaat, als je het een keer goed schoonmaakt en oliet kan het zijn dat het weer mooi wordt... die bult is ws omdat ze m te strak gelegd hebben, misschien als je er daar iets af haalt dat ie gewoon recht ligt.... hoop t voor je!

@MVC balen zeg van die ex-werkgever.... hoop dat je je centen nog krijgt!

morgen gaat zoonlief kijken of ie op zwemles kan... heeft proefzwemmen... dan kijken ze of ie watervrij is, ze geven daar zwemles in water waar ze niet kunnen staan, vandaar... ben benieuwd hoe het gaat!

Vandaag maar een dagje koest houden, gister weer te enthousiast geweest....

18. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    goedemorgen,

@beertje s6 vandaag.
    @napoleon hopelijk blijft het een beetje droog. maar wat geven ze een rotweer zeg pff. wanneer ga je op vakantie?

hier vandaag beetje in huis poetsen en vanmiddag werken. is er weer een week voorbij. nog 3 weken werken.

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Hanna, wat vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt! En helemaal irritant dat je collega's het dan ook niet begrijpen (of willen begrijpen)

Beertje, Succes vandaag en geniet er ook van!

Hier (Gorinchem) heeft het vanochtend om 9 uur even keihard geregend en geonweerd, het leek wel nacht zo donker was het maar nu is het alweer een hele tijd droog.

Tetta, mooi buikje!

Deel Deze Pagina