november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Eventueel een scheut bleek er bij doen in de wasmachine tetta. En speciaal babywasmiddel is niet echt nodig hoor, zolang je maar geen wasverzachter gebruikt.

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft Vanish niet hetzelfde effect als bleek? Ben bang dat ik de kleertjes beschadig met bleek.

3. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Als het echt wit is zie je van bleek niets terug, moet je alleen geen gekleurde randjes enzo er aan hebben ;)

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik denk dat vanish genoeg doet hoor en gewoon extra naspoelen.
    zelf heb ik wel was middel sensitive, maar heb zelf ook een gevoelighuidje..

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Onze pleegkat is gisteren naar een ander baasje gegaan, nu gaan alleen de hondjes snachts in de schuur slapen (verwarmd in de winter) zodat ik met voeden straks snachts rustig beneden kan zitten. en geen 5 honden heb die aandacht willen.
    deze week nog even de woonkamer opfrissen..
    plafond witten en tintje op de muur.
    dan is alles lekker fris..

6. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Miepske wij hebben ook nog helemaal geen kleertjes gekocht. Wel wat rompertjes gekregen.

Vind het ook best lastig. Kopen jullie gewoon van verschillende maten wat?

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo...ik leef ook nog, voor degene die nog weten wie ik ben;):D
    heb zo'n maand of 2 niet mee gekletst maar ga proberen om zo nu dan mee te klesten en lekker te klagen.....

wordt voor allemaal hier spannend....alles is klaar en ik ben er ook klaar voor dus laat die 2e bengel maar komen.

9sept groeiecho want word extra in de gaten gehouden omdat 1e bengel 10 pond was en veel bloed heb verloren, hiervoor moet ik in zhuis bevallen. door de vermoedens van suiker toen moet ik ook zo nu en dan hiervoor prikken maar dat gaat goed.

voor degene die 2e of 3e,4e zwscahp is bij jullie ook zo anders als 1e en geniet je minder of ligt dat aan mij....

ga wee even wat doen op werk

to later

8. juf85

juf85 Niet meer actief

kleertjes: ik heb vooral maat 50/56 en 56 gekocht. We hebben 1 setje in maat 62 gekocht omdat we die zo leuk vonden. Maar dat past nog lang niet denk ik.
    En we hebben wat rompers maat 62/68 gekregen, die zijn ook erg groot.
    Bij de ene winkel is maat 56 veel groter dan bij de andere winkel, dus de kleertjes zijn ook niet allemaal even groot. Heb ze nu op maat in de kast gelegd. Dus kleinste bovenop/vooraan en grotere onderop/achteraan.
    Mn neefje was 52 cm bij geboorte en maat 50 heeft hij wel paar weken gepast. Dus maat en lengte zegt niet alles.
    We hebben in ieder geval genoeg kleren. In de kleinste maat (wij hebben vooral 56 gekocht omdat we allebei niet klein zijn) hebben we 4 truitjes met lange mouwen en 2 overslag truitjes. Verder aardig wat rompers en 2 vestjes (56 en 62, voor als we uit het ziekenhuis komen ipv jasje).

Iedere keer denk ik 'hebben we wel genoeg kleren'. Wan t ik zie vaak babykamerfoto's met kasten vol. Maar je wast toch veel en je kunt altijd wat bijhalen en ik denk dat je ook nog wel wat krijgt.

Het wordt hier nu echt pikdonker en ik hoor onweer.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier is het erg donker lijkt wel nacht

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    kleding...altijdluek om te kopen en te krijgen...zeke rvoor kids is zo leuk

als je gewoon koopt wat op je uitzetlijst staat is dat voorlopig genoeg, je krijgt ontzettend veel als kraamkado. ook niet leuke dingen uiteraard. wij hebben nog kleertjes van 1e bengel dusheb best wel veel eigenlijk, ruim genoeg maar kan niet laten om te kopen. en de maat...tja heb veel 56+62, ik ga eigelijk nu al vanuit dat 2e bengel ook flinkis(1ebengel was 10 pond en kon gelijk in62) maar mocht uit groeiecho's blijken dat normaal gewicht is dan koop ik mij scheel aan keine maat.

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    heb op moment een druk bengeltje in buik.zo leuk....daar word ik helmaal blij van, van dat getrappel... tenminste nu is nog leuk over 6 weken niet meer hahaha:D:)

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    die van mij heeft denk ik de hik ofzo haha

13. juf85

juf85 Niet meer actief

die van mij heeft een paar keer per dag de hik.
    Best maf is dat.

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hhmm......nooit over na gedacht of hik zou kunnen zijn. ga er eens op letten

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Morgen gaan we weg, rond een uur of 10, doen lekker rustig aan en dan halverwege de reis (zuid-oost duitsland) doen we een nachtje hotel

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lief buikje :D Lekker bescheiden nog ;)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dat is hier nu net begonnen... zo zwart als de nacht idd!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gave kleur idd!

Katten zijn en blijven eigenzinnige beesten :D
    Met mijn ex had ik een kat die ging op de wc plassen als wij op vakantie waren... Komen we thuis na een lange rit, owwww moet zo nodig. JEK! ;) (hij kon niet doorspoelen...) en in dat huis hadden we boven geen wc en ik moest zoooooo nodig, buren niet thuis dat ik maar even onder de douche heb geplast :)
    Dan ben ik wel benieuwd hoe hij straks op de baby gaat reageren.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    owwww lekker, hoeveel loten heb je???
    ik krijg die ijsprijs altijd van mijn ouders, wij doen zelf niet mee;)

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb meestal 3 setjes maat 50, 6 maat 56, en dan wat setjes maat 62 alvast. 10 rompertjes maat 50/56 en ook 10 maat 62
    Jasje maat 56

Deel Deze Pagina